Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
ja summer, t is 2011, dus pas op!
wij slapen nooit.
quote:N0mi schreef op 14 januari 2011 @ 22:20:

[...]

Heb dit 10 keer moeten lezen, voordat ik het begreep We moeten het wel netjes houden, i.v.m. jonge meelezers
quote:Summerdance schreef op 14 januari 2011 @ 22:14:

[...]

Aha....ik wist het!!!!

Ik WIST dat er iets vreselijks stond te gebeuren.

Het gekke is, als ik dat doe gebeurd dat dus allemaal niet

Zou ik in een bijzondere tijdzone zitten dan of zo?Jij bent gewoon uitzonderlijk Sum.
dan mag je een man niet om duidelijkheid vragen. ben ik blij sv in 2010 ontmoet te hebben.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:17:

wat wil een mens nog meer. als hij en ik het maar lekker vinden toch?Vraag je dit aan mij? Want ik weet het antwoord
ksenjia, voor je te ver gaat, ik ben weduwe.

en mijn kids blijven overal buiten, ik doe niet aan draaideur relaties zoals jij.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:22:

[...]

We moeten het wel netjes houden, i.v.m. jonge meelezers Als er wippetippen stond was het geen probleem geweest, maakte er nu een heel vreemd engels woord van. ge-wipetipped
Wat is een draaideur relatie?

En hoe weet je iets over mijn status???

Nu vind ik je eigenlijk nog triester worden...

Wat moet jij er doorheen zitten, wil je hier mee bezig zijn.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:22:

dan mag je een man niet om duidelijkheid vragen. ben ik blij sv in 2010 ontmoet te hebben.

Wat is er duidelijk aan een sms die nog net niet zegt:

"Ik lig al met mijn benen wijd, laat je het bad vast vollopen? Oh, en ik wil vanavond van de chinees menu 34 met een halve portie 12. Ik heb denk ik een uurtje of 3 nodig".

Binnen een relatie vind ik dit weer niet goedkoop, maar om dit te vragen aan iemand waarvan je niet eens weet of ie je nummer niet steeds uit zijn telefoon verwijdert.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:20:

Waarom verbaast het me niet, dat je met 2 kinderen in de steek bent gelaten?Wat een rotopmerking zeg. Heb je een rotdag ofzo?
quote:N0mi schreef op 14 januari 2011 @ 22:25:

[...]

Als er wippetippen stond was het geen probleem geweest, maakte er nu een heel vreemd engels woord van. ge-wipetipped
mijn sexvriend vindt het heerlijk me om zich heen te hebben.

maar voorlopig blijven we sv,s.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:26:

Wat is een draaideur relatie?

En hoe weet je iets over mijn status???

Nu vind ik je eigenlijk nog triester worden...

Wat moet jij er doorheen zitten, wil je hier mee bezig zijn.Alles wat je op internet zet blijft daar voor eeuwig staan Ksenija, je hebt wel eens iets over je eigen situatie vertelt. Die was opvallend, dus ik denk dat wel meer mensen dat onthouden hebben.
quote:N0mi schreef op 14 januari 2011 @ 22:26:

[...]

Wat een rotopmerking zeg. Heb je een rotdag ofzo?Nee, maar als je het hele verhaal leest zie je dat TO geen slachtoffer is. (behalve de kids dan eventueel)
ze heeft gewoon frustraties.
wij slapen nooit.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:28:

[...]

Alles wat je op internet zet blijft daar voor eeuwig staan Ksenija, je hebt wel eens iets over je eigen situatie vertelt. Die was opvallend, dus ik denk dat wel meer mensen dat onthouden hebben.

Toch echt niet, hoor.

Overigens heb ik geen bijzondere situatie..
de slachtofferrol ligt mij ook niet
wij slapen nooit.
Dat had ik ook al door.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:28:

mijn sexvriend vindt het heerlijk me om zich heen te hebben.

maar voorlopig blijven we sv,s.

Weet je wat het is. Niets, maar dan ook niets mis met een sv, maar hij vindt het heerlijk en hoeft er werkelijk geen flikker voor te doen. Je bent toch zeker meer waard?

Dát is wat we willen zeggen.

Wat bedoel je eigenlijk met voorlopig? Je schopt hem nog niet je leven uit, of wie weet wordt het ooit meer?

Dat laatste zit er niet in, dat is nu al te voorspellen. Hij hoeft geen moeite te doen, zal ook geen moeite doen. Weet je bij welke mannen dat gedrag typisch is? Mannen die jou niet op waarde weten te schatten (goedkoop gedrag of niet doet daar niets aan af, vind ik. Geloof me; Ksenija vindt dat vast anders). Het is de hele setting die nu al bepaald is.

Jij hebt je gratis en voor niets toegeworpen, zóveel ben jij hem nu waard. Als dat anders was, was hij zich anders gaan gedragen. Respectvoller, zelfs al is het slechts een sekscontact.
niks op internet verdwijnt.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:20:

Waarom verbaast het me niet, dat je met 2 kinderen in de steek bent gelaten?Wat een kutopmerking!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:29:

[...]

Toch echt niet, hoor.

Overigens heb ik geen bijzondere situatie..

Wel opvallend

Bijzonder zou ik het ook niet noemen nee
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:29:

de slachtofferrol ligt mij ook nietMoet zeggen dat je wel respect van mij krijgt om de manier waarop je reageert. Niet aangevallen (het zijn ook slechts meningen hier al gaan die op sommige punten helemaal tegen jouw mening in) en niet op je tenen of pleasend. Gewoon ontspannen, dat is wel erg leuk.
welnee, ik heb op date 1 zelfs ruzie met hem gemaakt. hij was achteraf zo galant zijn fout toe te geven. dus nu laat hij de lead aan mij. tot ik zeg het andersom te willen.
wij slapen nooit.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:31:

[...]

Wel opvallend

Bijzonder zou ik het ook niet noemen nee

Ik weet echt niet waar je op doelt, hoor.

Ben het verder wel met je post eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven