Weekend weg vriend in leuke stad, tips?

16-01-2011 16:29 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een weekend weg met mijn vriend. We hebben geen auto dus vandaar dat een hotel middenin een stad wel handig is. Hebben jullie tips voor een leuke stad/hotel? Wel voor een redelijke prijs.. Wij komen zelf uit noord-holland.
www.weekendjeweg.nl
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
goh.. leuke reactie. Daar zat ik net te kijken maar zag door de bomen het bos niet meer dus ik dacht.. wie weet heeft iemand een tip?
Wil je hier in Nederland blijven? Dan zou ik gaan voor Deventer of Zutphen? Kijk voor hotels en B&B's op de site van de VVV...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nijmegen vind ik ook een gezellige stad!

En je kunt evt. ook nog naar Sanadome als je een dagje wilt relaxen.
Thanks voor de tips, ben in alle 3 de steden nooit geweest dus zal me er even in verdiepen
quote:tempted2touch schreef op 16 januari 2011 @ 16:38:

goh.. leuke reactie. Daar zat ik net te kijken maar zag door de bomen het bos niet meer dus ik dacht.. wie weet heeft iemand een tip?Tsja, lijkt me handiger als je duidelijker aangeeft wat je zoekt; drukte, winkels, cultuur, trendy uitgaan, rust, natuur, stilte, musea, oude gebouwen, nieuwe architectuur?
Ik geef toch aan een leuke stad? Dan bedoel ik dus niet natuur, rust en stilte.....

Dus inderdaad.. winkels, bioscoop, leuke eettentjes etc.
quote:tempted2touch schreef op 16 januari 2011 @ 16:44:

Ik geef toch aan een leuke stad? Dan bedoel ik dus niet natuur, rust en stilte.....

Dus inderdaad.. winkels, bioscoop, leuke eettentjes etc.Zoek het lekker uit met je weekend.
Zelf vind ik Utrecht een erg leuke stad. Eindhoven en Nijmegen zijn trouwens ook wel leuk. Vind dat zelf gezellige steden, genoeg te kijken en leuke winkels. Enschede of Maastricht zou ik dan weer niet zo snel aanraden (ben zelf een Tukker en Enschede heb je wel snel een keer gezien. Maastricht vond ik minder omdat je vanaf het station best een stukkie moest lopen om bij het centrum te komen en ik vond dat er weinig leuke winkels waren).
Wat ik een leuke stad vind, hoef jij toch niet leuk te vinden?

En wat ik een redelijke prijs vind, vind jij misschien reteduur.

Ga zoeken op weekendjeweg en google wat er in die stad te doen is en of jullie dat blieven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Binnenland? Buitenland? Wat is je budget?

Als ik nu enthousiast "Istanbul" ga roepen, word ik dan ook afgesnauwd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:tempted2touch schreef op 16 januari 2011 @ 16:44:

Dus inderdaad.. winkels, bioscoop, leuke eettentjes etc.Joh, doe even vriendelijk. Een "leuke stad" is voor iedereen anders. Voor mij is een "leuke stad" namelijk wél met o.a. natuur en niet persé met leuke winkels. Volgens mij was BGB hier best behulpzaam, je kan ook aardig reageren als het niet de reactie is die je verwacht, of je OP duidelijker formuleren.
In Maastricht weinig leuke winkels?? Ik vind het echt een superstad. En dat stukje lopen vanaf het station valt ook reuze mee vind ik, maar zo zie je maar dat smaken verschillen.

Verder vind ik Den Bosch en Groningen erg leuk en Den Haag natuurlijk.
Is iedereen in Noord-Holland zo sjagrijnig?

Of is je humeur gelijkevenredig aan je relatieconjunctuur? het ging toch allemaal niet zo geweldig de laatste tijd?
quote:Very Cherry schreef op 16 januari 2011 @ 16:54:

Is iedereen in Noord-Holland zo sjagrijnig?

Of is je humeur gelijkevenredig aan je relatieconjunctuur? het ging toch allemaal niet zo geweldig de laatste tijd?Nieters!!
Eindhoven is bij de weg geen goeie tip hoor, ik ben er geboren en getogen, en alhoewel mijn wieg en mijn hart zich daar bevinden, zou ik het niet aanraden om een weekendje te gaan chillen daar. Maar goed, jullie hebben e.e.a. uit te praten, en er is geen flikker te doen, dus ik zou zeggen, ga naar Eindhoven. Houdoe
quote:himalaya schreef op 16 januari 2011 @ 16:55:

[...]

Nieters!! Ze zijn er dus óf sjagrijnig, óf manisch
quote:Nikkie79 schreef op 16 januari 2011 @ 16:52:

In Maastricht weinig leuke winkels?? Ik vind het echt een superstad. En dat stukje lopen vanaf het station valt ook reuze mee vind ik, maar zo zie je maar dat smaken verschillen.

Verder vind ik Den Bosch en Groningen erg leuk en Den Haag natuurlijk.Wat je zegt, smaken verschillen. Ben er ook maar 2x geweest en misschien de verkeerde straten ingelopen? Geen idee maar wel een goed voorbeeld voor TO hoe smaken kunnen verschillen.
Volgens mij is je vriend echt te moe hoor. Ik zou toch voor de rust gaan.
quote:Very Cherry schreef op 16 januari 2011 @ 17:05:

Eindhoven is bij de weg geen goeie tip hoor, ik ben er geboren en getogen, en alhoewel mijn wieg en mijn hart zich daar bevinden, zou ik het niet aanraden om een weekendje te gaan chillen daar. Maar goed, jullie hebben e.e.a. uit te praten, en er is geen flikker te doen, dus ik zou zeggen, ga naar Eindhoven. Houdoe Weer een smaken verschillen dus :P ook hier ben ik een keer of 3 geweest en vond het wel een leuke stad. Wel leuke winkels, gezellig. Maargoed weet dus niet hoe het er is voor een heel weekend of om er te wonen...
quote:Very Cherry schreef op 16 januari 2011 @ 17:06:

[...]

Ze zijn er dus óf sjagrijnig, óf manisch

En hullie uit Eindhoven zijn de geksten.
quote:himalaya schreef op 16 januari 2011 @ 17:15:

[...]

En hullie uit Eindhoven zijn de geksten.

En de wijzen komen uit het Oosten.... Duidelijk toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik zeg Antwerpen!
Goh wat een leuke reacties zeg. Ik ben niet chagerijnig.. Ik heb gewoon een vraag. Op een antwoord als www.weekendjeweg.nl zit ik dan niet echt te wachten.. Dat vat ik niet op als een serieus antwoord op maar meer in de trant van 'wat een domme vraag, kijk op die website en zoek het lekker zelf uit'.

Thanks aan degene die wel met me meedenken. Maastricht vind ik inderdaad ook een leuke stad maar daar zijn we onlangs al geweest. Groningen en Utrecht ga ik ook overwegen, lijkt me ook leuk!

Dank jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven