Ga ik bevallen?
donderdag 13 januari 2011 om 11:14
donderdag 13 januari 2011 om 15:35
quote:Botervliegje schreef op 13 januari 2011 @ 14:32:
Met 38 weken en wat slijmverlies en krampjes een topic gaan openen op een forum met de vraag of je gaat bevallen, tja, het is zoiets als vragen of je zwanger bent omdat je helder slijm hebt en je denkt dat je ei al is geweest en je op zijn kop bent gaan staan toen je sex had gehad.
is het zo erg met me?
Ik weet heus wel dat niemand me precies kan vertellen wanneer ik m'n baby in m'n armen heb, maar zoals ik al eerder schreef wilde ik gewoon van anderen horen dat het niet lang meer gaat duren! Ik heb er zin in! (en ik had nog geen plannen vandaag...)
Met 38 weken en wat slijmverlies en krampjes een topic gaan openen op een forum met de vraag of je gaat bevallen, tja, het is zoiets als vragen of je zwanger bent omdat je helder slijm hebt en je denkt dat je ei al is geweest en je op zijn kop bent gaan staan toen je sex had gehad.
is het zo erg met me?
Ik weet heus wel dat niemand me precies kan vertellen wanneer ik m'n baby in m'n armen heb, maar zoals ik al eerder schreef wilde ik gewoon van anderen horen dat het niet lang meer gaat duren! Ik heb er zin in! (en ik had nog geen plannen vandaag...)
donderdag 13 januari 2011 om 16:13
Pucker, ik snap je wel hoor. Ik heb een stapel kinderen, waarvan er drie ruim te laat kwamen. Heel frustrerend. Maar feit is dat niemand weet of het door zal gaan zetten. Het kan heel lang rommelen voor er daadwerkelijk een bevalling komt en het kan lijken alsof er nog lang niets gaat gebeuren en dan ineens begint het. Mijn ervaring is dat kinderen vooral komen op dagen dat het helemaal niet uitkomt om te bevallen.
donderdag 13 januari 2011 om 16:23
vrijdag 14 januari 2011 om 01:01
Ik vind het best eng. Ik heb manlief wakker gemaakt, die heeft nu buikpijn...
Ik heb nog geen weeën. De vorige keer heb ik van de verloskundige het 'beladvies' meegekregen. Alleen stond er niet op wanneer ik moest bellen. Wel wat er in de tas moest zitten, en wat ik in huis moest hebben enzo. Maar niet wanneer ik moet bellen.
Ik heb nog geen weeën. De vorige keer heb ik van de verloskundige het 'beladvies' meegekregen. Alleen stond er niet op wanneer ik moest bellen. Wel wat er in de tas moest zitten, en wat ik in huis moest hebben enzo. Maar niet wanneer ik moet bellen.
vrijdag 14 januari 2011 om 01:03
quote:Pucker schreef op 14 januari 2011 @ 01:01:
Gewoon nu bellen
Echt, gewoon even doen. Is hun werk
Gewoon nu bellen
Echt, gewoon even doen. Is hun werk
Ja, dat vind ik echt.
vrijdag 14 januari 2011 om 01:03
Met gebroken vliezen moet je volgens mijn herinnering binnen 24 uur bevallen. Je hebt nog even dan hoor. Heb je veel vocht verloren? Of zijn het kleine hoeveelheden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 januari 2011 om 01:04
vrijdag 14 januari 2011 om 01:07
Het stroomt de hele tijd. Dus het blijft langs m'n benen lopen en ik heb een maandverbandje ingedaan maar die gaat het ook niet lang volhouden. Is hier het kraamverband voor? Hmm, toch maar zo'n pak openmaken. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld manlief gaat proberen nog wat te slapen. Ik ben best gespannen. Gek, dat had ik helemaal niet verwacht. Maar ja het is natuurlijk ook wel spannend!
Op internet vond ik dat je 24 uur na gebroken vliezen je moet melden in het ziekenhuis. Dus nog tijd genoeg om zelf weeën te krijgen en geen reden om al de verloskundige te bellen. Maar ik ben bang dat ie straks zonder water zit, als het zo door blijft lopen. Zal wel niet, maar toch.
Op internet vond ik dat je 24 uur na gebroken vliezen je moet melden in het ziekenhuis. Dus nog tijd genoeg om zelf weeën te krijgen en geen reden om al de verloskundige te bellen. Maar ik ben bang dat ie straks zonder water zit, als het zo door blijft lopen. Zal wel niet, maar toch.