Waar zijn de moderators?

14-01-2011 13:04 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
k ben het niet eens met een beslissing van de Angels

Je kunt bezwaar maken tegen een beslissing van de Angels door een e-mail te sturen aan de Viva internetredactie: forum@viva.nl

Wil je het met andere forummers hebben over het modereerbeleid? Doe dit dan in de Overig-pijler.

Maar: ga niet tig topics openen omdat je het ergens niet mee eens bent. Reken er niet op dat de Angels en/of de redactie dan alle individuele reacties teruglezen / beantwoorden en hou rekening met de privacy van je medeforummers en de Angels.
Wat een prachtige contradictio in terminis (of is dit meer een contradictio van terminis en handeling?)
Mja iedereen weet waar het op neerkomt hahaha

Oeps verkeerde ....

Als ik google op "waar zijn de moderators" dan zie ik dit;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk dat ze er zo heel vlot zijn! Ze hebben vast een pingeltje dat afgaat als er een topic over het moderaten wordt geopend.

Verder behoeft het forum blijkbaar geen moderator, maar op kritiek moet uiteraard met harde hand en direct ingegrepen worden. De rest kan in de Gote Forumplee.
Zouden ze aan het zuipen zijn op vrijdagmiddag? Gewoon de vrijmiboto zonder ons vieren?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het is mij ook al opgevallen dat verzoekjes erg laat worden ingewilligd.

Of als er weer eens een spammer actief is, duurt het uren, soms zelfs dagen voor het topic gesloten wordt.

Beetje jammer.
Alleen op de vrijdagmiddag? Volgens mij begint het weekend bij Sanoma op maandagochtend klokslag 8. Het is een grote leutige madiwodovrijboto.
a. Ze zijn met vakantie

B. Ziek met rsi van het deleten

C. Aan het vergaderen.

D. Er is een bug waardoor ze niet op de site kunnen.

E. Ze zijn otslagen met een permaban.

F. Anders...
Ik snap er geen fuck van.
De mod heeft vannacht in ongeveer 1,5 uur in 3 topics gereageerd. Prikbord, gevraagd en mod realaties. Daarvoor waren ze en dag of 4-5 afwezig, dus met een beetje geluk zien we ze de 18e of 19e weer.
quote:luna1 schreef op 14 januari 2011 @ 13:19:

Ik denk dat ze er zo heel vlot zijn! Ze hebben vast een pingeltje dat afgaat als er een topic over het moderaten wordt geopend.

Verder behoeft het forum blijkbaar geen moderator, maar op kritiek moet uiteraard met harde hand en direct ingegrepen worden. De rest kan in de Gote Forumplee.

Dat denk ik ook! Ik plaatste vorige week ergens een kritische (eigenlijk boze, okee) opmerking over de toonzetting van de communicatie en had binnen 10 minten een ban.

Ik snap daarom dit topic ook niet zo goed. Zodadelijk worden er weer uitgedeeld?
Huts!
Starshine, opvallenis als er iets ingewilligd wordt.
Wat bizar, Bellatrix, ik heb toch ook al een paar kritische noten laten vallen in het mod-topic, maar nog nooit ook maar ergens een reactie op gehad? Sta jij op De Lijst?
quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 13:32:

De mod heeft vannacht in ongeveer 1,5 uur in 3 topics gereageerd. Prikbord, gevraagd en mod realaties. Daarvoor waren ze en dag of 4-5 afwezig, dus met een beetje geluk zien we ze de 18e of 19e weer.aha, ik begrijp het. Er wordt nu daadwerkelijk 1 half uur per dag gemodereerd. Dus als er vandaag anderhafl uur gemod. is (in maar liefst drie topics), heeft de angel in kwestie recht op 2 dagen vrij.
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 13:34:

Starshine, opvallenis als er iets ingewilligd wordt.ja, eigenlijk is het andersom inderdaad.
quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 13:36:

Wat bizar, Bellatrix, ik heb toch ook al een paar kritische noten laten vallen in het mod-topic, maar nog nooit ook maar ergens een reactie op gehad? Sta jij op De Lijst?Nee, niet dat ik weet, haha. Normaal gesproken ben ik ook niet zo fel, maar deze keer schoot de toonzetting me in het verkeerde keelgat.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2011 @ 13:39:

[...]

Nee, niet dat ik weet, haha. Normaal gesproken ben ik ook niet zo fel, maar deze keer schoot de toonzetting me in het verkeerde keelgat.Ik kan me je post nog wel herinneren, ik stoorde ook erg aan de toon en was het eens met wat je schreef.
quote:luna1 schreef op 14 januari 2011 @ 13:28:

Alleen op de vrijdagmiddag? Volgens mij begint het weekend bij Sanoma op maandagochtend klokslag 8. Het is een grote leutige madiwodovrijboto.

Net zo slecht als de madiwodoshow van Paul de Leeuw?
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 januari 2011 @ 13:43:

[...]

Net zo slecht als de madiwodoshow van Paul de Leeuw? Met een beetje geluk krijgen we dan binnenkort ook "VIVA! De Musical!"
Gut, ik heb daar nog geen 10 minuten naar kunnen kijken. Het moet dus minstens zo slecht zijn.
het was erg kwalijk geweest als je om die reden en ban had gekregen han. ZIJ had een ban moeten krijgen voor die toon.
what happened?? arrr
quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 13:45:

[...]

Met een beetje geluk krijgen we dan binnenkort ook "VIVA! De Musical!"Met Mod2 in de hoofdrol. Gezien het joviale populaire taalgebruik dat hij hier neerzette(dat was geen vrouw toch? Vrouwen bezigen niet van die idiote kreten) kan hij mooi een heel eind heen rappen a la Lange Frans of Ali B ofzo.
Viva de musical? En wie zie je de rol van mod?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven