Waar wil je echt eens naar toe?

12-01-2011 22:07 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu helemaal in de vakantiestemming en daarom leek mij dit een leuk onderwerp. Waar wil je echt eens nog naar toe?

Wij willen heel graag naar Italie, dit staat dit jaar op de planning.

Ook bali staat op ons to-do lijstje

Eiland hoppen in Griekenland

Mexico

Amerika

Stedentrips naar Lissabon, Praag, Kopenhagen, Moskou

Afrika

Hongkong

Nog genoeg te doen dus haha
wow wat hebben veel mensen Nieuw Zeeland in hun lijstje gestaan, ben er afgelopen jaar geweest en het is terecht dat het zo v aak genoemd wordt, geweldig land

Ik wil nog graag naar

-West kust VS + canada

-Schotland en Lake District

-Maleisie

-Australie

-Paaseilanden

Wat me eigenlijk vooral niet trekt is zuid of midden amerika
Ik wil uiteraard ook erg graag naar mijn reisbestemmingen van dit jaar:

Canada/Montana/Wyoming
Suriname en Rusland.
quote:elninjoo schreef op 13 januari 2011 @ 11:07:

Ik wil uiteraard ook erg graag naar mijn reisbestemmingen van dit jaar:

Canada/Montana/WyomingDas ook leuk
Lekker met de BBQ in de tuin. Maar ja, dat vindt de rest van het gezin niet goed, die willen de wereld zien. (en ik heb daar al meer dan genoeg van gezien)
Hmmm eens ff denken en wegdromen. Op mijn lijstje staat:

- Argentinië

- Chili

- Peru

- Maleisië

- China

- Vietnam

- Canada

Maar eerst in mei naar Indonesië (Java en Bali).... en daarna sparen en dromen over de andere landen.
Tasmanie.
Ik wil ooit nog eens een combireis maken van 4 weken met een camper door Canada en dan een week in Florida bijkomen aan het strand.

En ik wil heel graag ooit naar Nieuw Zeeland, maar zie het er nog niet gauw van komen (te ver weg, man is gebonden aan schoolvakanties).

Als we 12,5 jaar getrouwd zijn in februari 2013 wil ik naar een warm oord met mooie stranden, bijv. Antillen of Bali of zo.

En komende zomer naar Biarritz in Zuid-Frankrijk!
..
Wat meer zien van Engeland;

Schotland, Ierland & Wales;

Rome;

India

rider, 4 uur geleden

Lekker met de BBQ in de tuin. Maar ja, dat vindt de rest van het gezin niet goed, die willen de wereld zien. (en ik heb daar al meer dan genoeg van gezien)

Herkenbaar. Been there, done that... Mn lijstje (ooit opgemaakt toen ik 17 was) is afgewerkt Sommige bestemmingen de moeite waard om nog eens te bezoeken, maar ik vind het heerlijk om dicht bij huis vakantie te vieren.
Wij willen heel graag naar amerika en dan de westkust. Is altijd al een droom geweest om de grand canyon te bezoeken, las vegas, san francisco, yosemite en sequoia parc en death valley enzo. En aankomende april gaan we het eindelijk doen! We gaan op huwelijksreis die kant op en alles zien wat we willen zien. Heb er onwijs veel zin in en een droom komt uit.

Verder wil ik nog een keer naar new york, maar dat zit er voorlopig niet meer in ben ik bang. Onze reis van dit jaar kost toch wel aardig wat haha.
quote:Atelier_madame schreef op 13 januari 2011 @ 11:05:

Wat me eigenlijk vooral niet trekt is zuid of midden amerikaDat heb ik heel erg met indonesië, thailand etc. Daar zou ik echt nooit heen willen. Zuid amerika trekt me ook minder idd. Mijn broer is naar brazilie geweest, maar daar zou ik ook niet perce heen hoeven. Net zoals mexico enzo. Nee bedankt
Ik wil graag nog naar Panama. Brazilie, Patagonie, Peru, Alaska, Canada, Japan, India, Maleisie, Cuba, Kenia/Tanzania, Malediven,

Nieuw Zeeland.

Steden die ik nog graag wil zien zijn: New York, Rome, Moskou.
quote:viva1973 schreef op 12 januari 2011 @ 22:27:

Hier is al een topic over. Ik kan 'm op m'n mobiel alleen niet zo snel voor je vinden...Dit is 'm
Ik wil trouwens ook echt nog een keer naar Giethoorn. Lijkt me zo gezellig in zo'n bootje door die slootjes. Iemand ervaring, want Giethoorn is natuurlijk goed te realiseren.
Giethoorn is geweldig!
Ben ik een keer geweest. Ik vond het inderdaad erg gezellig in dat bootje door die slootjes.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
-Japan

-Australie

-Aruba; liever Mauritius of Seychellen maar dat zijn echt elite oorden dus niet realistisch in mijn geval.
Indonesië.
Mexico, Thailand, India, Nepal, Noorwegen, China, Maleisie, California, waarheen niet? :P
Lofoten (Noorwegen)

Galapogoseilanden

Antartica

IJsland

Finland in de winter

India (ben ik al geweest, maar wil ik heel graag nog eens terug)
Skandinavië, Ierland, Praag, Wenen, wereldcruise . . . . keep on dreaming!!!!
india

argentinie

tanzania/kenia

dit jaar naar maleisie en borneo
Zou willen naar:

- Los Angeles en San Francisco;

- Zuid-Afrika;

- Wit-Rusland;

- Oekraïne;

- Nieuw-Zeeland;

- Japan;

- Cuba;

- Noord-Korea;

- Londen. Wil dat de komende zomervakantie realiseren.

De droom om een cruise te maken op het grootste cruiseschip ter wereld, werd afgelopen december gerealiseerd.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven