Ik heb een probleem...

13-01-2011 14:29 98 berichten
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik had al aan mijnah gedacht, maar a. ik heb geen brood voor morgen ochtend en b. ik heb 33 euro op mijn rekening. Tips zijn werlkom.
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 14:57:

Kan iemand me moed inspreken?

je moet!!

oh, wacht, dat is toch wat anders.
Ik ga nu. Echt. Ik ga naar de lidl, dan is mijn versleten joggingbroek niet zo opvallend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoet80 schreef op 13 januari 2011 @ 14:54:

Sorry, een hele pot mosterdStaat genoteerd. Nog voorkeur voor een merk?
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 14:59:

Viennas......kan jij ook goed koken?

Ja, maar als er nog meer boodschappen bij komen dan heb ik daar uiteraard geen tijd voor.

Ik haal iedereen op en dan gaan we bij MEFS eten, die gaat nu toch boodschappen doen.
Niemand in mijn omgeving?

eenmaal..andermaal...speak now or forever hold your peace

Ik vetrek over excact vijf minuten!
AMSTERDAM??!!!

(sorry mefs voor mijn vrijpostigheid, niet geschoten is altijd mis enzo )
Heleen, wat is jouw omgeving eigenlijk.....heb geen flauw idee namelijk (al heb ik zo het vermoeden dat het verdomd ver bij mij uit de buurt is).

Viennas, bij Mefs eten lijkt me een goed plan
.
Google is my friend Heleen

Ik kom uit op een stad in het zonnige (?) zuiden?
ik wil best boodschappen doen, pas jij dan op mijn kinderen. kan ik heerlijk op de fiets!
Zo zonnig is het anders niet bij vader Abraham om de hoek, helaas
WATTTTTEE? Heb ik gasten vanavond? Oke... Zorgen jullie wel voor wijn? Graag en zoete witte italiaanse wijn. En wat moet ik koken? Paella? Voor de vegetareirs heb ik ook iets van gisteren, pisto. Om hoe laat komen jullie dan?
quote:plops schreef op 13 januari 2011 @ 15:20:

Google is my friend Heleen

Ik kom uit op een stad in het zonnige (?) zuiden?Dat moet een andere Abraham zijn...
Balansdagje inlassen.

Of wees een dag solidair met de hongerige op deze wereld.

Hoef je niet naar buiten, je valt af en je hebt nog een goed gevoel over jezelf ook.
quote:viennas schreef op 13 januari 2011 @ 14:54:

Valt wel mee hoor Heleen. Nouschi eet al pizza vanavond, MEFS stapt zo in eigen auto, hou ik nog de boodschappen voor Mamalief over..

Brrod, beleg (zoet en kaas) avond eten (vegetarisch) yoghurt, cola-light, cola-regular en marlboro light graag.Ik heb het zelf al gedaan!
quote:viennas schreef op 13 januari 2011 @ 14:56:

mamalief... heb je geen fruit nodig? Fruit is heel gezond hoor en het verhoogt je weerstand.Heb twee groentelades vol fruit.
quote:MEFS schreef op 13 januari 2011 @ 14:29:

Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik had al aan mijnah gedacht, maar a. ik heb geen brood voor morgen ochtend en b. ik heb 33 euro op mijn rekening. Tips zijn werlkom.Als je toevallig bloem, zout, lauw water, een paar eetlepels zonnebloemolie en wat gist in huis hebt kun je zelf een brood maken.
Sorry, mosterd had ik niet nodig. Ik heb al boodschappen gehaald en volgens mij komt de helft van de forummers bij mij eten
MEFS hoe laat moeten we waar zijn?

En mag m'n zwager mee want die komt bij mij eten.
Is dit serieus?

Mwah... Hier regent het al de ganse dag, en ik heb vanmorgen tóch mijn boodschapjes gedaan... En het bleef maar regenen, wát was ik blij dat ik verder de deur niet meer uit hoefde vandaag! ;)

Kipje siam staat al te pruttelen...
Ik ben wel laat maar ik heb alles in huis om zelf brood te bakken en doe dat geregeld. Waar kan ik het afleveren?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
We eten hier om 6 uur stipt. En als je het niet lust krijg je niets anders, ook geen toetje of koekje. Zelfs geen koffie.
Ik ben wel laat maar ik heb alles in huis om zelf brood te bakken en doe dat geregeld. Waar kan ik het afleveren?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, je mag morgen ochtend om 7 uur onder amsterdam aanleveren, graag warm en wit.
Ohhh je bent al geweest. Ik moet nog naar de supermarkt, zie er tegenop omdat mijn ruitenwisser het niet doet. Dus ik moet een moment kiezen dat het even niet regent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven