Ga ik bevallen?
donderdag 13 januari 2011 om 11:14
vrijdag 14 januari 2011 om 01:12
quote:Pucker schreef op 14 januari 2011 @ 01:07:
Gek, dat had ik helemaal niet verwacht. Maar ja het is natuurlijk ook wel spannend!
Natuurlijk en straks is het ook heel fijn om straks dat kleine roze baby-lijfje tegen je aan te voelen.
Gek, dat had ik helemaal niet verwacht. Maar ja het is natuurlijk ook wel spannend!
Natuurlijk en straks is het ook heel fijn om straks dat kleine roze baby-lijfje tegen je aan te voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 januari 2011 om 01:13
vrijdag 14 januari 2011 om 01:13
vrijdag 14 januari 2011 om 01:18
vrijdag 14 januari 2011 om 01:23
vrijdag 14 januari 2011 om 01:40
Ik heb gebeld en ze heeft me gerust gesteld. Ik had al een afspraak staan voor morgenochtend en daar moet ik gewoon heen. Als ik geen weeën krijg dan moet ik wrs zaterochtend naar het ziekenhuis. Nu zei ze dat ik moet proberen te slapen en dat ga ik dus ook doen.
Dames heel erg bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet gaan bellen en was ik niet gerustgesteld! Dus echt heel erg bedankt!
Dames heel erg bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet gaan bellen en was ik niet gerustgesteld! Dus echt heel erg bedankt!
vrijdag 14 januari 2011 om 05:23
Ik vind het best pijn doen.. Hmm ik wilde iedereen zolang mogelijk laten slapen. Als ik m'n moeder bel dan is ze gelijk hyper en kan ze niet meer slapen tot ie veilig en wel op de wereld is! Het is een jongetje! En mijn bed is me ook heilig! Ik zat net al te bedenken dat dit m'n eerste gebroken nacht is van de vele die zullen volgen!
vrijdag 14 januari 2011 om 05:27
Eén voordeel heb je, je weet nu tenminste dat er op vreemde uren altijd nog meiden online zijn. Dus ook straks, als de nachten ineens wel héél lang zijn!
Oei, een hyper moeder is wellicht niet zo fijn om nu al naast je te hebben zitten. Is zij straks ook bij de bevalling? Vriendje nog steeds in dromenland?
Oei, een hyper moeder is wellicht niet zo fijn om nu al naast je te hebben zitten. Is zij straks ook bij de bevalling? Vriendje nog steeds in dromenland?
vrijdag 14 januari 2011 om 05:33
Ik denk wel dat ze tijdens de bevalling rustig blijf hoor. Maar ze zal niet nog even gaan slapen en ik vind het niet nodig dat ze hier nu al gaat zitten. Dan heb ik liever dat ze nog even blijft slapen. Pff ze komen nu wel vaak hoor. Ze duren alleen niet zo lang. Vriend is nog aan het slapen ja. Ik ga maar even de was opvouwen, die stond er nog. En een tas inpakken want dat had ik ook nog niet gedaan.