Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:iris1969 schreef op 31 december 2010 @ 11:09:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben ook helemaal voor Free Speech. In de positieve zin van het woord en op de juiste momenten toegepast, dan. We weten allemaal dat "free speech" echter ook heel oneigenlijk kan worden gebruikt en dan kan het vrije woord ook misleidend en zelfs kwetsend zijn.

Het juist gebruiken van ons recht op Free Speech kan dan ook een mooi voonemen voor 2011 zijn, voor ons allen
quote:iris1969 schreef op 31 december 2010 @ 11:41:

Aha ik zie dat het iris-alert weer is afgegaan en dat de hulptroepen zijn gearriveerd. Veel plezier samen.

Wat een negatieve benadering en gebruik van je recht op Free Speech nu weer..

Iris, ik kom hier voor Naomi. Om te lezen wie op haar afscheidstopic reageert. En reageerde ik (onder meer!) ook op een berichtje van jou.

Fijne jaarwisseling, dat al je goede voornemens mogen uitkomen
quote:iris1969 schreef op 31 december 2010 @ 11:45:

[...]

MV ik behandel iedereen keurig die mij ook netjes behandelt en daar ga ik gewoon mee door. Er mislukt dus helemaal niets.

Oke, ik heb waarschijnlijk niet helemaal de goede woorden gebruikt. Maar ja, het topic leent zich er ook niet zo goed voor.

Bedoelde het niet vervelend naar jou toe maar waarschijnlijk wel zo over gekomen.

Nou even weer liever ontopic gaan.

Naomi, een heel mooi uiteinde en tevens een leuke goeie baan waar je helemaal gewaardeerd wordt en het ook naar je zin hebt.

Het beste voor 2011 .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Naomi, ook van mij een spetterend oudjaarsfeest en heel veel geluk, gezondheid en voorspoed in 2011!

En nu allemaal inhaken: we'll meet again
Daag Naomi! Bedankt voor je inzet.

Ik hoop dat het stukken beter met je gaat en dat er een mooie toekomst op je wacht. Maak er wat moois van.
quote:Sytze_Vliegen schreef op 31 december 2010 @ 11:46:

[...]

Ik ben ook helemaal voor Free Speech. In de positieve zin van het woord en op de juiste momenten toegepast, dan. We weten allemaal dat "free speech" echter ook heel oneigenlijk kan worden gebruikt en dan kan het vrije woord ook misleidend en zelfs kwetsend zijn.

Het juist gebruiken van ons recht op Free Speech kan dan ook een mooi voonemen voor 2011 zijn, voor ons allen Eens en ik hoop dat het een mooi 2011 wordt voor allemaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:iris1969 schreef op 31 december 2010 @ 11:09:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik mis hier van alles steeds. Laatst las ik al de forummaffia, nu de hulptroepen... en ik weet weer van niks.

Kan iemand mij vertellen wie dat zijn?
Grief is just love with nowhere to go
"het groepje" Male, dat weet je toch
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:iris1969 wrote on 31 December 2010 @ 11:41:

Aha ik zie dat het iris-alert weer is afgegaan en dat de hulptroepen zijn gearriveerd. Veel plezier samen.

Dat was mijn kookwekker, Iris! Ik ben gevulde eieren aan het maken.. Blijf nou toch!

Ik vraag me af waarom Naomi wel nog Vivamod is, maar niet zodanig in functie lijkt te zijn. Of is dat gewoon omdat het handiger was om onder deze nick te posten?

Straks kunnen we lekker een nieuw jaar inknallen, jeuj!...
quote:Ligeia schreef op 31 december 2010 @ 12:32:

[...]

Ik vraag me af waarom Naomi wel nog Vivamod is, maar niet zodanig in functie lijkt te zijn. Of is dat gewoon omdat het handiger was om onder deze nick te posten?

Straks kunnen we lekker een nieuw jaar inknallen, jeuj!...Volgens haar zeggen omdat ze nog 2 weken officieel in dienst is. (gezien haar posting dat over 2 weken ze persoonlijk niet meer te bereiken is op haar emailadres bij Viva. , maar dat is ook maar een gok)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ligeia schreef op 31 december 2010 @ 12:32:

[...]

Dat was mijn kookwekker, Iris! Ik ben gevulde eieren aan het maken.. Blijf nou toch!

Straks kunnen we lekker een nieuw jaar inknallen, jeuj!...Zodat iedereen hier aan het eind van een turbulent jaar zich uit kan leven in het fijne dingen toewensen aan N**** en dat de stagaires moderators aan het begin van het nieuwe jaar naar hartelust kunnen bannen, om zo met de door hun zo begeerde schone lei te beginnen (en die oudjes voor eens en voor altijd te bannen).

Want ja, er staat toch heeeeel duidelijk in de Vivawet, dat namen niet genoemd mogen worden. Iedereen is hier dus volkomen legaal vogelvrij verklaard. Zal me wat worden, dat nieuwe jaartje...
Oh shit ja, we Naomi'en hier te pas en te onpas. Nou, gelukkig post ik niet meer frequent, dus die ban zie ik wel verschijnen.

Knal 'em erin, folks!...

Dag Naomi!

Fijn dat je nog even afscheid komt nemen, en veel succes en rust in de rest van je leven. En ook heel veel beterschap!
Het is zoals het is
Happy new Year Naomi, hopelijk met een geweldige andere baan.

Ben benieuwd wat ze als kerstpakket hebben gehad bij Viva.
Vaarwel En dank je wel. Ben benieuwd naar het boek
Jee, helemaal niet gezien dat er hier een receptie was ...

Naomi, het ga je goed. Wens je een gezond en relaxed 2011 met een uitdagende nieuwe baan vol positieve vibes!

x Yette
Bedankt allemaal!

*sluit de deur achter zich*
is het nu echt over Naomi? Het ga je goed lieverd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dag.

*snuft*
Dag Naomi!
Ik had nog even gegoogled op plaatjes van laatste loodjes en laatste loodjes wegen het zwaarst maar krijg zwangere dieren of dingen met afvallen.

Nou meis (zal voor de zekerheid je naam maar niet noemen ) heel veel sterkte en het kan niet anders dan dat je iets leukers vindt dan Viva. Vertrouwde Viva is er niet meer. Vakkundig om zeep geholpen toen je ziek was.

Heel veel succes verder he en we horen vast nog wel van je!!!!

Veel liefs xmv

(was nog het beste plaatje bij google onder "laatste loodjes" )

Tot ziens Naomi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven