Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan, Alex! Trots op je!!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik heb er zin in, Mims!!! En Lotje ook, die ging echt helemaal uit haar plaat toen ik het vertelde.

Alex, stoer gedaan! En kan je nu alles van je af laten glijden en een soort van relaxed de vakantie in?

Be-la-che-lijk van die kerststalletjes!! Echt.

Hier ook drukdrukdruk. Moet megaveel werk afronden voor de vakantie, maar heb vandaag de hele dag in overleg gezetten (gewoon 3x op 1 dag! Pfff) dus bijna nix kunnen doen... morgen moet er dus véél en ik had graag de middag vrij willen nemen.. maar dat gaat dus niet lukken.

Bent (en Meave.. en...Bam...) we hadden het laatst toch over 6 bijna 7 -jarige jongetjes? De mijne drijft me momenteel werkelijk tot wanhoop! Werkelijk geen land met dat jong te bezeilen. Hij is dwars en bozig en luistert slecht en nergens van onder de indruk! Gisteren heeft hij het zover laten komen dat hij geen boekje kreeg voor het slapengaan en dat is hier werkelijk de zwaarste straf denkbaar en wordt nooit uitgevoerd (omdat wij het echt verschrikkelijk vinden om boos te gaan slapen, no matter who) Ik ging dus even later toch bij hem kijken, en vertelde dat ik het heel verdrietig vond dat het zo moest enzo. Zei hij: "Pff, ik vind het helemaal niet verschrikkelijk, kan me lekker nix schelen"... Ehm.. tja... en dan??

Mims, ik heb vannacht over jou en Hero gedroomd, echt heel bizar. Hij zag er ziek uit, heel anders dus dan de keer dat ik hem heb ontmoet en van foto's, hij had overal vlekken. Jij vertelde hem dat hij ziek was en dat hij naar een dokter moest. En toen zei hij: "Ja, ik ben inderdaad ziek, maar ik ga alleen naar een dokter als jij naar de tandarts gaat"...

Ik werd er heel raar wakker van. Vond die droom echt nergens op slaan.

En vanmiddag kreeg ik opeen vreselijke kiespijn (Ja, alweer ja!! )

Maf he?
Oh en dat af en toe letterlijk ontploffen herken ik ook. Ik herken het oranje-balgevoel van Bentetje bijna letterlijk. Ook het schuldgevoel nadien en ook het denken dat je beter zus of zo.. en niet dit en dat...

Frustrerende momenten, maar zó fijn dat we het hier allemaal herkennen! En Bambiman is een wijs man.
inderdaad, herkenning doet onwijs goed!

Pim, wat een rare droom.......herkenbaar die reactie van loentje, zou GG gezegd kunnen hebben. Momenteel (sinds welgeteld 2 dagen) lijkt het weer beter te gaan, al luistert hij nog erg slecht.

Ben moe, en heb het koud, ga lekker in bed liggen lezen, trusten!
broek en tuniek klinkt goehoed!
Ja, ben benieuwd, Toet!

(Oooh, ik wil óók shoppen!! Maareh... de komende vijf jaar zit het er even niet in )
Ik heb vorige week een nieuwe blouse gekocht. Bij de kringloopwinkel...shock.

Ding was maar 2 euro 50, dus ik was helemaal blij...tot ik me bedacht dat ik nooit blouses draag omdat ze me werkelijk niet staan. Voelde ik me met terugwerkende kracht alsnog bekocht!
quote:Toet schreef op 20 december 2007 @ 14:57:

Wa t e r m a n Je hebt het financieel uitstekend. Dat

heb je aan jezelf te danken, maar ook wel een

beetje aan je uitstekende reputatie.

Mag ik hieruit concluderen dat ik zojuist de lotto heb gewonnen

En wat een achtelijk gedoe. Geen kerststal op een openbare school. Wij hadden op de openbare basischool waarop ik heb gezeten ieder jaar een kerstspel en daarbij was toch echt de hele inhoud van de kerststal vertegenwoordigd.
Lekker dat die dag achter de rug is, he Alex? Goed gedaan, high 5!

Dus dit was jouw laatste dag AB? Voel je verbetering?

Oooh, ons Toetje heeft lekker geshopt, heerlijk joh! Je ziet er vast heel mooi uit in tuniek! Vind dat altijd een kledingstuk die zowel mooi is bij maatje meer als bij maatje minder. Kleedt altijd mooi. Watvoor kleur heeft-ie?

Haaaaai Pimp! Da's ook minder, zeg. Een onhandelbare Loentje. Maar die kinders zijn allemaal ook wel gesloopt, geloof ik. Zo'n drukke enerverende maand, dit. Bijna kerstvakantie, hopelijk brengt het lekker veel rust en vrede in de tent..

Bambi-man is niet zo'n heel wijs man. Onverantwoordelijk vind ik 'm nu zelfs.

Hij is zooooo moe, tijdens avondeten viel hij in slaap, niet verwonderlijk met al maanden zoveel werkuren. Als hij thuis is en maar eventjes gaat zitten, valt hij al heel snel in slaap. Gewoon tijd om stap terug te nemen, dus. Maar nee, hij heeft de hertjes opgehaald van kerstdiner, we hebben alle kinders naar bed gebracht (bij voorlezen viel ie weer in slaap, dus ik heb hem gedwongen om even te gaan liggen, zou ik hem wel wakker maken want hij had weer een zakelijke afspraak. Weer uren in die auto en later weer uren in auto terug naar huis.) Heeft hij inderdaad een halfuurtje geslapen, werd helemaal raar wakker toen ik hem wakker maakte, gaf me een snelle zoen, zocht zijn spullen bij elkaar en is in auto gestapt richting afspraak. Gisteravond idem dito en na thuiskomst vertelde hij dat hij onderweg in auto dus ook in slaap was gevallen. Hij kon nog net de vangrail ontwijken. Vind ik niet meer normaal. Hoop dat-ie heelhuids terug komt vannacht. Stomme akties, hoor.
Same here Pim. Ik wil ook shoppen. Ik ga in februari naar Engeland. De planning was dat ik een paar honderd euro zou meenemen om 'stuk te gooien' daar. Ik geloof dat ik al blij mag zijn als ik ergens 100 euro kan vinden.

Toet, doe niet zo mal. Sorry zeggen omdat je leuk gewinkeld hebt met je dochter... Ik kan heerlijk winkelen met mijn jongens hoor. Mootje heeft er niet altijd het geduld voor, maar als ik een beetje mijn best doe, dan hebben we het prima naar ons zin met zijn tweetjes.

Arme Pim, ik weet ook nooit wat te zeggen als Mootje zo onverschillig doet.

Dream, een hokje???

Zeg, zou er ge(mini)meet kunnen worden in de kerstvakantie? Ik ben vrij tot 7 januari.

Oh, *trots*, Mootje mag zaterdag afzwemmen voor B. Ein-de-lijk. En dan ga ik Jootje binnenkort maar eens opgeven voor zwemles. Ik geloof dat er hier een wachtlijst is.

Mims, hoe is het met je? Ik vind het soms zo moeilijk om je verhalen te lezen. Ik vind je zo'n enorme kanjer. Maar als ik het lees, dan realiseer ik me steeds hoe erg het ook voor mijn schoonvader is. En voor Mav. En dan vind ik het zo moeilijk dat ze het niet uiten. Ik bedoel, mijn schoonmoeder was ook de grote liefde van mijn schoonvader. En ook al waren ze al heel lang samen, het was toch nog veel te kort. En ergens in dat lijf moet mijn schoonvader toch ook pijn hebben. Verdriet. Het gevoel dat hij niet compleet is. En hoe kan Mav nou gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ik weet wel dat iedereen verdriet op een eigen manier verwerkt, en over het algemeen is er geen goed of slecht. Maar ik vind dit zo moeilijk.

Wat ik eigenlijk bedoel, denk ik, is dat ik door het lezen van jouw verhalen me steeds weer realiseer hoe groot een dergelijk verdriet is. En dat doet pijn. Omdat jij dat verdriet door moet, maar ook omdat Mav, zijn zusje en zijn vader ook zoveel verdriet moeten hebben. Ergens. Op hun manier.

Nah ja... luv you!
Pimp, nog maar 1 stressdag en dan komtutgoed. Heb vanmiddag de Onvergeeflijke Fout gemaakt door even te gaan zitten en uitblazen en dat had ik nou nét niet moeten doen - man, wat word je daar dan moe van. Voelde echt de vermoeidheid in mijn lijf glijden. Gekke gewaarwording.

En wat bizar van die droom, zeg! Sjemig. Ga je nu wel naar de tandarts?

Heb je je blouse nu al gepast, Mims? Staat deze misschien gewoon toevallig wél?

Holy fuck Bam, da's inderdaad niet zo heel wijs. En erg onverantwoord ook. Ben je nu niet enorm bang en vooral ook boos enzo?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
O jee Bam. Thuishouden en bovenop gaan zitten. Of vriend bellen en die meesturen voor gechauffeur. Of in elk geval wakkerhoudgezelschap. Kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Mav is ook wel eens in slaap gevallen, na een serie nachtdiensten toen hij nog beroepsmilitair was.
Pfff Meave, dat lijkt me ook zwaar inderdaad. Je kunt mensen niet dwingen om hun gevoelens te uiten, maar kan me voorstellen dat je dat af en toe wel eens zou willen.
Ik geloof dat Pim bedoelt dat ík van Hero naar de tandarts werd gestuurd. Tssssssk, dat komt hij me maar mooi zelf vertellen dan, hihi..

En hoe het gaat?

Ik mis hem, en dat zegt zo ongeveer alles!

Bam, is het een optie dat hij je belt als Bambo naar huis rijdt? Dat jullie wat praten zodat hij wakker blijft? Want dit is inderdaad wel onverantwoordelijk en eng!

Morgen ook laatste werkdag, dan 1 week vrij (Toetje werkt zo hard dat ik volgende week vrijdag ook een dagje de pineut ben...).

Zeg..komen Toet en Boes trouwens ook op de nieuwjaarsborrel???
Ben wel ongerust maar niet boos. Snap hem ook wel, hij belt gewoon nooit een afspraak af, is heel punctueel. En afspraak belangrijk en hij heeft verder ook totaal geen tijd dus afspraak verzetten is niet haalbaar. Hij haalt bij tankstation dan tig blikjes Red Bull en dat houdt hem dan wakker, zegt hij. Zegt hij. Gisteravond lukte dat dus al niet meer. Nou ja, gewoon maar vertrouwen dat-ie weet waar hij mee bezig is en vannacht veilig thuis komt. Ga in elk geval tot die tijd mijn bed niet in.

Jaaa, da's funest inderdaad, Alex. Niet Zitten, ga vooral Niet Zitten als je moe bent en nog heel veel moet.

Meave, ook knuffel voor jou. Moet moeilijk zijn om je eigen verdriet te hebben en die ook te zien bij Mav en Schoonvader maar er niet over kunnen praten.

Het blijven hele moeilijke dingen, emoties.

Pffff. 2007 was gewoon echt een kutjaar. Ongelofelijk.
quote:mimsey schreef op 20 december 2007 @ 22:24:

Ik geloof dat Pim bedoelt dat ík van Hero naar de tandarts werd gestuurd. Tssssssk, dat komt hij me maar mooi zelf vertellen dan, hihi..

Ja, maar heb jij ook kiespijn?

En inderdaad; dat moet hij je zelf dan maar komen vertellen - voor minder doe je het natuurlijk niet.

quote:mimsey schreef op 20 december 2007 @ 22:24:En hoe het gaat?

Ik mis hem, en dat zegt zo ongeveer alles!

Weet je Mims (en dit wil ik al tijden vertellen, maar het komt er steeds niet van om de één of andere reden); Hero heeft overal zijn sporen nagelaten en wordt overal gemist. Toen jullie kaart hier binnenkwam, had ik Man gemaild dat het zo'n prachtige kaart was en dat ik er om moest huilen. Hij mailde toen terug dat hij er 's avonds graag naar wilde kijken. Hij kwam dus 's avonds thuis en bekeek de kaart en was het met me eens dat het inderdaad een prachtige kaart was. Vervolgens bekijkt hij de kaart nog eens goed en zegt "Sjemig, ik heb nog bij een Hero Achternaam in de klas gezeten. Het zal toch niet dezelfde zijn?". Heb hem wat foto's van de AK laten zien en Man moest tot de verdrietige conclusie komen dat jouw Hero Achternaam ook zijn Hero Achternaam was. Hij heeft naast hem gezeten bij biologie en hij zei dat hij altijd zo superaardig was. Voor iedereen. Man was zichtbaar aangeslagen door het nieuws en heeft de rest van de avond niet meer zoveel gezegd.

Het maakt jouw verdriet en jouw gemis er niet minder om, natuurlijk. Maar ik wilde het nog wel even met je delen. Gewoon, omdat Hero op zoveel plaatsen wordt gemist om wie hij was.
Zeg dat wel Bam. Het kutjaar begon hier al op 6 januari, toen mijn collega overleed. Ik heb laatst zijn zoontje gezien trouwens, had ik dat verteld? Het is een megamooi knulletje. Lijkt sprekend op zijn vader. Maar dan met witte haartjes ipv de rossige kleur die zijn vader had.

Weet je hoe laat de afspraak is afgelopen? Dan bel je gewoon met hem terwijl hij naar huis rijdt?

Mims, (hoop dat je het niet erg vindt, wat ik net schreef...). Oh weet je, ik zou zo graag willen dat 2008 beter wordt voor jou en Mops. Maar hoe kan het nou beter worden... Godver. Ik wens je in elk geval heel veel liefde. Steun. Armen die je vangen als je valt. Ik wens je de wereld, maar weet niet hoe ik je die kan geven.
Bam, als de zaken zo goed gaan, is het dan geen optie om versterking aan te nemen?
Da's bijzonder Alex!
En nu, lieve Alex, heb je me aan het huilen (fijn, ze wilden maar niet komen, die pokketranen...).

Wat vind ik het fijn dat Alexman Hero gekend heeft, er zijn namelijk vééls te veel mensen die hem niet gekend hebben!

En ja, hij was superaardig. Voor iedereen!

En Meave, ik vind het niet erg..integendeel. En voor jou ook een dikke knuf, ieders verdriet is klote, en al helemaal als het evrdriet is van mensen die je lief hebt/vindt.
Hier ook tranen....
Ach, meis..

Ik vond (en vind) het ook fijn dat ze elkaar gekend hebben. Ik weet niet waarom, maar het voelt gewoon fijn en geruststellend, ofzo.

Ik ga nu naar bed voordat ik omval. Ach, ik ga gewoon lekker omvallen in bed - doe ik het meteen plaatsvervangend voor Bambi-man, zodat hij gewoon lekker rechtop en wakker kan blijven.

Welterusten, lieve ladies.
Jullie zijn lief

en bijzonder

en mooi

en leuk

en grappig

en zo meer!

Heb net lekker samen gedoucht

en nu loopt er een James Bond door mijn huis.

Vent in smoking dus. Heel apart.
Oh ja,

mag ik nog even egoën:

U kent natuurlijk allemaal al

"midden in de winternacht, ging de Hema op"?

Oudste had vandaag ook zoiets

(kopie van log):

De kerstsfeer laat Oudste niet onberoerd.

Ze is net als ik enthousiast over alle lichtjes en kerstbomen die we zien.

Via school en t.v. pikt ze blijkbaar heel wat liedjes mee.

En die zijn niet altijd even makkelijk.

Vanmiddag zat ze op de bank te zingen terwijl ik haar laarzen veterde:

"Er is een kinder geboren

ehm...

er is een kind geboren

oh nee......

er is een kindeke geboren op aard

er is een kindeke geboren op aard

geboren op aard

geboren op aard."

Om dan opeens te stoppen met zingen en zichzelf af te vragen:

"Op aard?

Aart?

Van Sesamstraat?????"

Toet weet hoe je mensen weer aan het lachen krijgt, thanks dear!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven