Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Gatverdamme Luonto, wat verschrikkelijk rot voor jullie allemaal
Ik wilde dat ik tekst had, maar hier kan ik niet echt woorden voor vinden, ik hoop dat het ''weten'' toch ook iets positiefs oplevert, het was natuurlijk de hele tijd al zo, nu kan zij er misschien eerder bij zijn dan jij Luonto. Hoe houdt ze zich? en

kun jij met iemand praten nu?

Ik ben op mijn werk en kan niet rustig posten, heel veel sterkte meis.....
Met mijn zusje gaat het goed ze kan er gelukkig toch wel over praten.

Ik ben niet naar mijn ouders gegaan. Ik denk niet dat ik het trek om hun verdriet weer te zien.

Ik kan het niet helpen, maar als ik aan ze denk dan ga ik stuk.

Ik ben heel blij met jullie. En alle lieve woorden.

Zo langs de kant is toch weer een heel ander verdriet.

We gaan idd verder kijken als het wat rustiger is.

Ing bedankt voor je lieve aanbod. Maar ik denk dat ik lekker vroeg ga slapen ( nadat ik een giga bak ijs weggewerkt heb ;) )

omdat ik zelf zo'n last heb van de medicijnen wil ik het ook niet teveel binnen laten dringen. Ik ben bang dat ik dan wel eens onnodig heel somber kan worden.

Ik ga gewoon lekker werken. Ben vandaag gebleven en ga morgen ook.

Het is natuurlijk wel erg, maar absoluut nog geen kanker en dus valt het relatief wel weer mee.

Is het prikken goed gegaan vandaag? Mijn blauwe plekken zijn bijna weg.
Prikken is gelukt, lief dat je het vraagt

Goed dat je blijft werken, in ieder geval hoef je dan niet zo te malen
Lieve Luonto, Sjitterdesjit zeg, wat ongelofelijk k*t deze uitslag. Wees maar boos, laat het er maar uit, je hebt er alle reden toe. En als je even van je af wilt briesen, kun je natuurlijk hier je hart luchten. Ik lees je, wij lezen je

En zoebie, wat een gedoe... en wat een pijn! Ben je inmiddels bij de huisarts geweest en heb je pijnstilling gehad? Het zit je echt niet mee de laatste tijd! Ook voor jou een

Bo, fijn dat je met de buurman mee kon rijden. Nam hij je ook mee terug? Voor vandaag zijn de prikken weer ff klaar, pfff!

Vandaag was het een gekkenhuis op t werk; afgelopen maandag heeft collega haar enkel gebroken, door agressie van een jongere moest, een andere collega naar de seh en werden andere jongeren onderverdeeld. Onrust alom. Daarnaast moest een van mijn eigen cliënten vandaag voor onderzoek naar het zh, allemaal erg spannend. Ik ben blij dat het avond is en morgen wordt het vanzelf ook weer vier uur... (en dan is het weekend!)

Hopelijk is het bij jullie iets minder hectisch!

Ik had dat ijs best met jou samen willen verorberen hoor

Maak er een rustig avondje van!
Luont het is natuurlijk ook nog geen kanker. Weet je hoeveel kans daarop is binnen nu en .... Jaar. Het is alleen zo'n kut vaag vooruitzicht nu.

Bo fijn dat het priikken goed ging. Weer een obstakel minder. Nog een te gaan hè?

Ik heb 98 % kans dat de pijn inderdaad een niersteen is. Op dezelfde plek als 5 jaar geleden.

Precies op het litteken van toen. Ik heb sterkere pijnstilling gekregen. Over een week terug en als er dan nog bloed in de urine zit wordt er een echo gemaakt.
Luonto jee shit wat een kut nieuws. Voor je zus, voor jou, je ouders. Ik ben er stil van.

Zoebie ook shit, dubbelpijn.
quote:ingmagh schreef op 12 januari 2011 @ 17:24:

Ik had dat ijs best met jou samen willen verorberen hoor

Maak er een rustig avondje van!

Hahaha ja wel leuk! stiekem.

Zullen we anders snel daten?

Ik mail je morgen!

Zoeb de kans is 60 tot 80% maar wat zegt zo'n cijfer. Je krijgt of kanker of niet en meer opties zijn er niet. Het krijgt vanzelf wel weer een plek. En liever zo dan dat ze over 5 jaar ziek was geworden...

Nu de eerste schrik weg is kan ik het wel overzien. Ik denk alleen dat er bij mij toch wel wat oud zeer zit. Verdriet wat eerder gewoon nog niet tot uiting kwam.

Nou ik ga zo lekker naar bed, morgen weer een dag.
OMG even tussendoor hoor.

Maar van het 'borstvoeding door het gezinseten heen topic' viel m'n mond open.

Ik kreeg trouwens 'het' telefoontje in de kolfkamer, waar een hele grote poster hangt van een maria achtige vrouw die borstvoeding geeft.
Soms kunnen dingen raar lopen hè. En inderdaad Luont, cijfertjes zeggen mij ook niks

meer, omdat ze niets zeggen. Het volgens het boekje principe is aan mij niet besteed. Geen mens is hetzelfde.
Sorry van het: "oei ik groei" boekje Phoehee. Hoewel jij daar ook mee kan lachen gelukkig.
Ik heb koorts ineens, ik snap er niks van!

38°, voel me ook echt rot.

Vraag me af wat er aan de hand is.

Als ik morgenochtend nog ziek ben kan ik niet naar de chemo denk ik.

Zoeb, wat ontzettend rot van die niersteen... Ro heeft net eigenhandig een kaarsje voor je aangestoken omdat je zo vreselijk veel pech hebt de laatste tijd!

Luonto, fijn te lezen dat het langzaam bezinkt, de informatie.

En dat er oud zeer zit lijkt me helemaal niet raar...
Jeetje, Luont! Dus toch....

Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk boos bent op alles en vooral op die k*t kanker.

Ook ik sla ff mijn armen virtueel om je heen!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Jeetje koorts, zou het gewoon griep kunnen zijn? het lijkt me te lang na het krijgen van het andere bloed, om daarvan te kunnen komen.

Zoebie mens! wat doe je nu weer mal, echt balen zeg....is het vorige keer niet vanzelf goed gekomen? Flink drinken kan geen kwaad, ik hoop zo dat dat ding vanzelf door de urineleider je blaas in schiet, dan ben je er vanaf.

Het moet echt niet gekker worden hoor, vandaag is best een heftige dag hier.

Luonto lieve meid, oud zeer, natuurlijk zit het er. Ik ga ook stuk als ik aan je moeder denk. Het is voor jullie allemaal erg heftig, allen op een andere manier. Jij weet precies wat het is om ziek te zijn en nu ook hoe het is als naaste familie door die rotziekte wordt bedreigd. Toch is het goed dat ze het vast weet en ze er rekening mee kunnen houden, door haar vaker te onderzoeken, zodat haar niet overkomt wat jou is overkomen. sterkte
Hè bah Bo, wat rot dat je opeens koorts hebt. Kan het iets te maken hebben met het prikken vanmiddag? Niet te hopen dat er een ontsteking gaat vervelen net voor de chemo. Kun je er nu niet bij hebben.

Wat lief dat Ro een kaarsje heeft aangestoken. Ik hoop maar dat ik de steen gewoon uit plas. Daar gaan ze een beetje vanuit.

Achossie een jochie met een gebroken pols op tv. Moet ook gezet worden. Zielig zeg.
Hee Robo koorts is echt naar, zeker als het uitstel wordt, maar aan de andere kant is dat natuurlijk niet voor niets.

Eerst uitzieken hoor!

Zoeb ik hoop dat de pijn niet nog verder toeneemt en er snel wat aan gedaan kan worden.

Weltrusten allemaal!

Hee ik zag net dat ik morgen 2 jaar op het forum zit.
Zoebie: ook voor jou een dikke

Mijn moeder heeft een hele geschiedenis met nierstenen, dus ik weet door welke hel je moet gaan nu!

Ik ga naar bed, met een paracetamolletje en een extra deken.

Morgen vroeg op en als ik nog koorts heb maar even bellen denk ik.... het heeft geen zin om voor niks te gaan.

Slaap lekker, voor alle lieve vrouwen hier die door een moeilijke tijd gaan!
Bo slaap lekker en morgen koortsvrij hoop ik. 't is zo rot als daardoor de chemo niet door kan gaan.

Als ik de pijn voor ben met de pijnstillers voel ik geen niersteen en geen pols. Werkt goed zeg.
Hè Bo geen griep toch? Wat een week hier!

Luonto dat topic is vreselijk ja.
quote:phoehee schreef op 12 januari 2011 @ 22:01:

Luonto dat topic is vreselijk ja.ik heb het ook gelezen jak
Bo, ik hoop dat morgen de koorts gezakt is zodat je 'gewoon' volgens de planning je chemo kunt krijgen.

Hè bah, het is echt onwijs vies weer. Ik kan me voorstellen dat de sneeuw vooral in Limburg veel overlast heeft veroorzaakt en dat dat nu nog niet voorbij is met al dat hoge water... Maar dit vind ik gewoon herfst. En die hebben we al gehad

Bo, ik hoop dat de koorts weer is gezakt. Hoe kan het nou dat je zóveel pech in 1 keer hebt? Het is wel te hopen dat je gewoon door mag gaan met je behandeling deze week, je hebt immers al voldoende ontberingen doorstaan!

Luonto, ik hoop dat je na die bak ijs nog hebt kunnen slapen! Hopelijk ben je er wel van opgeknapt. Ik zie je mailtje wel verschijnen!
Robo veel succes vandaag !

Mja ik heb wel geslapen, maar heb de laatste dagen veel last van nare dromen en nachtzweten.

Het ijs is er nog, dus zelf dat hielp niet.

Ik heb trouwens een stageverlening gekregen dus wie weet wat erna nog komt. Wel met normale uren (9-18) dus dat is echt fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven