Ga ik bevallen?
donderdag 13 januari 2011 om 11:14
zaterdag 15 januari 2011 om 08:52
zaterdag 15 januari 2011 om 09:03
Pucker ik was meelezer op dit topic maar van harte met de geboorte van je zoon! Zorg dat je heel veel rust neemt,sowieso in de kraamweek als je nog hulp hebt. Ik ben 6 wk geleden bevallen dus heb het nog vers in het geheugen
laat de kraamhulp goed meekijken bij het voeden,dan wordt het beter!ik ben na drie dagen erbij gaan kolven om de borst rust te geven en toen werd het beter. Er zijn dus altijd alternatieven!
zaterdag 15 januari 2011 om 15:44
quote:Pucker schreef op 15 januari 2011 @ 07:31:
Oja, had ik al gezegd dat het zo'n prachtig mooi rond mannetje is?Nee maar ik weet zeker dat het wel de mooiste baby van de hele wereld is . Wat een trots en liefde kan je voelen als je naar hem kijkt he?
Oja, had ik al gezegd dat het zo'n prachtig mooi rond mannetje is?Nee maar ik weet zeker dat het wel de mooiste baby van de hele wereld is . Wat een trots en liefde kan je voelen als je naar hem kijkt he?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 16 januari 2011 om 06:42
Dank voor al jullie lieve berichtjes! Ik word er heel blij van! De kleine doet t hardstikke goed! Hij slaapt veel, huilt weinig, drinkt goed. Alleen dat doet wel heel erg pijn bij mij. Vandaag nog maar eens kijken of we daar wat aan kunnen doen. Misschien kolfen om m'n tepels een beetje rust te gunnen tussendoor.