Waar wil je echt eens naar toe?
woensdag 12 januari 2011 om 22:07
Ik ben nu helemaal in de vakantiestemming en daarom leek mij dit een leuk onderwerp. Waar wil je echt eens nog naar toe?
Wij willen heel graag naar Italie, dit staat dit jaar op de planning.
Ook bali staat op ons to-do lijstje
Eiland hoppen in Griekenland
Mexico
Amerika
Stedentrips naar Lissabon, Praag, Kopenhagen, Moskou
Afrika
Hongkong
Nog genoeg te doen dus haha
Wij willen heel graag naar Italie, dit staat dit jaar op de planning.
Ook bali staat op ons to-do lijstje
Eiland hoppen in Griekenland
Mexico
Amerika
Stedentrips naar Lissabon, Praag, Kopenhagen, Moskou
Afrika
Hongkong
Nog genoeg te doen dus haha
woensdag 12 januari 2011 om 22:37
quote:Dee_ schreef op 12 januari 2011 @ 22:32:
Cardiff, liubi? Waarom dat? Ik ben er een paar keer geweest, familie daar vlakbij. Ik kan het bijzondere daarvan niet ontdekken, maar mss heb ik dat gemist. Wat trekt je daarin aan?
Ik vind normaal alle steden leuk die andere mensen niet of nauwelijks bijzonder vinden En een van mijn beste vriendinnen is er geweest en die vond het wel leuk, dus ben benieuwd!
Ik vond Inverness ook leuk terwijl niemand daar ene ruk aan vindt. En als tweede punt, ik heb al heel veel steden in Wales gezien, maar Cardiff ontbreekt nog op het lijstje
Cardiff, liubi? Waarom dat? Ik ben er een paar keer geweest, familie daar vlakbij. Ik kan het bijzondere daarvan niet ontdekken, maar mss heb ik dat gemist. Wat trekt je daarin aan?
Ik vind normaal alle steden leuk die andere mensen niet of nauwelijks bijzonder vinden En een van mijn beste vriendinnen is er geweest en die vond het wel leuk, dus ben benieuwd!
Ik vond Inverness ook leuk terwijl niemand daar ene ruk aan vindt. En als tweede punt, ik heb al heel veel steden in Wales gezien, maar Cardiff ontbreekt nog op het lijstje
woensdag 12 januari 2011 om 22:51
Ik wil nog een keer (binnen nu en drie jaar) een reis door Turkije maken. Ik ben al wel verschillende malen in Turkije geweest (Istanbul, Marmaris, Antalya, Kemer.) maar rondtrekken daar nog niet. Lijkt me geweldig.
Andere landen op mijn lijst:
Iran
Marokko
India
Andere landen op mijn lijst:
Iran
Marokko
India
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
woensdag 12 januari 2011 om 22:57
Mexico/Guatemala/Belize(reis die afgelopen april niet door kon gaan door de aswolk)
Maleisië
Albanië
Montenegro
Macedonië
Madeira
Eilandhoppen Kroatië
Ach ik wil eigenlijk de hele wereld wel zien. Een andere gekoesterde droom is om ooit met de Transsiberië express van Moskou naar Peking te gaan.
Maleisië
Albanië
Montenegro
Macedonië
Madeira
Eilandhoppen Kroatië
Ach ik wil eigenlijk de hele wereld wel zien. Een andere gekoesterde droom is om ooit met de Transsiberië express van Moskou naar Peking te gaan.
I choose happy!