Ga ik bevallen?

13-01-2011 11:14 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38 weken zwanger en gisteren heb ik wat slijm verloren en vanmorgen ook. Verder had ik vannacht wat menstruatie-achtige krampjes. Gaat het dan echt gebeuren of kan het nog gewoon 2 weken (langer wil ik nu echt nog niet aan denken) duren?
En idd straks even de kraamhulp laten meekijken en anders een lactatiekundige. Voeden hoort geen pijn te doen. Sterkte ermee!
Pucker, bij mij deed het in het begin ook pijn, wat op zich wel logisch is, aangezien je tepels het niet gewend zijn dat er om de 3 uur iemand een poos aan te drinken ligt.

bij mij werkte het om na elke voeding een klein beetje bepanthen er op te smeren.

Ow en nog gefeliciteerd natuurlijk!
Veel geluk gewenst!
Pucker ik was meelezer op dit topic maar van harte met de geboorte van je zoon! Zorg dat je heel veel rust neemt,sowieso in de kraamweek als je nog hulp hebt. Ik ben 6 wk geleden bevallen dus heb het nog vers in het geheugen ;) laat de kraamhulp goed meekijken bij het voeden,dan wordt het beter!ik ben na drie dagen erbij gaan kolven om de borst rust te geven en toen werd het beter. Er zijn dus altijd alternatieven!

Pucker, gefeliciteerd!!!
wat leuk! Gefeliciteerd!
Pucker kanjer!

Dat heb je toch maar ff geflikt! Gefeliciteerd meid.

Wat moeten jullie trots zijn. Geniet!

Liefs!

Ps. Hoe ging het met je moeder? :-)
Hoera gefeliciteerd meid!!!! goed gedaan!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ow wat leuk, ik heb gisteren ook meegelezen Heel veel geluk gewenst!
Gefeliciteerd!!!! Geniet van je ventje
Pucker gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd, Pucker!
Gefeliciteerd! Vanaf nu zal niets meer hetzelfde zijn!

Voeden moet idd geen pijn doen, dus hulp vragen!!

En doe helemaal niets, behalve genieten! Het is jouw kraamtijd en die komt nooit meer terug! Nou ja niet met dit kind dan :-)

Wat leuk dat je nu al langs komt Pucker !

Van Harte Gefelliciteerd !!!!

Gefeliciteerd Pucker en Puckerpartner!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pucker, van harte! Trotse moeder! Leuk hoor
quote:Pucker schreef op 15 januari 2011 @ 07:31:

Oja, had ik al gezegd dat het zo'n prachtig mooi rond mannetje is?Nee maar ik weet zeker dat het wel de mooiste baby van de hele wereld is . Wat een trots en liefde kan je voelen als je naar hem kijkt he?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Van harte gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!
Pucker! Ik heb net dit hele topic alsnog zitten lezen!

Gefeliciteerd meid, wat heerlijk dat jullie mannetje er is!
668, the neighbour of the Beast
Proficiat, proficiat, proficiat!!!!!
Ja, dat vind ik echt.
Gefeliciteerd!!

Blijkt toch maar weer te kloppen dat 'als het gaat gebeuren, je het echt wel merkt', want je was dus goed op tijd!
He wat leuk! Gefeliciteerd!
Dank voor al jullie lieve berichtjes! Ik word er heel blij van! De kleine doet t hardstikke goed! Hij slaapt veel, huilt weinig, drinkt goed. Alleen dat doet wel heel erg pijn bij mij. Vandaag nog maar eens kijken of we daar wat aan kunnen doen. Misschien kolfen om m'n tepels een beetje rust te gunnen tussendoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven