Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 20 december 2007 om 15:49
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 15:30:
Prinses hoopt trouwens dat er niet iets naars prioriteiterigs aan de hand was, en dat alles wel okee was/is?
Nee, geen nare prio hoor....maar was wel even belangrijk voor me!
Alles ok!
Xan heeft over ruim een uurtje vakantie! Lekkkkkerrrrr!
Projecten afgerond nu, beetje opruimen...mijn collega's nog even vervelen (Oneeee he?.....daar heb je Xan weer.... ) en dan....AT HOME!
Prinses hoopt trouwens dat er niet iets naars prioriteiterigs aan de hand was, en dat alles wel okee was/is?
Nee, geen nare prio hoor....maar was wel even belangrijk voor me!
Alles ok!
Xan heeft over ruim een uurtje vakantie! Lekkkkkerrrrr!
Projecten afgerond nu, beetje opruimen...mijn collega's nog even vervelen (Oneeee he?.....daar heb je Xan weer.... ) en dan....AT HOME!
donderdag 20 december 2007 om 15:50
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 15:46:
Bericht van Mickeymouse op RP
Hoef toch echt geen date met een mickeymouse
Wat ik ook niet goed begrijp op RP is dat sommige mannen met je mailen via RP , vervolgens hoor je er weken lees maanden niets meer van en dan in ene komen ze met een berichtje : Leuk profieltje en leuke foto heb je zin om eens te kletsen ?
Wat denkt zon gozer nou wel niet ? Herkend ie mij gewoon niet meer offe ??? suf dusWat mail je dan terug Vleer? Heeft MinnyMouse je het huis uit geschopt en kom je nu kerstwarmte bij mij zoeken ofzo?
Wat ik ook niet goed begrijp op RP is dat sommige mannen met je mailen via RP , vervolgens hoor je er weken lees maanden niets meer van en dan in ene komen ze met een berichtje : Leuk profieltje en leuke foto heb je zin om eens te kletsen ?
Wat denkt zon gozer nou wel niet ? Herkend ie mij gewoon niet meer offe ??? suf dusWat mail je dan terug Vleer? Heeft MinnyMouse je het huis uit geschopt en kom je nu kerstwarmte bij mij zoeken ofzo?
donderdag 20 december 2007 om 15:54
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 15:46:
Wat denkt zon gozer nou wel niet ? Herkend ie mij gewoon niet meer offe ??? suf dus
Hi Vleer!,
Mickey Mouse? Nou , dan weet jij genoeg he? Echt zo'n disney-fan dus.....daar knap je toch gelijk op af?
Denk dat die gasten je idd niet meer herkennen....kortom, deze jongens shoppen alleen voor de neuk lijkt me...meer niet!
Nog ff wat doen.... doei!
Wat denkt zon gozer nou wel niet ? Herkend ie mij gewoon niet meer offe ??? suf dus
Hi Vleer!,
Mickey Mouse? Nou , dan weet jij genoeg he? Echt zo'n disney-fan dus.....daar knap je toch gelijk op af?
Denk dat die gasten je idd niet meer herkennen....kortom, deze jongens shoppen alleen voor de neuk lijkt me...meer niet!
Nog ff wat doen.... doei!
donderdag 20 december 2007 om 15:56
donderdag 20 december 2007 om 16:05
donderdag 20 december 2007 om 16:20
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 16:05:
Whahahahaha prinses vindt zichzelf nu erg grappig.. heeft namelijk zojuist plaatje gegoogled op 'xander68' en zag....
[afbeelding]
Prinses is wel errug goed in Sun opvrolijken!
kHad me bij Xan wel iets anders voorgesteld. Maar ja, dan zie je het he. Je weet niet wie er aan de andere kant van het scherm zit.
Ga je nu door met flirten Prinses?
Whahahahaha prinses vindt zichzelf nu erg grappig.. heeft namelijk zojuist plaatje gegoogled op 'xander68' en zag....
[afbeelding]
Prinses is wel errug goed in Sun opvrolijken!
kHad me bij Xan wel iets anders voorgesteld. Maar ja, dan zie je het he. Je weet niet wie er aan de andere kant van het scherm zit.
Ga je nu door met flirten Prinses?
donderdag 20 december 2007 om 16:28
Hehehehe... ben nog steeds aan't gniffelen
Ik zie bij sunshineforever vooral sierraden, en Vleermuis28 heeft geen afbeeldingen. Prinsesopdeerwt levert vooral sprookjesbeelden en een enkele erwt op (godzijdank... want prinses dacht ineens: stel dat Xan ook iets genants van Prinses kan googlen )
En ben blij te horen dat Sun ietwat opgevrolijkt is!
Ik zie bij sunshineforever vooral sierraden, en Vleermuis28 heeft geen afbeeldingen. Prinsesopdeerwt levert vooral sprookjesbeelden en een enkele erwt op (godzijdank... want prinses dacht ineens: stel dat Xan ook iets genants van Prinses kan googlen )
En ben blij te horen dat Sun ietwat opgevrolijkt is!
Peas on earth!