Ik heb een probleem...

13-01-2011 14:29 98 berichten
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik had al aan mijnah gedacht, maar a. ik heb geen brood voor morgen ochtend en b. ik heb 33 euro op mijn rekening. Tips zijn werlkom.
Alle reacties Link kopieren
Geen ontbijt morgen..

Of je vraagt een lieve buurvrouw die een boodschapje wil doen...
Nee echt?
Ik lees mee. Mijn AH bezorgd hier niet. Brood is op. Heb geen eten in huis voor vanavond. Maar heb zoooo geen zin om op de fiets te stappen....
Morgen ochtend boodschappen doen en dan gelijk een brood meenemen.

Je erover zetten en nu toch even boodschappen gaan doen.
Kan je je man niet om boodschappen sturen
Nogal een non-probleem....Geen zin?

Toch jezelf er toe zetten, of gewoon geen brood morgenochtend.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 januari 2011 @ 14:31:

Ik lees mee. Mijn AH bezorgd hier niet. Brood is op. Heb geen eten in huis voor vanavond. Maar heb zoooo geen zin om op de fiets te stappen....Heb je geen slager ofzo op/om de hoek? Ik ben gezegend met een zelf-soep-makende slager op kruipafstand. Als ik geen zin heb ga ik daarheen
Wat is 'Mijn AH'? Bedoel je Albert.nl?

Die bezorgen sowieso niet op de dag zelf.

Stuur wat kinderen op pad voor een boodschap.
Ik heb ook geen zin.

Als jij de oplossing hebt doe je mijn boodschappen dan ook even?
Plops bij de slager hebben ze meestal geen brood hoor, hier tenminste niet.
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 14:32:

[...]

Heb je geen slager ofzo op/om de hoek? Ik ben gezegend met een zelf-soep-makende slager op kruipafstand. Als ik geen zin heb ga ik daarheen O jawel. Paar minuutjes fietsen. Maar ook in die paar minuutjes wordt in zeiknat denk ik...
quote:mamalief schreef op 13 januari 2011 @ 14:34:

Plops bij de slager hebben ze meestal geen brood hoor, hier tenminste niet.Ik reageerde ook op het avondeten probleem van pimpelmeesje
Brood in de vriezer leggen voor ik-heb-geen-zin-dagen?
quote:suus0105 schreef op 13 januari 2011 @ 14:31:

Geen ontbijt morgen..

Of je vraagt een lieve buurvrouw die een boodschapje wil doen...Geen buurvrouw aan de ene kant en aan de andere kant... Ik zal maar er niet over beginnen.
quote:mamalief schreef op 13 januari 2011 @ 14:34:

Plops bij de slager hebben ze meestal geen brood hoor, hier tenminste niet.Hier wel afbakbroodjes.
Eet lekker een pannekoekje vanavond en bak er paar extra als ontbijt morgen. Zijn koud met stroop ook erg lekker. Dus... als je melk eieren bloem en suiker in huis hebt...?
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 14:31:

Kan je je man niet om boodschappen sturen Hij zou durfen te wedden dat hij niet eens weet waar de super is. En laatste keer kwam hij terug met allers lekkers behalve brood
Oeh, ik weet het. De meeste slager hebben wel pitabroodjes voor bij de shoarma. Avondetenprobleem opgelost en als je dan wat pita's bewaard maak je morgenochtend een Cheeser...

quote:Botervliegje schreef op 13 januari 2011 @ 14:35:

[...]

Hier wel afbakbroodjes.

"

Zie, ik ben niet gek dat ik het voorstel
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 14:36:

[...]

Hij zou durfen te wedden dat hij niet eens weet waar de super is. En laatste keer kwam hij terug met allers lekkers behalve brood Ach, eten is eten toch. Van een dag koekjes bij het ontbijt gaat niemand dood
Hier hetzelfde probleem, moet nog eten voor vanavond, brood voor morgen en kattenvoer halen.

Ik moet ook nog twee kinderen meeslepen
The time is now
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 14:32:

[...]

Heb je geen slager ofzo op/om de hoek? Ik ben gezegend met een zelf-soep-makende slager op kruipafstand. Als ik geen zin heb ga ik daarheen Vroegah wel, maar hij is weg. Een super. Ik kon bellen met mijn lijst en kwam hij die dag zelf. heel handig toen ik veel last van mijn bekken had. Maar hij is door een of andere onvriendelijke aldi weggeschopt
Als jullie nou even allemaal doorgeven wat je nodig hebt, dan zal ik het straks wel even gaan halen en thuis brengen. Is dat wat?
Waar wonen jullie? Ik, stap nu op de fiets om boodschappen te doen. Moet de hele stad toch al doorfietsen om voor m'n vriendinnetje boodschappen te halen (ligt ziek op bed). Ik fiets wel langs!

Wél duidelijk lijstje maken svp
Je mag hier komen eten, maar dan moet je wel eerst naar buiten. Ik heb pasta met versgemaakte tomatensaus en nog een stuk zalmquiche. En voor morgenochtend drie soorten brood, crackers, beschuit etc etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven