Ga ik bevallen?

13-01-2011 11:14 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38 weken zwanger en gisteren heb ik wat slijm verloren en vanmorgen ook. Verder had ik vannacht wat menstruatie-achtige krampjes. Gaat het dan echt gebeuren of kan het nog gewoon 2 weken (langer wil ik nu echt nog niet aan denken) duren?
Pff het doet pijn! Zo nog maar eens de verloskundige bellen. De weeen komen om de 2 minuten ofzo, ze had gezegd dat dat te snel was en dat ik moest ontspannen maar ze blijven zo snel komen...
Pucker, ik breek even in op jouw topic ipv die van mij...

jee, dat is snel gegaan! nu al om de twee minuten, 2 uur geleden was het nog om de 10!

ik wil je heel veel succes wensen en de 14e wordt zéker een mooie dag
life ain't a perfect story, write it while you live it
Pucker wat spannend! Heel veel succes!

Super leuk en spannend zeg ! Heel veel succes, en geniet ervan !!!
Zo dat is snel gegaan! Heb je al nog een keer gebeld? Lekker makkelijk klinkt dat 'is te snel dus probeer maar te ontspannen'. Geeft ze ook wel tips oid of legt ze uit wat je moet doen?

Spannend! (je kan toch wel mobiel forummen he, dat je ons op de hoogte kan blijven houden )
Ik kom gelijk even hier kijken

Succes Pucker !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Spannend Puck !

Succes !
Spannend!! Succes!
oh wat spannend ! veel succes al het zo ver is straks, en heel veel plezier met je kleintje !
Ohh succes meisje

Er brandt hier een hele grote kaars voor jullie!
Ja, dat vind ik echt.
Queen-of-hearts, ook een voor jou.

Ik heb je achtergrond een beetje gelezen
Ja, dat vind ik echt.
Oh Pucker, ik lees nu pas weer... je ligt vast al te bevallen en zit natuurlijk niet te forummen... maar mocht je toch nog kijken; bevallen doet pijn maar is het mooiste wat er is!!

My god, ik word er helemaal emo van... het is echt het geweldigste wat je kan overkomen!!!

(oh, wat zou ik graag nog een keer willen maar manlief vindt 1 kindje genoeg, maar daar open ik vast nog wel een keer een topic over )

Zet 'm op Pucker.... en geniet, geniet, geniet!!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
En en en???
quote:julia7 schreef op 14 januari 2011 @ 14:14:

En en en???Jij schrijft het
Ja, dat vind ik echt.
* steekt hoofd om de hoek*

Oeh.... nog bezig dus? Of misschien al met een hopelijk heel gezond mooi klein hummeltje ? Spannend hoor

* trekt hoofd terug en is weer weg*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik hoop dat je tegen deze tijd met een prachtige zoon ligt te tutten, ik denk aan je
Ja, dat vind ik echt.
Ben zó benieuwd hoe je je voelt, hoe het is gegaan en hoe verliefd je op je zoontje bent!

liefs!
Er ligt vast nu een klein manneke naast haar, terwijl pucker en puckerman verwonderd ernaar kijken.... en beschuit met muisjes eten tot het hun neus uitkomt.

Logisch dat het forum even niet tot je prioriteiten behoort... maar ik kom wel steeds even kijken, ben zo benieuwd!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
* Komt binnen sluipen*

Ik kom later weer terug

* sluipt weer weg*
quote:Botervliegje schreef op 13 januari 2011 @ 11:16:

*vraagt zich af waarom mensen die blijkbaar geen verstand hebben van zwanger zijn zwanger worden*

Nee, het hoeft niet, maar het kan wel. Het kan ook nog vier weken duren.

huh? wat een rare reactie?

Veel succes Pucker!
Kijk,

Nou zijn wij natuurlijk heel ongeduldig.

En hebben we heel de dag op de virtuele kraamafdeling op onze nagels bijtende rondgehangen...

Maar ik ben nu wel heel benieuwd

Puck, ik hoop van ganser harte dat je gewoon lekker van je larf aan het genieten bent, en dat je de komende week nacht niet denkt aan ons. Zenuwachtige vivadames die wachten op nieuws .
Pucker! Je zou ons regelmatig updaten!

Geintje! Hopelijk heb je je baby nu vast.
Jep ik heb em nu vast!!

Het is echt snel gegaan! Vanaf kwart over 5 zo'n beetje weeen die elke 2 minuten kwamen, de vk dacht omdat ik me druk maakte en adviseerde te gaan douchen. Was wel lekker maar weeen bleven zo snel komen. Om kwart over 8 belde ze op om te vragen hoe het ging. Ze was om 9 uur hier om te voelen hoe het er voor stond en toen had ik al 8 cm. Snel naar het ziekenhuis en toen was er alleen nog een randje. Dus ik mocht vrij snel gaan persen. Gelukkig. Maar wat doet dat pijn zeg! Pffff. We waren gistermiddag dus met z'n 3en alweer thuis!

Hij slaapt het liefs op een van ons en drinkt al goed. Alhoewel ik dat echt maar niks vind. Het doet echt heel erg pijn! Gelukkig komt straks de kraamhulp dus kan ze even kijken of ik het goed doe.

Zo zijn jullie ook op de hoogte! Erg lief al jullie berichtjes! Leuk om te lezen dat jullie hier ongeduldig zaten te wachten.

Oja, had ik al gezegd dat het zo'n prachtig mooi rond mannetje is?
Jeeeeeeeeeeej!!!!! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven