Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 12 januari 2011 om 09:30
Gooood morning!
Mijn matras is er al! Heerlijk hoor, nu de hele dag voor mezelf en hoef ik er niet meer op te letten. Niet dat ik iets speciaals van plan was, haha, maar gewoon, je let er toch een beetje op he..Ik had net gedouched etc. toen ze kwamen, iets na 8en. Mijn knul was onverwachts ook het 1e uur vrij, dus ook lekker ene beetje uitgeslapen.Nu is hij net de deur uit en ga ik zo eerst boodschappen doen en dan een beetje hier aan de gang, iig strijken, want er ligt me toch een bult..Maar gewoon heerlijk, een dag vrij!!
Theetje, dikke extra hug voor jou meid!
Ooo, zo irritant he Dolphine..dan ben je eerder en wordt nog de ander eerder geholpen. Hoe dan ook zou er iemand de dupe zijn natuurlijk, want als ze jullie dan had geholpen had de klant erná weer moeten wachten, whoehaha. Maar zorg gewoon dat je op tijd bent, heb ik zoooooo'n hekel aan, mensen die te laat komen (mits er een goede reden voor is natuurlijk!).
Hoe is het afgelopen nacht gegaan met je mannetje?
Mijn knul zit nu officieel bij het heren honkbalteam. Zelf had hij er niets op tegen om nog een jaar bij de aspiranten te spelen whoehaha, van wie zou ie dat nou hebben, zo'n hekel aan verandering??? Maar dat kon nu echt niet meer, vanwege de leeftijd. Wintertraining doet ie nog wel mee met de aspiranten, want de heren trainen ten 1e echt een achterlijk eind weg en ten 2e hartstikke laat, zou ie pas om 22.30 weer thuis zijn, daar komt dus niets van in. Niet dat hij het zelf wil, haha, maar dat had van mij ook niet gemogen. Hij is tenslotte toch nog steeds pas 16. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan en of hij wel opgesteld gaat worden etc. Ik vind het wel stoer, dat ie nu zelf speelt in het team waar wij sowieso al vaak gingen kijken op de zondag. Niet dat het iets met prestatie te maken heeft, whoehaha. Alhoewel...ik denk toch dat wanneer je echt heel slecht zou zijn, ze daar toch wel iets van zouden zeggen, dat je misschien beter een andere sport zou kunnen doen ofzo..En hij ís natuurlijk ook gewoon best goed in honkbal! (hihi).
Thuiswedstrijden zondagochtend van 11 tot 13, prima toch!
Ik ga even mijn koffie opdrinken en dan eerst maar weer die verrekte boodschappen..heb ik dat tenminste gehad.
woensdag 12 januari 2011 om 12:58
Ik ook lekker vrij vandaag, maar ik heb er ook echt behoefte aan zeg.
Vannacht was zoonlief er weer om kwart voor 2 en vanmorgen om 10 over half 6, dus nee echt lange nachten zitten er niet in.
Thuis gaat het wel weer redelijk goed emt hem, maar op school nog steeds moeizaam, dus toch maar weer terug naar die gzz om te kijken of ze nog iets kunnen bieden of evt. medicatie kunnen aanpassen ofzo.
Ik heb nog helemaal niks gedaan vanmorgen. Alleen even een bakkie bij mijn ouders gedaan. Mijn moeder is nu naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Ze maakt zich zorgen, dus ik ook.
Straks gaat zoonlief
Vannacht was zoonlief er weer om kwart voor 2 en vanmorgen om 10 over half 6, dus nee echt lange nachten zitten er niet in.
Thuis gaat het wel weer redelijk goed emt hem, maar op school nog steeds moeizaam, dus toch maar weer terug naar die gzz om te kijken of ze nog iets kunnen bieden of evt. medicatie kunnen aanpassen ofzo.
Ik heb nog helemaal niks gedaan vanmorgen. Alleen even een bakkie bij mijn ouders gedaan. Mijn moeder is nu naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Ze maakt zich zorgen, dus ik ook.
Straks gaat zoonlief
woensdag 12 januari 2011 om 13:02
uhhhh, ging even wat mis, dus verder met verhaal.
Zoonlief breng ik straks naar een vriendje en daarna moet hij gaan trainen, dus die komt de middag wel door en dan kan ik even thuis aan de gang en boodschappen doen.
Mijn moeder belde net, de tumor is stabiel, gelukkig. Ze hebben wel ter controle nog een hart/longfoto gemaakt en bloed afgenomen. Vrijdag maken ze een echo van de lever en dan moet ze volgende week woensdag weer terug voor de uitslag. Je blijft er maar druk mee he.
Vanavond gaan we naar de film, haar naam was Shara. MIjn vader komt dan hier zoonlief op bed leggen.
Wouw scarlet , wel heel stoer natuurlijk je knul in het heren team.
Sterkte theetje, vervelende dingen weer.
Zoonlief breng ik straks naar een vriendje en daarna moet hij gaan trainen, dus die komt de middag wel door en dan kan ik even thuis aan de gang en boodschappen doen.
Mijn moeder belde net, de tumor is stabiel, gelukkig. Ze hebben wel ter controle nog een hart/longfoto gemaakt en bloed afgenomen. Vrijdag maken ze een echo van de lever en dan moet ze volgende week woensdag weer terug voor de uitslag. Je blijft er maar druk mee he.
Vanavond gaan we naar de film, haar naam was Shara. MIjn vader komt dan hier zoonlief op bed leggen.
Wouw scarlet , wel heel stoer natuurlijk je knul in het heren team.
Sterkte theetje, vervelende dingen weer.
donderdag 13 januari 2011 om 15:51
Gmiddag!
Wat een nattigheid weer he...vlgs mij regent het hier nu al 2 dagen achter mekaar. NIET LEUK!!
Lekker eerder (nou ja, iets) van werk weggegaan, omdat er niets maar dan ook helemaal niets meer te doen was..En dit is niet normaal. Geen idee waar het aan ligt, of de poststroom ergens blijft hangen (hebben al mensen verzocht dit uit te zoeken, maar we horen maar niets) dus tja..om nu uit je neus te gaan zitten eten...bij wijze van dan he! Kmoet morgen ook nog een heeeeel erg lange dag, pfff, hoop echt dat er dan een beetje werk ligt! Maar dit is ook wel lekker hoor, lekker thuis, kaarsjes aan, mijn knul is nog op school, heerlijk eventjes, hihi.
He gelukkig Dolphine, geen nare dingen bij je moeder vooralsnog. Toch ook weer spannend die hart/longfoto, als dat weer achter de rug is (en alles blijkt ok) kunnen jullie weer eventjes rustig ademhalen. Tot de volgende x weer en zo bouwt die spanning zich elke x weer op.
Hoe was de film? Kon je het boek erin herkennen?
Jammer, dat het op school toch moeizaam gaat met je knulletje, weet je al wanneer je terecht kan bij GGZ?
Trouwens heerlijk geslapen, afgelopen nacht! Ik word alleen stapelgek van het vele naar het toilet moeten..ik moet er elke nacht wel een paar x uit, bah, voel me wat dat betreft net jou dolphine (gebroken nachten), Nu drink ook wel veel zo overdag natuurlijk, maar toch..Maar mijn matras ligt dus echt fijn, had helemaal geen last van mijn rug vanochtend (wat ik de laatste tijd, vooral als ik wat langer in bed bleef) had. Hoera!
Mijn knul gaat nu toch met de "grote mannen"meetrainen.
Ze pakken het op zich wel goed aan (tenminste, zo lijkt het..), hij had een mail gekregen van een teamgenoot die een beetje het leiderschap op zich genomen heeft, heette hem welkom in het team en, wat voor mijn vent ook leuk was, schreef dat hij gezien zijn spel zeker een goede aanwinst voor het team zou zijn. Zegt ie misschien wel tegen iedere nieuwe, maar toch leuk om te horen. Er wordt 1 vd spelers aangewezen als een soort mentor en hij zal dan mijn knul eea vertellen over het team, hoe dingen geregeld zijn etc. Goede aanpak, denk ik.
Gelukkig blijken de trainingstijden aangepast te zijn, ze trainen tot 21.00 uur, vind ik nog laat zat hoor, ook omdat het nog een stukje fietsen is (is vlak bij mijn werk en dan 2x in de week. Maar ja, voor de teamspirit en wennen aan de speelwijze en afstand etc. is het natuurlijk erg belangrijk. Ik houd er helemaal niet van he, dat ie zo laat nog op straat is. Maar ja..het kind wordt 17...moet het toch een beetje loslaten he...haha.
donderdag 13 januari 2011 om 19:20
Woehaha scarlet, wees dan maar blij dat hij niet naar de kroeg gaat enzo, anders fietst hij nog veel later over straat. Maar wel leuk voor hem om op die manier welkom geheten te worden.
Ik kan gelukkig al 26 januari terecht met hem, daar waar ze hem ook onderzocht hebben en waar zijn medicatie voorgeschreven is. Tja waar gaat het fout, zijn concentratie is echt weer 0,0. Hij wordt om het minste of geringste erg boos en heeft dan ook de neiging om te slaan, vooral bij kinderen die hem uitdagen. Volgens de juf gaat het qua werk nog wel oke maar hij geeft zelf aan weer druk in zijn hoofd te zijn.
Thuis zie ik ook weer extremer gedrag. Overal aanzitten, op de bank springen, gillen in huis, zich heel hard zo maar op de grond laten vallen, zo gek, je kan het bijna niet bedenken. Ik snap ook niet zo goed waar dit gedrag vandaan komt.
De film was erg mooi gisteren, kon zeker het boek er in herkennen. Ik vond het indrukwekkend gefilmd.
Ik kan gelukkig al 26 januari terecht met hem, daar waar ze hem ook onderzocht hebben en waar zijn medicatie voorgeschreven is. Tja waar gaat het fout, zijn concentratie is echt weer 0,0. Hij wordt om het minste of geringste erg boos en heeft dan ook de neiging om te slaan, vooral bij kinderen die hem uitdagen. Volgens de juf gaat het qua werk nog wel oke maar hij geeft zelf aan weer druk in zijn hoofd te zijn.
Thuis zie ik ook weer extremer gedrag. Overal aanzitten, op de bank springen, gillen in huis, zich heel hard zo maar op de grond laten vallen, zo gek, je kan het bijna niet bedenken. Ik snap ook niet zo goed waar dit gedrag vandaan komt.
De film was erg mooi gisteren, kon zeker het boek er in herkennen. Ik vond het indrukwekkend gefilmd.
donderdag 13 januari 2011 om 23:15
meiden,
heb een beste moeizame week en nauwlijks of eigg niet de pc aan gehad.met hummel ging het zeer slecht met darmen,vannacht ging ik pas om half 2 slapen en om 6 uur de wekker..bah.
morgen komt A en moet ik werken tot 20.00 uur.
zaterdag ook aan de arbeid en zondag naar pa van A...dus helemaal vol de agenda en reizen.
hoop vlg week even hier weer aan te waaien al staat mijn agenda behoorlijk vol ook inde avonduurtjes net zoals deze en vorige week...
kom er echt niet aan toe om uberhaupt de pc aan te doen!!
denk aan jullie en Dolph,GZD goede uitslag van mams!!
Scar...jouw boy is een toppertje hoor,zo hoog al!!!
Thee...sterkte...had het al dinsdag van X gehoord..
balen dat ie btw het niet gehaald heeft zn examen...maar gewoon vlg keer beter hoor!!
meiden kuzzzzz,kga gauw slapen!!!
heb een beste moeizame week en nauwlijks of eigg niet de pc aan gehad.met hummel ging het zeer slecht met darmen,vannacht ging ik pas om half 2 slapen en om 6 uur de wekker..bah.
morgen komt A en moet ik werken tot 20.00 uur.
zaterdag ook aan de arbeid en zondag naar pa van A...dus helemaal vol de agenda en reizen.
hoop vlg week even hier weer aan te waaien al staat mijn agenda behoorlijk vol ook inde avonduurtjes net zoals deze en vorige week...
kom er echt niet aan toe om uberhaupt de pc aan te doen!!
denk aan jullie en Dolph,GZD goede uitslag van mams!!
Scar...jouw boy is een toppertje hoor,zo hoog al!!!
Thee...sterkte...had het al dinsdag van X gehoord..
balen dat ie btw het niet gehaald heeft zn examen...maar gewoon vlg keer beter hoor!!
meiden kuzzzzz,kga gauw slapen!!!
vrijdag 14 januari 2011 om 20:49
Hai meisjes!
Ik word er nu toch wel een beetje flauw van hoor, al dat water...Vanmorgen nat geregend, vanmiddag nóg natter geregend en toen nog boodschappen doen..Ik vond mezelf best zielig! Nu gelukkig lekker thuis. Op het werk was er gzd wel iets te doen en het laatste uur vooral zitten kletsen met vloerdok en later lekkere dok.
Gelukkig Dolphine, dat je al snel terecht kunt.Hoe zou het nou komen he, dat zijn gedrag toch weer verandert. Is dat een soort gewenning aan de medicatie, kan dat eigenlijk? Hoop voor je dat er een oplossing is. En voor hem natuurlijk ook, want als ie al aangeeft dat het druk is in zijn hoofd, zegt toch wel wat. Nog plannen voor het weekend? Moet er weer gevoetbald worden?
Oe, korte nacht Daan! Is er nog steeds geen enkele verbetering te merken qua darmen Hummel? Je weekend is ook weer helemaal gevuld, lees ik. Maar ook ontspannen he!!
Bleh, ik moet de boel van het avondeten nog wegzetten..heb geen zin!
vrijdag 14 januari 2011 om 23:02
Hier ook nat, nat en nat geregend. Zoonlief zou moeten voetballen morgen, maar is afgelast. De velden zijn onder gelopen, alleen kunstgras is bespeelbaar, maar ja dat is voor de selectie teams, kammer en helaas dus voor de jochies. Vanavond wel lekker kunnen trainen, wederom in de regen en daarna hebben we patat gehaald, want dat wilde zoonlief graag.
Die is trouwens vroeg naar bed gegaan met hoofdpijn.
Zijn lichaam kan wel degelijk wennen aan de medicatie ja. Ik ga maandag even de huisarts bellen, want de contorle ligt bij hem, ik heb alleen geen idee of hij de dosering zo mag verhogen of dat we dan weer op zoek moeten naar een kinderpsychiater. Degene die het voorgeschreven heeft werk in ieder geval niet meer daar, dus dan moeten we weer naar een ander, krijg je weer te maken met wachtlijsten en daar heb ik zo geen zin in. Wil rust in de tent en zo snel mogelijk een oplossing voor hem.
Ik heb 1 plan voor morgen en dat is naar de kapper zodra zoonlief opgehaald is en daarna zie ik wel verder.
Heb trouwens mijn carnavalsoutfit binnen die ik besteld had. Echt heel cool, een soort lange zwarte heksen jurk, strak, met daarbij een cape met spinnenwebben en zo'n half masker dat de ogen en neus en voorhoofd bedekt in zwart en goud. Morgen even passen, want zoonlief ligt in mijn bed, dus kan nu even niet op de slaapkamer om te passen.
Mijn moeder is vandaag weer naar zh geweest voor foto's. Maar ze hebben alles gedaan, dus niet alleen lever, maar ook milt, longen etc. Woensdag de uitslag dus hopen dat dat ook goed is.
Ik moest vandaag overblijven en werd door de juf aangesproken over alls wat niet goed gaat op school en daar wordt ik zo niet vrolijk van. Je wilt gewoon horen dat het goed met je kind gaat.
Maar ja duimen voor een snellen oplossing maar weer.
Morgen eerst een hartig woordje met zijn vader wisselen over die medicatie in de vakantie. Zoonlief kwam vannacht om half 3, weer een zeiknat bed en zo geen zin omdat 's nachts te verschonen, maar zegt ook wel weer genoeg dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.
Die is trouwens vroeg naar bed gegaan met hoofdpijn.
Zijn lichaam kan wel degelijk wennen aan de medicatie ja. Ik ga maandag even de huisarts bellen, want de contorle ligt bij hem, ik heb alleen geen idee of hij de dosering zo mag verhogen of dat we dan weer op zoek moeten naar een kinderpsychiater. Degene die het voorgeschreven heeft werk in ieder geval niet meer daar, dus dan moeten we weer naar een ander, krijg je weer te maken met wachtlijsten en daar heb ik zo geen zin in. Wil rust in de tent en zo snel mogelijk een oplossing voor hem.
Ik heb 1 plan voor morgen en dat is naar de kapper zodra zoonlief opgehaald is en daarna zie ik wel verder.
Heb trouwens mijn carnavalsoutfit binnen die ik besteld had. Echt heel cool, een soort lange zwarte heksen jurk, strak, met daarbij een cape met spinnenwebben en zo'n half masker dat de ogen en neus en voorhoofd bedekt in zwart en goud. Morgen even passen, want zoonlief ligt in mijn bed, dus kan nu even niet op de slaapkamer om te passen.
Mijn moeder is vandaag weer naar zh geweest voor foto's. Maar ze hebben alles gedaan, dus niet alleen lever, maar ook milt, longen etc. Woensdag de uitslag dus hopen dat dat ook goed is.
Ik moest vandaag overblijven en werd door de juf aangesproken over alls wat niet goed gaat op school en daar wordt ik zo niet vrolijk van. Je wilt gewoon horen dat het goed met je kind gaat.
Maar ja duimen voor een snellen oplossing maar weer.
Morgen eerst een hartig woordje met zijn vader wisselen over die medicatie in de vakantie. Zoonlief kwam vannacht om half 3, weer een zeiknat bed en zo geen zin omdat 's nachts te verschonen, maar zegt ook wel weer genoeg dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.
zaterdag 15 januari 2011 om 13:59
Goeiemiddag!
Ja tuuuuurlijk, hoef ik de deur niet uit, is het vrijwel al de hele dag droog....typisch!! Vanmorgen hier de boel een beetje gedaan, alleen het hoognodige hoor, vin'k dat een kalmpjes weekend wel verdiend heb na het schilderweekend vorige week, haha.
Klinkt echt super Dolphine, je outfit voor carnaval! Heb je er al zin in? Ja natuurlijk, domme vraag..whoehaha. Wanneer is het eigenlijk zo ver?
Ik hoop voor de dat de huisarts ook iets kan doen en dat je niet weer die hele mallemolen moet doorlopen voor verhoging of evt. andere medicatie. Wat een pech zeg, dat die psychiater daar nu weg is. Zou je dus eigenlijk weer van vooraf aan moeten beginnen? Belachelijk. Ik hoop toch zo dat het helpt, dat je zijn vader echt gaat inzien dat hij zijn medicatie moet hebben. Het vervelende is natuurlijk ook dat hij de gevolgen, waar jij dan nu mee zit, niet meemaakt. Je mannetje gaat weer weg bij zijn vader (teert dan wrs nog een beetje op de opgebouwde medicatie) en jij zit met de gebakken peren..Misschien zou je kunnen "dreigen", dat wanneer hij het niet doet, hij zijn zoon gewoon een poosje niet meer te zien krijgt? Of zou je hem daar niet mee raken? Heb toch het idee dat ie echt wel gek is op je knulletje. Ben je nooit op het punt gekomen dat jij je mannetje gewoon thuis wilde houden? Het ellendige is dan natuurlijk ook, behalve dat je je vent zijn vader ontzegt, ook jezelf de nodige rust onthoudt..Echt lastig dit zeg.
Echt lieverd, hoop dat er snel weer een verandering ten goede komt! Ben je al naar de kapper geweest? Weer naar je zin?
Jammer dat er niet gevoetbald wordt vandaag. Zou het weer de eerste wedstrijd na de winterstop zijn?
Theetje, hoe is je week verder verlopen?
Zoals gezegd hier vooral luieren. Ben ongesteld, wat helemaal niet moet, had 2 weken geleden de stopweek vd pil, toen bijna niet, nu halverwege de strip en hoppa, het barst los. Heb er ook wat last van (buik, rug), dus ga lekker op de bank.
Fijne zaterdag!
zaterdag 15 januari 2011 om 14:12
Ja ben heerlijk naar de kapper geweest, zit weer helemaal naar mijn zin. Verder ga ik ook niet zo veel doen, alleen even een stofzuiger door het huis gehaald, want al die rubber deeltjes van het kunstgras blijven zo lekker in schoenen en kousen van zoonlief hangen en liggen dan vervolgens door het hele huis. Maar nu is het weer netjes.
Tja scarlet, hij wilde vandaag weer zo graag naar zijn vader dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om te zeggen dat hij niet mag. Heb mijn ex wel even gezegd hoe moeizaam we het afgelopen weken gehad hebben en dat hij er echt op moet letten dat hij zijn medicatie goed geeft. Hij had verwacht dat het geen kwaad kon.
Ach en het arme kind was er zelf ook helemaal beduusd van. HIj zegt ook letterlijk, ik wil het zo graag goed doen mama. Echt wel een beetje zielig, dan breekt je hart.
Ik ga straks lekker de hort op met mijn broer en R. Lekker de kroeg in, even de zinnen verzetten en vanavond gezellig ergens een hapje eten. Heb er zin in.
Fijne zaterdag dames.
Tja scarlet, hij wilde vandaag weer zo graag naar zijn vader dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om te zeggen dat hij niet mag. Heb mijn ex wel even gezegd hoe moeizaam we het afgelopen weken gehad hebben en dat hij er echt op moet letten dat hij zijn medicatie goed geeft. Hij had verwacht dat het geen kwaad kon.
Ach en het arme kind was er zelf ook helemaal beduusd van. HIj zegt ook letterlijk, ik wil het zo graag goed doen mama. Echt wel een beetje zielig, dan breekt je hart.
Ik ga straks lekker de hort op met mijn broer en R. Lekker de kroeg in, even de zinnen verzetten en vanavond gezellig ergens een hapje eten. Heb er zin in.
Fijne zaterdag dames.
zondag 16 januari 2011 om 18:02
Hai meiden,
sorry hoor dat ik er even niet ben. Het is zo'n rare week. Ben ook zó moé steeds. Maar echt een week van uitersten. Morgen afscheid en condoleance en dinsdag crematie, verder ook gewoon werken natuurlijk, deze week 6 diensten gedraait en aankomende week 4 en dan mag ik het weekend hoop ik even bijtanken.
Heb jullie wel gelezen maar even geen zin in en puf om te schrijven, maar ik heb momenteel gewoon nergens zin in. Als ik thuis kom plof ik op de bank of zelfs in m'n bed, hoop op jullie begrip. Dikke kus
sorry hoor dat ik er even niet ben. Het is zo'n rare week. Ben ook zó moé steeds. Maar echt een week van uitersten. Morgen afscheid en condoleance en dinsdag crematie, verder ook gewoon werken natuurlijk, deze week 6 diensten gedraait en aankomende week 4 en dan mag ik het weekend hoop ik even bijtanken.
Heb jullie wel gelezen maar even geen zin in en puf om te schrijven, maar ik heb momenteel gewoon nergens zin in. Als ik thuis kom plof ik op de bank of zelfs in m'n bed, hoop op jullie begrip. Dikke kus
zondag 16 januari 2011 om 21:06
jammer theetje, maar dan vooral omdat het betekend dat het met jou niet zo lekker gaat.
Sterkte de komende dagen met de condoleance en crematie.
Wij moesten vandaag ook naar een condoleance, een vriendin van mijn moeder is overleden aan een hersentumor. Was de laatste dagen van haar leven niet meer aanspreekbaar en min of meer in coma. Ik ben vandaag even met mijn moeder meegeweest, morgen is de begrafenis.
Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn broer en R. Echt heerlijk gegeten en was erg gezellig.
Vandaag zoonlief opgehaald, kreeg hem echt heel vies mee van ex, daar baal ik dan weer een beetje van. Hier draait de wasmachine dus alweer en daarnaast kon ik 2 paar schoenen schoonmaken.
Volgend weekend komt pleegzoon weer en zoonlief wil dan graag bowlen. Nu met hem afsgesproken dat hij dat kan verdienen deze week door goed zijn best te doen thuis en op school. Je moet wat he.
Sterkte de komende dagen met de condoleance en crematie.
Wij moesten vandaag ook naar een condoleance, een vriendin van mijn moeder is overleden aan een hersentumor. Was de laatste dagen van haar leven niet meer aanspreekbaar en min of meer in coma. Ik ben vandaag even met mijn moeder meegeweest, morgen is de begrafenis.
Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn broer en R. Echt heerlijk gegeten en was erg gezellig.
Vandaag zoonlief opgehaald, kreeg hem echt heel vies mee van ex, daar baal ik dan weer een beetje van. Hier draait de wasmachine dus alweer en daarnaast kon ik 2 paar schoenen schoonmaken.
Volgend weekend komt pleegzoon weer en zoonlief wil dan graag bowlen. Nu met hem afsgesproken dat hij dat kan verdienen deze week door goed zijn best te doen thuis en op school. Je moet wat he.
maandag 17 januari 2011 om 13:32
Hey wijffies!
Ach Thee, sterkte meid! En wat Dolphine al zegt, als jij geen puf hebt...hug en denk aan jezelf he!
He fijn Dolphine, een lekkere en gezellig avond gehad.
Ik vind het een goed idee, om je mannetje het bowlen te laten verdienen..Zo kan hij ook merken of hij op het goede pad zit of niet. Wat je eerder schreef, dat hij dan zegt dat hij het zo graag goed wil doen..Vond ik zó sneu om te lezen! Het zou ook eigenlijk raar zijn, dacht ik later, want door hem niet naar zijn vader te laten gaan straf je hem dus eigenlijk en dat zou dan voor iets zijn waar hij zelf waarschijnlijk niets aan kan doen..Haha, dat soort dingen bedenk ik dan later he, zo eerst denk ik dan nou, dan maar niet naar paps, hoef je niet elke x weer opnieuw te beginnen, maar zo werkt het natuurlijk helemaal niet. Beetje kortzichtig van mij, hihi.
En jij ook al een vervelende condoleance achter de rug bah.
Heb je wel het idee dat het afgelopen weekend goed is gegaan met de medicatie?
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. Ik geloof warempel dat het alweer regent. Tuurlijk.
Heb er zó genoeg van, elke x door de regen te moeten fietsen.
Maar ja...moet wel, we moeten toch eten straks he..
Ga dus maar gelijk nu, ben ik er vanaf.
maandag 17 januari 2011 om 20:49
Ik geloof waarempel dat mijn gesprek met ex zaterdag geholpen heeft. Zoonlief heeft het weekend zijn medicatie gehad en daarbij had hij hem zaterdagavond gewoon om 21.00 uur naar bed gedaan. Dus ook niet zo achterlijk laat.
Ik heb vanmorgen contact gehad met de huisarts en in overleg besloten dat de middagmedicatie omhoog gaat. Hij krijgt nu een half pilletje en we gaan kijken hoe hij het doet op een hel pilletje 's middags.
Verder heb ik van zoonlief begrepen dat hij op school ook een beloningskaart heeft en dat hij vandaag een sticker verdient had.
We gaan wel afwachten hoe het verder gaat.
Hier thuis een topdag met hem. Hij was vanmorgen om half 7 wakker en droog.... Daarbij heeft hij de hele dag erg zijn best gedaan, hmmmm het kan dus wel he, de schooier. haha
Vandaag op het werk ook een drukke dag gehad, maar afgesloten met een goed gevoel. Nu gaat lekker de pc uit en ga ik genieten van mijn welverdiende rustige avond (hoop ik).
Het enige nadeel vandaag was dat ik zelf al om 5.15 wakker was en toen met geen mogelijkheid meer kon slapen, da's wel balen.
Ik heb vanmorgen contact gehad met de huisarts en in overleg besloten dat de middagmedicatie omhoog gaat. Hij krijgt nu een half pilletje en we gaan kijken hoe hij het doet op een hel pilletje 's middags.
Verder heb ik van zoonlief begrepen dat hij op school ook een beloningskaart heeft en dat hij vandaag een sticker verdient had.
We gaan wel afwachten hoe het verder gaat.
Hier thuis een topdag met hem. Hij was vanmorgen om half 7 wakker en droog.... Daarbij heeft hij de hele dag erg zijn best gedaan, hmmmm het kan dus wel he, de schooier. haha
Vandaag op het werk ook een drukke dag gehad, maar afgesloten met een goed gevoel. Nu gaat lekker de pc uit en ga ik genieten van mijn welverdiende rustige avond (hoop ik).
Het enige nadeel vandaag was dat ik zelf al om 5.15 wakker was en toen met geen mogelijkheid meer kon slapen, da's wel balen.
dinsdag 18 januari 2011 om 19:36
Ha lekker Dolphine, dat je zo'n fijne dag met je vent had. Dat geeft je gewoon weer moed voor de toekomst he! Wat fijn, dat je niet eerst weer een gesprek met de psych. moet hebben, maar nu toch de medicatie al wat aangepast is. Hoop zo voor jullie dat het werken gaat! En hoeraaaa! Zijn vader heeft het licht gezien!!! Da's dan wel weer jammer he, slaapt je knul door, ben jij ondertussen zó gewend aan vroeg wakker worden..grrrr. Hopen dat je morgen wel wat langer kunt blijven liggen!
Mijn knul is nu voor het eerst trainen met de "mannen", whoehaha. Tenminste...als ie de zaal gevonden heeft.
Hij was wel gearriveerd op de locatie, maar kon de sportzalen niet vinden. Had die gast al gebeld, maar hij nam niet op. Hoop dat ie het gewoon gevraagd heeft. Maar dat zal wel goed gegaan zijn, training begon om 18.20 en duurt tot 20.00 uur, als ie het nu nog niet gevonden heeft...Maar je zou toch denken dat ie dat even laat weten, dat het uiteindelijk gelukt is. Pfff, nee, tuuuurlijk niet. Ik wil ook niet de overbezorgde moeder uithangen, dus heb hem niet ook weer gebeld. Gaat best goed toch, dat loslaten?? (wacht maar tot het straks 20.30 is en hij is nog niet thuis.....whoehahaha)
dinsdag 18 januari 2011 om 21:20
Oh ja scarlet, zo herkenbaar. Je wil het zo graag voor hem oplossen. Ga maar van de regel uit, geen nieuws is goed nieuws. Oftewel, als hij het niet gevonden zou hebben had hij wel gebeld of was hij opeens heel vroeg thuis. En nee denk maar niet dat hij belt dat hij het gevonden heeft, dat is toch heel normaal? hahaha
Hier was het vanmorgen half 5. Mooie tijd he! Niet dus, zoonlief kwam me wakker maken, hij is er uiteindelijk om half 6 uitgegaan, toen ben ik nog even blijven liggen tot 7 uur. Maar hij was wel weer droog vannacht.
Ik moest vandaag na het werk de auto naar de garage brengen, deuk wordt eindelijk gerepareerd. Als het goed is is hij vrijdag klaar. Heb nu een leenauto, een renault clio. Leuk ding, maar wel een beetje klein. Maar was dus wel errug laat thuis vanavond. Wilde daarom beetje opschieten met koken, maar dat is nooit goed he. Gevolg is flinke jaap in mijn duim. Bloedde als een rund. Heb het profesories verbonden. het klopt nu een beetje, maar zal wel goed komen.
Morgen naar ajax-feyenoord. Zoonlief gaat een nachtje logeren bij opa en oma. Mijn broer gaat mee. Gelukkig kunnen we meerijden met R en zijn neef, is toch wel fijn nu ik mijn eigen auto niet heb.
Hier was het vanmorgen half 5. Mooie tijd he! Niet dus, zoonlief kwam me wakker maken, hij is er uiteindelijk om half 6 uitgegaan, toen ben ik nog even blijven liggen tot 7 uur. Maar hij was wel weer droog vannacht.
Ik moest vandaag na het werk de auto naar de garage brengen, deuk wordt eindelijk gerepareerd. Als het goed is is hij vrijdag klaar. Heb nu een leenauto, een renault clio. Leuk ding, maar wel een beetje klein. Maar was dus wel errug laat thuis vanavond. Wilde daarom beetje opschieten met koken, maar dat is nooit goed he. Gevolg is flinke jaap in mijn duim. Bloedde als een rund. Heb het profesories verbonden. het klopt nu een beetje, maar zal wel goed komen.
Morgen naar ajax-feyenoord. Zoonlief gaat een nachtje logeren bij opa en oma. Mijn broer gaat mee. Gelukkig kunnen we meerijden met R en zijn neef, is toch wel fijn nu ik mijn eigen auto niet heb.
woensdag 19 januari 2011 om 12:34
Lekker mijn halve dagje. Moet nog wel aan de gang straks, maar eerst maar weer eens boodschappen doen straks.
Wasje draaien, beetje stofzuigen, niet teveel.
Het was helemaal goed gekomen hoor, gisteren met trainen (tulijk). Op een gegeven moment had ie ze zien aankomen en nu weet ie in elk geval waar hij wezen moet, gelukkig.
Hij moet ook beginnen zijn stage te regelen (straks in september gelijk) en het leuke is, is dat ie dat ook bij ons kan doen. Wel een heel andere afdeling hoor (zou het ook echt niet willen, dat hij bij ons kwam), maar hij had zijn cv op school op de pc staan, dus eerst nog even die op een sticky zetten of naar huis mailen. Hoop dat het daar lukt, zou zijn bij de afd. die gaat over het onderzoeken van uitkeringsfraude, super interessant lijkt me. Als ik ook van afdeling zou willen veranderen zou ik daar wel willen werken. Is dus ook echt meldingen onderzoeken van mensen die zeggen dat de buurman dan wel een uitkering heeft, maar ondertussen bijklust, dat soort dingetjes. Heb wel es dossiers gelezen en wat je daar niet allemaal meemaakt..Zou gaaf zijn als dat zou lukken. En dan voor mijn knul de juridische kant daarvan dus.
Hij was trouwens helemaal kapot na de training gisteren, haha, ze waren begonnen met een piepjesloop en daar hij heeft ie al zo'n hekel aan..whoehaha.
Wat wel gunstig is, is dat ze nog iemand nodig hadden op zijn positie, 1e honk, dus wie weet..komt ie toch nog aan een beetje redelijk veel speeltijd. Ze hebben wel idioot veel spelers hoor, ik geloof zo'n 23, dus vraag me echt af of ze niet toch 2 teams zullen gaan maken. Dit is wel heel veel (al is nooit iedereen er, velen werken natuurlijk ook etc.) We'll see..
Lekker naar de voetbal vanavond Dolphine, leuk uitje.
Jezelf lelijk gesneden dus, ai. En het is echt zo he..haastige spoed..Als het maar niet gaat ontsteken.Vrijdag je auto weer mooi klaar, ook best snel (niet dat snel dat je hem weg kon brengen, maar wel snel weer klaar).
Veel plezier vanavond he!
woensdag 19 januari 2011 om 15:54
Even snel wat goed nieuws vanaf deze kant.
De uitslagen van mijn moeder waren allemaal goed. Over 3 maanden moet ze terug voor onderzoeken.
En zoonlief heeft het gisteren en vandaag super gedaan op school. Mede dankzij de medicatie denk ik. Ook was hij vanmorgen weer droog, helaas alleen wel weer om half 5 wakker. Is toch geen tijd eigenlijk!
Tuurlijk had hij het gewoon gevonden scarlet, anders was hij vast en zeker wel naar huis gekomen.
De uitslagen van mijn moeder waren allemaal goed. Over 3 maanden moet ze terug voor onderzoeken.
En zoonlief heeft het gisteren en vandaag super gedaan op school. Mede dankzij de medicatie denk ik. Ook was hij vanmorgen weer droog, helaas alleen wel weer om half 5 wakker. Is toch geen tijd eigenlijk!
Tuurlijk had hij het gewoon gevonden scarlet, anders was hij vast en zeker wel naar huis gekomen.
woensdag 19 januari 2011 om 17:46
Dolphine, wat enorm fijn zeg dat de uitslagen zó goed zijn! En voorzichtig dus wat optimistisch over je knul, allemaal goed nieuws dus!
Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan vanaf werk, uurtje voor tijd maar ja kon echt niet meer. Moest in uur tijd 6 (!) keer naar wc. Eenmaal thuis ook nog overgegeven. Gatver!
X is drie dagen van huis ivm cursus van z'n werk, dus zoonlief eet bij mijn moeder. Heb echt geen puf om eten te maken en ben zó misselijk.
Scar, wat wordt je knul groot hè als je dat zo allemaal leest! Zou fijn zijn als hij bij jouw bedrijf die stage kan doen.
Meiden ik ga m'n bedje weer in.
kus
Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan vanaf werk, uurtje voor tijd maar ja kon echt niet meer. Moest in uur tijd 6 (!) keer naar wc. Eenmaal thuis ook nog overgegeven. Gatver!
X is drie dagen van huis ivm cursus van z'n werk, dus zoonlief eet bij mijn moeder. Heb echt geen puf om eten te maken en ben zó misselijk.
Scar, wat wordt je knul groot hè als je dat zo allemaal leest! Zou fijn zijn als hij bij jouw bedrijf die stage kan doen.
Meiden ik ga m'n bedje weer in.
kus
donderdag 20 januari 2011 om 16:31
Hai dames!
Wat een prachtig weer vandaag he! Ik krijg helemaal lentekriebels! Maar helaas, dat duurt nog ff..
Arme Thee, geveld door....de griep? Probeer lekker uit te zieken meid (wel jammer dat x. er nu niet is om je lekker te vertroetelen...maar je knul is er gelukkig wel.
Heel veel beterschap! Dit zat er gewoon al aan te komen natuurlijk!
Hoeraaa Dolphine, wat een fijne berichten allemaal! Even weer wat rust omtrent je moeder en je mannetje ook lekker, of ie het ook nodig heeft he, die medicatie....Wel jammer dat ie zo idoot vroeg wakker is, bah.
Heb je een leuke avond gehad gisteren?
Vandaag geen trainen voor mijn knul, vindt ie helemaal niet zo erg, want nu kunnen we lekker samen Wie is de mol kijken, hihi. Zaterdag pasdag in de kantine, ben bang dat ie toch wel weer wat nieuwe kleding moet. Helaas moet dat nu aangeschaft worden, ipv huren. Da's dan wel weer jammer...
Theetje, nogmaal van harte beterschap meid!
En Daantje, hoe is het met jou??
donderdag 20 januari 2011 om 19:33
ohohoh Thee, nu ook nog de griep te pakken. Kon ook bijna niet uitblijven he met al die spanningen.
Het werd wel tijd dat er hier weer wat rust in de tent kwam zeg. pffff Gisteren bij opa en oma is het ook erg goed gegaan met zoonlief. Hij heeft wel geslapen tot 5 uur.... woehaha, daarna is hij bij opa en oma in bed gekropen.
Vandaag heeft mijn moeder hem natuurlijk ook van school gehaald en dat ging ook goed. Hier zit dus een tevreden mama.
Gisteren een leuke avond gehad, al viel de wedstrijd wat tegen. 1e helft ging nog wel, al vergat ajax te scoren, maar 2e helft was echt niet om aan te zien. Feyenoord mist natuurlijk al het hele seizoen de vorm, maar ajax ging zich daar aan aanpassen. Maar goed het was wel erg gezellig om idereen weer te zien.
Ik kwam vandaag thuis en daar stond een mooie bos bloemen voor de deur. Van R.... Met een kaartje erbij waarop stond, bedankt dat ik altijd bij je terecht kan. Dat is dan wel weer lief natuurlijk. hahaha
Oh scarlet, dat zou tegenvallen zeg, als je knul weer nieuw teneu zou moeten.
Mijn knul heeft morgen geen training, omdat er 7! afzeggingen zijn van zijn team....
Hij is door de trainer wel gevraagd of hij zaterdag met de E4 mee wil doen om te keepen. Helemaal trots natuurlijk.
Moet hij eerst zelf voetballen om kwart voor 9 uit en vervolgens keepen om 11 uur thuis. Wordt weer een gerace natuurlijk,maar voor hem wel erg leuk.
Het werd wel tijd dat er hier weer wat rust in de tent kwam zeg. pffff Gisteren bij opa en oma is het ook erg goed gegaan met zoonlief. Hij heeft wel geslapen tot 5 uur.... woehaha, daarna is hij bij opa en oma in bed gekropen.
Vandaag heeft mijn moeder hem natuurlijk ook van school gehaald en dat ging ook goed. Hier zit dus een tevreden mama.
Gisteren een leuke avond gehad, al viel de wedstrijd wat tegen. 1e helft ging nog wel, al vergat ajax te scoren, maar 2e helft was echt niet om aan te zien. Feyenoord mist natuurlijk al het hele seizoen de vorm, maar ajax ging zich daar aan aanpassen. Maar goed het was wel erg gezellig om idereen weer te zien.
Ik kwam vandaag thuis en daar stond een mooie bos bloemen voor de deur. Van R.... Met een kaartje erbij waarop stond, bedankt dat ik altijd bij je terecht kan. Dat is dan wel weer lief natuurlijk. hahaha
Oh scarlet, dat zou tegenvallen zeg, als je knul weer nieuw teneu zou moeten.
Mijn knul heeft morgen geen training, omdat er 7! afzeggingen zijn van zijn team....
Hij is door de trainer wel gevraagd of hij zaterdag met de E4 mee wil doen om te keepen. Helemaal trots natuurlijk.
Moet hij eerst zelf voetballen om kwart voor 9 uit en vervolgens keepen om 11 uur thuis. Wordt weer een gerace natuurlijk,maar voor hem wel erg leuk.
vrijdag 21 januari 2011 om 23:01
JAA, hij doet het weer.
Wat een ellende met het forum opeens he. Met geen mogelijkheid was er op de komen.
Hier was het een rustig dagje en avondje. Heb mijn auto weer terug, maar de centrale vergrendeling is nog niet gemaakt. De schade is prachtig hersteld en hij stond gewassen te blinken. Maar voor dat slot moest er een onderdeel uit frankrijk op code besteld worden, dat duurt nog een dag of 7....... Heb nu een afspraak op 1 februari en dan komt er een nieuw slot op.
Vanavond de jongens vroeg op bed gegooid, want morgen moeten we erg vroeg op voor de voetbal van zoonlief.
Wat een ellende met het forum opeens he. Met geen mogelijkheid was er op de komen.
Hier was het een rustig dagje en avondje. Heb mijn auto weer terug, maar de centrale vergrendeling is nog niet gemaakt. De schade is prachtig hersteld en hij stond gewassen te blinken. Maar voor dat slot moest er een onderdeel uit frankrijk op code besteld worden, dat duurt nog een dag of 7....... Heb nu een afspraak op 1 februari en dan komt er een nieuw slot op.
Vanavond de jongens vroeg op bed gegooid, want morgen moeten we erg vroeg op voor de voetbal van zoonlief.
zaterdag 22 januari 2011 om 11:27
Jaaa, hoeraaa, we zijn er weer. Ik heb het gisteren opgegeven hoor!
Dolphine, jij bent nu al lang op pad met de jongens natuurlijk, lange en drukke dag voor je ventje, maar superstoer dat ie mee mag doen met de E4 zeg!! Hoe is het gegaan?
En die bloemen van R....wat superlief zeg! Ik geloof dat ik die gast nu al mag, whoehaha!! Nee, echt, dat is toch gewoon hartstikke attent..En daar houd ik wel van, attente mannen! fijn dat je je auto ook weer terug hebt en dat het naar tevredenheid is gerepareerd.
Mijn knul is nu naar de club voor het passen van. Hij moet echt een heel nieuw tenue, pfff, kassa. Denk dat ik daar L. toch ook maar es om een meebetaling voor ga vragen hoor. Is gewoon niet leuk meer, die prijzen. Hij heeft ook nog maar 1 spijkerbroek, dat kan natuurlijk ook niet! (is echt de enige die hij heeft, sowieso dus). Gisteren de andere doorgesleten dus tjaa..
Ik zat zelf te twijfelen of ik naar de kapper zou vandaag, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om de deur uit te gaan.
Er moet hier ook nog wel eea gebeuren, eigenlijk moet ik rappen lappen maar daar heb ik zó geen zin in! En het regent toch steeds, dus laat maar lekker zitten, hihi...
Theetje, hoe is het nu? Is X weer lekker thuis om je een beetje te verwennen? Sterkte meid! En Daantje, vervelend hoor, geen pc!
zaterdag 22 januari 2011 om 12:06
Ik ben weer opgeknapt hoor, het is heftig maar kort! Ik ben wel erg verkouden en ben wel nog errug moe maar ja dat heeft wat meer tijd nodig. Maandag gewoon weer an die arbeit. Vandaag is zoonlief logeren dus hebben wij de tijd aan onszelf. Weet nog niet wat het gaat worden vandaag. Of lekker dagje thuis, of een dagje sauna of de kamasutra beurs. Ik hoor iedereen maar over die beurs, veel mensen die ik ken gaan er naar toe, maar ik heb nog zo m'n twijfels. Ik heb altijd het idee dat het een soort ordinaire huishoudbeurs (en die huishoudbeurs vond ik al vreselijk) is maar dan op sex gebied. Het is wel even 25 euro entree pp. Vind ik een hoop geld, en als het dan tegenvalt tsja.
Nou ja ga zo eerst maar eens douchen, we zien wel.
Jee wat lief zeg Dolphine, die bloemen van R. Ik krijg stiekem toch het idee dat ie het over een andere boeg gooit en dat ie is begonnen aan een stil charme offensief, zeg maar de ouderwetse manier van iemand het hof maken. Whoehahaha! Geeft niks, een mooie vriendschap is heel veel waard en mocht dan ooit uitgroeien tot iets moois....
Fijne oppepper voor je knul hoor, gevraagd worden door de trainer om mee te spelen! leuk voor hem!
Scar, je hebt gelijk hoor dat je L. aan z'n jas gaat trekken. Laat hem ook maar eens de portemonee openen lijkt me wel zo eerlijk. En gewone kleding en sportkleding wordt een duur grapje. Jij vandaag dus geen zin, haha. Niet in de kapper, niet in de ramen lappen, meid die ramen zitten er morgen ook nog hoor en die kapper ook. Dus maak je niet druk.
Irritant inderdaad ja dat forum. Om de haverklap ligt ie er uit en dan krijg je zo'n melding dat de site in onderhoud is. Dat is wel erg vaak dan...
Meiden goed weekend!
Nou ja ga zo eerst maar eens douchen, we zien wel.
Jee wat lief zeg Dolphine, die bloemen van R. Ik krijg stiekem toch het idee dat ie het over een andere boeg gooit en dat ie is begonnen aan een stil charme offensief, zeg maar de ouderwetse manier van iemand het hof maken. Whoehahaha! Geeft niks, een mooie vriendschap is heel veel waard en mocht dan ooit uitgroeien tot iets moois....
Fijne oppepper voor je knul hoor, gevraagd worden door de trainer om mee te spelen! leuk voor hem!
Scar, je hebt gelijk hoor dat je L. aan z'n jas gaat trekken. Laat hem ook maar eens de portemonee openen lijkt me wel zo eerlijk. En gewone kleding en sportkleding wordt een duur grapje. Jij vandaag dus geen zin, haha. Niet in de kapper, niet in de ramen lappen, meid die ramen zitten er morgen ook nog hoor en die kapper ook. Dus maak je niet druk.
Irritant inderdaad ja dat forum. Om de haverklap ligt ie er uit en dan krijg je zo'n melding dat de site in onderhoud is. Dat is wel erg vaak dan...
Meiden goed weekend!