Tweeduizendelfjes deel 2
vrijdag 14 januari 2011 om 19:18
Aha! Hier zijn we!
Zo, dat klinkt cool MEFS! Irritant dat vakanties zo duur zijn,hé? En wat dichter bij huis (maar ja, niet echt gegerandeerd lekker weer)?
Ja, Daf, ik wil ook nog zo veel! Heb er een paar levens voor nodig geloof ik ( o ja en een miljoentje of 3).
O ja Twisted, veel plezier!
Zo, ik maak vandaag linzensoep, ga het maar eens opzetten. Hmm, heb er zin in!
Zo, dat klinkt cool MEFS! Irritant dat vakanties zo duur zijn,hé? En wat dichter bij huis (maar ja, niet echt gegerandeerd lekker weer)?
Ja, Daf, ik wil ook nog zo veel! Heb er een paar levens voor nodig geloof ik ( o ja en een miljoentje of 3).
O ja Twisted, veel plezier!
Zo, ik maak vandaag linzensoep, ga het maar eens opzetten. Hmm, heb er zin in!
vrijdag 14 januari 2011 om 19:41
Vandaag paella gegeten.
Kan iemand me helpen met de gedachtengang van mefsmrid? Ik snap er niks van:
E: mama ws vroeger ouder dan oma, maar nu niet mee.
Ik: ik ben nooit ouder dan oma geweest?
E: oh nee? En hoe hheft A uit je buik kunnen komen en hoe kan dat hij nog niet dood is?
Ik: ... Hmmm ....
E: zie je wel? Ik heb gelijk!
Kan iemand me helpen met de gedachtengang van mefsmrid? Ik snap er niks van:
E: mama ws vroeger ouder dan oma, maar nu niet mee.
Ik: ik ben nooit ouder dan oma geweest?
E: oh nee? En hoe hheft A uit je buik kunnen komen en hoe kan dat hij nog niet dood is?
Ik: ... Hmmm ....
E: zie je wel? Ik heb gelijk!
vrijdag 14 januari 2011 om 20:21
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 20:06:
Ik wil niet opscheppen, maar een kinderboek heb ik ook geschreven en gepubliceerd (gesamenlijk publicatie). Dat verhaal had een speciale vermelding in een literaire wedstrijd. En ik heb er ook een in het nederlands geschreven. Misschien plak ik het ooit hier.Misschien? Misschien?!?! tsssssssssk Plakken zeg ik!
(nee hoor, maar je hebt mijn e-mail adres voor als je iets wilt delen )
Ik wil niet opscheppen, maar een kinderboek heb ik ook geschreven en gepubliceerd (gesamenlijk publicatie). Dat verhaal had een speciale vermelding in een literaire wedstrijd. En ik heb er ook een in het nederlands geschreven. Misschien plak ik het ooit hier.Misschien? Misschien?!?! tsssssssssk Plakken zeg ik!
(nee hoor, maar je hebt mijn e-mail adres voor als je iets wilt delen )