Ik heb een probleem...

13-01-2011 14:29 98 berichten
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik had al aan mijnah gedacht, maar a. ik heb geen brood voor morgen ochtend en b. ik heb 33 euro op mijn rekening. Tips zijn werlkom.
Wat lief van je Heleen!

Viennas, bezorg je ook in het buitenland? (noorden des lands)
Alle reacties Link kopieren
In een groot deel van de wereld is rijst of noedelsoep ook een perfect acceptabel ontbijt. Dus als je dat wel in huis hebt...:)

Lekker kokosrijst met vers fruit of een pittig soepje.
Bioyogurt

Bioyogurtdrink

Biobrood

Bruin brood

Cola

Biodiksap

Nibit-rings

Gemengde groente

Biopasta

Bio-spekjes

Mijn lijstje, woon in A'dam-oost.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:viennas schreef op 13 januari 2011 @ 14:39:

Als jullie nou even allemaal doorgeven wat je nodig hebt, dan zal ik het straks wel even gaan halen en thuis brengen. Is dat wat?

Brrod, beleg (zoet en kaas) avond eten (vegetarisch) yoghurt, cola-light, cola-regular en marlboro light graag.

Hoe laat kan ik je verwachten?
Ik vraag zoonlief heeeeeel lief of hij even voor mama naar de super wil. Met verontwaardig oogjes zegt ie, ikkkkkeeeeee? Nee, het is koud en ik ben ziek.

Oke, samengevat

Albert.nl

Buurvrouw

Man

Zoonlief

Pannenkoeken... dat lijkt me wel wat
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 14:41:

Viennas, bezorg je ook in het buitenland? (noorden des lands)Ja hoor, als ze bij mij is is ze ook dicht bij jou.
quote:mamalief schreef op 13 januari 2011 @ 14:43:

[...]

Brrod, beleg (zoet en kaas) avond eten (vegetarisch) yoghurt, cola-light, cola-regular en marlboro light graag.

Hoe laat kan ik je verwachten?Ligt eraan, welk gebied woon je ongeveer?
Ham

salami

Brood

Melk

Boter

Fruit

Vla

Hamlapjes of iets voor vanavond

Pizza amerikana
Plops, ik bezorg overal waar je met euro's kunt betalen en geen visum voor nodig hebt.
Ik woon 25 km onder amsterdam. Red je het met de fiets?
quote:mamalief schreef op 13 januari 2011 @ 14:44:

[...]

Ja hoor, als ze bij mij is is ze ook dicht bij jou.Ah top! 2 vliegen in 1 klap viennas
Amsterdam, dat ga ik vandaag niet meer halen op de fiets, misschien als ik vannacht nog hard doortrap dat ik er dan wel met het ontbijt ben
quote:viennas schreef op 13 januari 2011 @ 14:46:

Plops, ik bezorg overal waar je met euro's kunt betalen en geen visum voor nodig hebt.Over dat visum zijn de meningen verdeeld
quote:heleen1234 schreef op 13 januari 2011 @ 14:47:

Amsterdam, dat ga ik vandaag niet meer halen op de fiets, misschien als ik vannacht nog hard doortrap dat ik er dan wel met het ontbijt ben Zal ik je even ophalen? Dan mag jij de kar duwen in de supermarkt...
Ik ben bang dat ik toch moet naar de super. Schaam schaam, ik ga met de auto... eind van de straat (maar wel een hele lange straat)
quote:heleen1234 schreef op 13 januari 2011 @ 14:47:

Amsterdam, dat ga ik vandaag niet meer halen op de fiets, misschien als ik vannacht nog hard doortrap dat ik er dan wel met het ontbijt ben Prima, bestel ik vanavond wel pizza
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar ik woon in Amsterdam, en als je dan toch met de auto gaat, kun je meteen hier langs!

Ik wil ook niet naar buiten, al die moeite...Kan ik mijn bestelling al doorgeven MEFS?
quote:viennas schreef op 13 januari 2011 @ 14:49:

[...]

Zal ik je even ophalen? Dan mag jij de kar duwen in de supermarkt...Volgens mij hebben we wel twee karren nodig!
Nou, yellow, je bent heel vrij in de omgaan, vind je niet?
Valt wel mee hoor Heleen. Nouschi eet al pizza vanavond, MEFS stapt zo in eigen auto, hou ik nog de boodschappen voor Mamalief over..

Heb je meel,melk en een eitje in huis? ( cake-meel kan ook)

En toevallig een appel/banaan?

Dan kun je heerlijke pannenkoeken maken.

Sorry, een hele pot mosterd
anoniem_97098 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 14:57
Reden: mosterd
% gewijzigd
mamalief... heb je geen fruit nodig? Fruit is heel gezond hoor en het verhoogt je weerstand.
Kan iemand me moed inspreken?
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 14:57:

Kan iemand me moed inspreken?

Je kan het MEFS!

En als je eenmaal in de supermarkt bent beloon je jezelf natuurlijk met iets heel erg lekkers
Viennas......kan jij ook goed koken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven