Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Raar mijn hij is juist positief. Naar operatie zei zag jou voor wakker was. En wist hoe goed bij jou en papa heb. Ik bof maar en hou erg van jullie. Ik dacht ik dood was zag zijn lichaam kon er niet in. Ik snap het hij beleefd heb ik heb dat ook deze ervaring met operatie of teveel pijn. Maar goed raar anders ja. Ik luistert goed naar hem. Hij zeg ik was al anders. En nu ach zie niet gek uit vindt hij zelf. Maar tweede bal weg was zei hij mamma dan zou ik toch meer huilen. Ik snap zeer goed hij zei jij gaat ook toch prima met die borst. En ik kan ook later echt wil laten maken. Of net als jij laten doen en blij zijn we leven. Wijze jongen hebben verbaasd over nuchtere kijk op alles. Maar merk wel hij zeer hechter nog hechter met ons is. Was vanmiddag vrij weet nu niets of contract wordt verlengt op niet Nog drie weken loop het af vrees ergste. Terwijl toch vandaag merkbaar iedereen zeer gesteld op mijn is. Dat deed erg goed best. Was fijn weer ochtend te werken zal dat best missen. Overwerken is voorbij gelukkig Bloed van anderen is ook raar lijkt mijn. Nep beter snap het je voel dat steeds weer hard getroffen wordt. Rot gedoe in jou lichaam. Tja bedankt lieve berichten want best moe van veel soms he. Maar goed wie niet he Laat die griep ver je deur voorbij gaan nore beterschap toegewenst. Klink leuk die jurk phoehee. Met kleine goed vast al groei als kool/ Parijs gelukkeling is mooi ja 1 keer geweest prachtige gebouwen stad
Wat naar Bo dat je je er zo rot bij voelt. Nepbeter. Wat een raar woord is dat. Dan zit het wel erg diep. Toch hoop ik dat je er wat van opknapt, dan is het niet voor niets geweest.
Soms is leven nep heb je zin geef het een mep.

Of je daar wat aan heb lucht op en geef iets kracht.

Net als je wil de rust kwam bam over uit.

Alles is nep geluk nep wimpers of mijn nepborst ook.

Weet je echt nep is mijn het niets kan schelen.

Nep ik de liefde voor mijn geliefde mensen kan delen.

Dat mijn gevoel mijn doel als zandkasteel instort.

Nep vlees schijnt gezond te zijn geef mijn maar rookworst.

Ach mensen toch aan toe soms ben je kapot donders moe.

Maar geef het een mep zorg de krachtig voor.

Wat voor wijze gaat voor elk goed moment niets nep.

Gewoon uitte besluit dan wat nog nep.

DE warmte van echtheid vriendelijkheid raak door alle nepheid nee kijkend nooit dan kwijt.

Liefs anita iedereen
Zacht zeg ik hou. van jou

Weet je hoeveel om jou geef.

Weet je ook elke nacht vraag.

Vraag aan wie iets daar snap je wel.

Die zeg nee joh val niet mee.

Die zeg huil maar mag wel.

En ik zal je tranen vangen.

Zet ze als sterren in de lucht.

Ze zullen op jou stralen

Zodat je weet iemand geef om jou robo lieve vrouw
We kunnen er weer op, blijkbaar!

Lag het forum er gewoon weer uit zeg.

Anita, wat raar eigenlijk dat je nog steeds niet weet of je contract wordt verlengd. Zo ontnemen ze je toch een beetje de kans om op tijd wat te zoeken hè?

Weet je al wat je gaat doen als je daar niet kunt blijven werken?

Heeft het uitzendbureau al wat voor je, in dat geval?

Anders zit je ineens weer zonder inkomen, dat lijkt me ook niks.

Dank voor je gedichten trouwens, dat doet me goed

"En ik zal je tranen vangen.

Zet ze als sterren in de lucht."

Mooi.......

Ik voel me dus echt niet super, raar is dat.

Ik ben fysiek wel beter, minder moe, maar het is ook een beetje speedy. Volgens Ro heb ik wel meer kleur trouwens, dus het heeft wel iets gedaan.

Alleen met het infuus direct erna weet ik het niet meer zo goed; ik voel me weer licht grieperig (de bekende bijwerking), dus ik kijk het nog even aan.

Morgen één van de hormoonprikken, woensdag bloedprikken voor de chemo en donderdag naar de chemo.

Wat een week zeg, jak.

Nou ja, ik probeer er wat leuks van te maken; mooi boek erbij (dankzij Gelukkeling weer nieuwe aanwas!) en muziekje op.

Ingmagh, wat geinig, die stoel! Heeft iets insectigsn met die gelede poten eronder.

Ik mocht trouwens sowieso al geen bloed meer geven vanwege de chemo's etc.

Vanavond zal geen lange avond worden denk ik, lekker vroeg naar bed. Dan is het snel weer morgen en morgen is vast beter dan vandaag :-)
Getsie Bo. Wat naar dat je je zo rot voelt bij die bloedtransfusie. Ik schreef al eerder dat ik er ook eentje heb gehad en heb er toen helemaal niet zo over nagedacht. Ik had na de bevalling van Nordochter zoveel bloed verloren, dat ik na een week nog niet zonder ondersteuning uit mijn bed kon komen. Een dag erna moest ik na het ziekenhuis en ik knapte er heel erg van op. Maar ik heb er verder echt nooit meer over nagedacht eigenlijk. Gek... jouw verhaal zet mij wel aan het denken. Ik denk eerlijk gezegd dat je het mij ook niet uitgelegd krijgt, waarom je er zo tegenop ziet. Ik neem het gewoon van je aan.

Wat een week zo voor je zeg! Kan je niet proberen om aankomend weekend iets relaxed maar wel heel leuks te plannen waar je naar uit kan kijken?
Speedy, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik denk ook dat ik het zelf zou willen kunnen en niet op het motortje van iemand anders, het is gewoon niet je eigen ik.

Wat een barre week ga je tegemoet, het is nu maar beter om het per uur te bekijken, dan gaat de nare tijd misschien makkelijker voorbij. Uit elke dag/uur iets leuks halen klinkt moeilijk, maar is mss meer haalbaar, je weet niet wat die chemo met je gaat doen, dus zolang je je redelijk voelt

Ik kon ook weer niet op het forum en had bedacht (omdat het via de Ipod wel lukt en die op safari draait) om safari te downloaden op mijn pc zodat ik toch op viva kon, maar je moet minimaal windowsXP hebben dan werkt het.

Iets voor jou Bo ? http://www.apple.com/nl/safari/download/
lieve Robo,

Even een dikke en voor jou. Je gaat geen leuke week tegemoet. Jammer dat je jezelf niet fijn voelt bij die bloedtransfusie. En gevoel is aan een ander niet uit te leggen, dat is heel persoonlijk.

Nogmaals dikke en een zachte op je voorhoofd.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Met een beetje pech zit ik tot twaalf uur in een overleg, dus ik wens je nu maar vast een goede ochtend. Ik hoop dat je in ieder geval wat positieve effecten van de transfusie merkt, dan is het niet voor niks geweest gisteren.

Ik ben het met netje eens: het is een gevoel en dat valt niet uit te leggen. En misschien dat wij allemaal ooit dezelfde mening hebben als we er zelf voor staan. Ik weet het niet. Maar ik hoop wel dat je voor jezelf kunt rechtvaardigen dat je het wel toegediend hebt gekregen.

Netje, ik begreep dat je op het topic van ibi meeschrijft. Ik hoop dat je daar de steun uit kunt halen die je nodig hebt. Ben je alweer met solliciteren begonnen?

Phoehee, is jouw baas alweer beter?

Alle anderen

Werkse en tot vanmiddag!
Goedemorgen,

Heb je kunnen slapen, of had je last van het speedy gevoel? Vanmorgen de derde hobbel deze week, krijg je die rotprik van de wijkzuster, als ze voor de bloedverdunners komt?

Wat is er nu het ergste, het prikken of de hoeveelheid vloeistof die erin moet? oei ik vraag te veel. Het sucks allemaal gewoon, het zou niet moeten hoeven of hoeven moeten
Bo heb je lekker geslapen? Ik denk aan je..

Ingmagh hij is weer beter ja, maar vandaag ben ik vrij..
Lieve Bo, lekker geslapen. Hoe voel je je vandaag?

een korte post want ik ben in discussie met Fee, ze wil graag mijn muesli met melk maar daar ben ik het niet mee eens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen,

voel me niet zo best, maar dat komt door het infuus en dat is als het goed is vanavond weer over.

Zometeen één van de hormoonprikken; deze is niet zo erg in pricipe, ik krijg alleen weer veel oplvliegers vlak erna.

Volgende week de dubbele hormoonspuiten en die zijn echt naar.

Maar dat is pas volgende week :-)

Nu snel douchen en mezelf presentabel maken.
Lieve Bo, ik kom je even een brengen en vertellen dat ik aan je denk. Poes ook, "brwauwt" hij net... Sterks zo met de prik en alle bijwerkingen.

Lieve Bo, even ook een Ik ben er even niet zo veel, want ik heb wat last van mijn linkse arm. Ik doe er teveel mee en ik wil het ook niet overbelasten. Moet er toch nog zo'n vijf weken mee doen. Computeren is erg lastig. Ook op de iphone.

Maar ik kan het niet laten zo af en toe te spieken.

Sterks, ik denk wel aan je. En aan jullie allemaal.
Thanks Zoeb & Sjur!

De prik zit er weer in en ik ga even slapen nu.

Zoeb, eigenlijk heb je dus nu links overbelast?

Wat onhandig zeg, neem maar goed rust want wat je zegt: je moet nog even vooruit met je gipspols!

Ik hoop dat je je nog een beetje vermaakt :-)

Sjur, geef Poes een aai van me, lief dat ie met me meeleeft
Voor iedereen die er een kan gebruiken
Zoebie jij ook een sterkte meid! Bo slaap maar lekker, ik hoop dat je je straks weer wat opgeknapt voelt.

Ik ga op de thee bij mijn moeder, tot vanavond
Ik kom even zwaaien! Ben alweer even terug van het overleg, maar ik zit allemaal boekjes enzo te lezen. En af en toe hier op het forum te lezen (meestal in topics waar Phoehee meeschrijft. Heb het gevoel dat ik hormonen te sussen heb ofzo. Zou er een "en wel nu" bui aankomen? bah...)

Bo, blij dat het vanavond alweer een beetje bij gaat trekken. Zou je het effect van het bloed daarna nog voelen, dat je zo springerig blijft? Ik mag toch hopen dat je er in ieder geval nog íets aan hebt. Ik had het er gisteren met mijn vriend over en die kon jou heel goed begrijpen. Althans, je mening over die transfusie, ik weet niet of hij er dezelfde gedachtegang achter had. Hij had het gevoel dat je niet meer op je eigen lijf en je eigen signalen kon vertrouwen als je het oplost met de energie van een ander. Aan de andere kant kon hij dan niet verklaren hoe het met medicijnen en vitaminepreparaten enzo werkte.

Ik denk dat de discussie teveel lijkt op het vegetariër zijn. Omdat je een afwijkend(e) mening / idee hebt, zijn we (in ieder geval ik!) nieuwsgierig naar je beweegredenen. Maar waarom zou jij je moeten verantwoorden voor iets wat je nou eenmaal zo voelt?

Ik ga weer even een blad of 10 doorspitten tussen nu en kwart voor vijf. De schoonmaker komt en dan wil ik ze gewoon van mijn bureau af hebben.

Tot vanavond!
Bo ik hoop dat je niet te griepig bent.

Zoebie doe maar rustig aan. Stom gips, en nog rechts ook.
Ingmagh werkt de whatsapp al?
Handig hè, dat whats-appen. Ook mijn Android kan het en ik ben fan!
Ja hoor, de wattsapp tijdens het groente snijden ging prima nu alweer klaar. Vriend zit Dakar te kijken en ik met iPhone en laptop wat te googelen. Heb na een kinderen / carrière / vrouwen die thuis moeten blijven discussie met een collega over de vrouw van een oud-collega gehad en daar ben ik eigenlijk een beetje chagrijnig van. Zeker met de eerder genoemde hormonen geen goeie combi :-)

Dus ik ga lekker leuke dingen doen, de rest komt morgen wel

Bo, hoe gaat het bij jou?
Tja ben bij uitzendbureau ingeschreven. Werk vinden erg lastig. Ja schoonmaak werk zat maar rare uren. Nou dat doe ik echt dus nooit meer. Tja snap wel ze doen hun best. Of ik ergens tussen pas liefs willen mijn houden. Dat is wel erg duidelijk zijn vele best erg ziek. Het blijf nog effe zien dus. Man heb gelukkig hoofd inkomen maar toch zal best rottig zijn zonder mijn inkomsten effe. Maar goed we komen er wel verkopen de boot maar grapje hoor. We hebben gen boot. Morgen kom nieuwe wasmachine. !7 maandag deze naar chirurg wordt borst onderzocht bloed. En ja ook weer mijn maandelijkse hormoonspuit. Dat haat ik sorry voor woord dat opvlieg gedoe en meest die kapot moe zijn. Maar goed wat moet dat moet. Knuf iedereen liefs anita naar bed ben best moe. Was druk op werk best.
Krijg net een mailtje van bo dat ze sinds vanmiddag niet kan inloggen, maar dat het eigenlijk best goed met haar gaat. We moeten niet denken dat ze depri op bed ligt.

Slaap lekker Bo! Gelukkig gaat het al beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven