kleding voor de kamasutra beurs

13-01-2011 22:25 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ga volgende week voor het eerst naar de kamasutra beurs en heb eigenlijk geen idee hoe je daar gekleed naar toe gaat. Moet je in casual kleding of wordt er toch meer van je verwacht dat je wat uitdagend gekleedt gaat???

Zou iemand mij daar iets over kunnen vertellen.
Alsjeblieft trek gewoon je normale kleding aan.

Niks zo sneu als 'sexy en uitdagend' op de kamasutrabeurs
Ja, dat vind ik echt.
Trek een kek-verpleegsterspakje aan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waar je jezelf prettig bij voelt, je kan gewoon gekleed gaan of uitdagend. Iedereen loopt er anders bij, van gewoon spijkerbroek en trui tot complete latexoutfit
quote:calvijn1 schreef op 13 januari 2011 @ 22:28:

Trek een kek-verpleegsterspakje aan http://www.youtube.com/watch?v=K6oYyG0KcvQ

Wel een vet nummer
Ja, dat vind ik echt.
Zoiets lijkt me heel geschikt [verwijderd ivm aanstootgevend materiaal]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2011 12:43
Reden: aanstootgevend
% gewijzigd
Zeg Hangmat, die dame lijkt wel heel erg op jouw avatar!

Ben je het zelf?
Ja, dat vind ik echt.
In lak of latex, natuurlijk!

Of (voor een tegengeluid) een clownspak.
Geen kale dot dus dat kan echt niet op de KS-beurs. Kaal is de norm.
quote:Dammes schreef op 13 januari 2011 @ 22:36:

Geen kale dot dus dat kan echt niet op de KS-beurs. Kaal is de norm.

Nee idd.

Een kale dot is zóó 2010
quote:Nastik schreef op 13 januari 2011 @ 22:36:

In lak of latex, natuurlijk!

Of (voor een tegengeluid) een clownspak.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 13 januari 2011 @ 22:34:

Zeg Hangmat, die dame lijkt wel heel erg op jouw avatar!

Ben je het zelf?

Jahaa, dit setje droeg ik vorig jaar, ik verkoop het door, het is slechts enkele keren gedragen en eigenlijk alleen maar in bed. Dus nauwelijks slijtsporen hoor.

Even door de kookwas het het kan nog best een ronde mee
Het outfitje van het Viva-meisje is ook een toppertje.

Geile legging!!!!
quote:Saaar schreef op 13 januari 2011 @ 22:27:

Alsjeblieft trek gewoon je normale kleding aan.

Niks zo sneu als 'sexy en uitdagend' op de kamasutrabeurs

Dat dus.

Hooguit een wat meer "ik ga stappen" outfitje, maar asjeblieft geen ero-zooi.
Waarom eigenlijk niet? En wat is er tegen een Bible-belt outfit en platte stappers? Weet je wel welke afstanden je af moet leggen op zo'n beurs?
de kamasutran beurs valt erg tegen dus zijn het vaak juist die enkele bezoekers die er sexy uit zien die het nog iets erotisch en spannend maken.

Doordat het merendeel inderdaad ingewone dagelijkse kloffie komt zou ik gewoon niet gaan, Je betaald je scheel aan entree en ziet spullen die je bij christine le duc ook kan kopen en daar tenminste makkelijker terug brengt als het stuk is (je gaat tenslotte niet weer entree betalen om iets terug te brengen)

Daarbij dus publiek als sjaan die je alleen nog maar sneu vind als je er wel nog iets van probeerd te maken.

Publiek dat er komt over algemeen giegelende huisvrouwen en boeren die de klompen en overal verruilen voor een spannende spijkerbroek en jonge stelletjes die dit als kinkie uitstapje van het jaar zien.

Dus als je gaat doe een moeite, ik was er in een uurtje overheen gelopen, zonde van je geld, en platte schoenen lopen dan inderdaad prettiger
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
als tegenhanger voor die mensen die erotische kleding sneu vinden, zo zijn er ook die het zwaar vinden tegenvallen dat men er in gewone kleding heen gaan.

Ik zelf had meestal iets ertussen in aan, wel sexy niet te,

Maar mensen die er sexy bij liepen vond ik nu juist die beurs erotisch maken, die maakte het spannend niet wat je er te zien krijgt.

Wat ik ook niet snap van mensen die dat sneu vinden en het afraden wat die op een erotische beurs doen? Terechte vraag hoor, die beurs draait om erotiek en sex maar als iemand zich sexy uitdost is dat al te veel? (en dat hoeft een ander niet sexy te vinden)
@doddy

met je eens hoor doddy!

Wordt ze een nietszeggend grijze beurs anders.

Ik ben ook een keer met een vriendin geweest en had ook iets leuks aangetrokken, maar inderdaad niet te.

Hoort er toch een beetje bij als je naar zo een beurs gaat..

Anders moet je niet gaan ook niets mis mee

Het moest eigenlijk in de zomer zijn en niet midden in de winter:)
Nachtzuster40,

Je ziet, je heb voor - en tegenstanders van uitdagende kleding.

Wij zijn er een aantal keren geweest en verwacht er niet teveel van.

De eerste keer is altijd wel aardig.

Qua kleding kan je er het beste tussenin gaan zitten. Dus ik bedoel, doe gewoon een leuk kort rokje aan. Mag best een beetje sexy zijn. Gewoon iets aan doen waarvan je denkt: Daar kan ik best nog net mee over straat. Dan zit je goed.

En inderdaad, de meeste hebben hun gewone kleding aan.

Maar een enkeling loopt er erg uitdagend bij.

Veel plezier op de beurs, Dave
De kamasutra beurs is wat je er zelf van maakt. Dat geld dus ook voor je kleding. In topics over de kama-beurs lees je heel veel dat "het zo tegen viel" en "niet zo spannend was".

Tja, als je in je normale zaterdagskloffie daar rondloopt en alleen naar de dildo-standjes kijkt, snel giechelend voorbij de BDSM shows loopt, het doolhof door rent en niet de parenclub binnengaat omdat dat geld kost... tja, dan is het niet zo spannend nee ;)

Als je er heen gaat om er samen een spannend dagje van te maken, je een beetje uitdagend kleed (gewoon uitgaanskleding, je hoeft echt niet in latex te komen ofzo) en eens een stapje verder gaat dan je normaal doet... dan is het best een leuk evenement om een paar keer mee te maken.
quote:calvijn1 schreef op 13 januari 2011 @ 22:37:

[...]

Nee idd.

Een kale dot is zóó 2010

oh,ik ben dus ouderwets mischien verkopen ze ook wel opplak

haardotjes voor elke dag een andere kleur .

Ben ik dan weer helemaal 2011.
quote:Rome0 schreef op 14 januari 2011 @ 08:28:

De kamasutra beurs is wat je er zelf van maakt. Dat geld dus ook voor je kleding. In topics over de kama-beurs lees je heel veel dat "het zo tegen viel" en "niet zo spannend was".

Tja, als je in je normale zaterdagskloffie daar rondloopt en alleen naar de dildo-standjes kijkt, snel giechelend voorbij de BDSM shows loopt, het doolhof door rent en niet de parenclub binnengaat omdat dat geld kost... tja, dan is het niet zo spannend nee ;)

Als je er heen gaat om er samen een spannend dagje van te maken, je een beetje uitdagend kleed (gewoon uitgaanskleding, je hoeft echt niet in latex te komen ofzo) en eens een stapje verder gaat dan je normaal doet... dan is het best een leuk evenement om een paar keer mee te maken.

helemaal waar, maar dan heb ik daar zelf de kamasutra beurs niet voor nodig, ga ik liever naar een erotisch dansfeest of als ik toch onder normaal publiek uitdagend wil zijn gewoon naar de club.

Ik kan me voorstellen dat als je naar een erotische beurs gaat dat dat je dat erotische geeft, als je het dan nog helemaal zelf moet maken, tja waar betaal ik dan voor he? en als de rest en ikzelf dan het moet hebben van wat ik er van maak dan denk ik dat ik toch iets verkeerds doet als een ander er geld aan overhoud en ik er voor moet betalen lol.
quote:toydinky schreef op 14 januari 2011 @ 10:59:

[...]

oh,ik ben dus ouderwets mischien verkopen ze ook wel opplak

haardotjes voor elke dag een andere kleur .

Ben ik dan weer helemaal 2011.

*ik sta volgend jaar op de KSB met opplakdotjes. Gat in de markt*
die zijn er al hoor, blijkbaar dus toch geen grote markt voor.

Zou dus eerst eens marktonderzoek doen calvijn voor je de investering doet.
quote:Hangmat schreef op 13 januari 2011 @ 22:31:

Zoiets lijkt me heel geschikt [afbeelding]GatvEr met dat haar? Brrrrrrrrrrrrrrr
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven