vanavond heb ik voor het eerst 'the mentalist' gezien maar ook een paar stukjes gemist toen er iemand voor de deur stond. op het einde zei de moordenaar vlak voordat hij dood ging 'tiger tiger' en patrick jane kreeg toen een hyperactive blik in zn ogen waardoor ik nu het idee heb dat ik het meest belangrijke detail van de film gemist heb. wie kan het mij vertellen zodat ik geen slapeloze nacht tegemoet ga
Huh? The Mentalist is geen film toch, maar een serie?
Ik volg m wel en volgens mij moet je een paar afleveringen terug kijken om het te snappen (maar kan het me even niet meer goed voor de geest halen, die aflevering die jij noemt)
ja sorry, serie bedoel ik idd. o het speelt dus al een tijdje dat gezegde, dan blijft het een eeuwig vraagstuk tenzij ik het allemaal terug ga kijken ik dacht dat het specifiek iets van deze aflevering was.
Anoniem_63623642d70dd
donderdag 13 januari 2011 om 21:49
Hij zat eerder in de aflevering terug te denken aan Red John en mompelde tiger tiger, dus als ik het goed begrijp is die kerel Red John
Anoniem_63623642d70dd
donderdag 13 januari 2011 om 21:50
oh en Red john is de kerel die Jane's gezin heeft vermoord
Anoniem_63623642d70dd
donderdag 13 januari 2011 om 21:55
Ik weet niet, aan de ene kant wel apart om dat stuk zo af te sluiten, aan de andere kant is het z'n belangrijke basis van de serie dat je zou verwachten dat er een grote confrontatie zou komen.. ben benieuwd!
ah kijk, dingen als een uitgemoord gezin en red john zeiden mij dus eerst helemaal niks maar nu wel. maar die man die zo verbrand was was toch ook de moordenaar van de sherrif en zijn vriendin? vervelend als er mensen aan de deur staan tijdens leuke series
Anoniem_63623642d70dd
donderdag 13 januari 2011 om 22:07
klopt, maar zoals ze zeiden was hij waarschijnlijk al langer aan het moorden enz... volgende week verder
Anoniem_63623642d70dd
donderdag 13 januari 2011 om 22:07
of mensen die bellen, of vriendjes die aandacht willen, eigenlijk alles wat je stoort hahaha
Ha VivaRune je vriend keek je zeker raar aan toen je het uit legde? Maar ik blijf erbij hoor. 1 keer waarschuwen ok, de tweede keer wordt nee. Consequent zijn is het toverwoord