wie wil mijn bondcode?
zondag 16 januari 2011 om 22:20
quote:tilalia2 schreef op 16 januari 2011 @ 22:03:
[...]
Thee, ik heb er ook nog een zwikkie liggen. Stuk of 7, 8 ofzo. Interesse? Mail me je adres even, dan stuur ik ze op.
Ja, ik wil er wel graag 4 (kun je nog iemand blij maken). Ik heb het toen ook genoemd op mijn topic op Overig van 'Maak elkaar blij', misschien zijn daar ook nog liefhebbers.
Zal je m'n adres mailen.
[...]
Thee, ik heb er ook nog een zwikkie liggen. Stuk of 7, 8 ofzo. Interesse? Mail me je adres even, dan stuur ik ze op.
Ja, ik wil er wel graag 4 (kun je nog iemand blij maken). Ik heb het toen ook genoemd op mijn topic op Overig van 'Maak elkaar blij', misschien zijn daar ook nog liefhebbers.
Zal je m'n adres mailen.
zondag 16 januari 2011 om 22:21
quote:Chatterly schreef op 16 januari 2011 @ 22:15:
Je bent me net voor tilalia. Heb me ook de kick gegeten aan de worsten, maar hoef de borden niet. Heb 10 codes. Wie heeft interesse?
Haha Chatterly, ik wel de codes maar zeker niet die worsten.
C1000 de verse rookworst vind ik erg lekker en afgelopen week in de bonus bij Appie hun verse getest. Twee voor 2 euro en goed!
Mocht ik tzt nog meer willen bestellen dan laat ik het je wel weten.
Je bent me net voor tilalia. Heb me ook de kick gegeten aan de worsten, maar hoef de borden niet. Heb 10 codes. Wie heeft interesse?
Haha Chatterly, ik wel de codes maar zeker niet die worsten.
C1000 de verse rookworst vind ik erg lekker en afgelopen week in de bonus bij Appie hun verse getest. Twee voor 2 euro en goed!
Mocht ik tzt nog meer willen bestellen dan laat ik het je wel weten.
zondag 16 januari 2011 om 22:37
zondag 16 januari 2011 om 22:37
quote:thee schreef op 16 januari 2011 @ 22:20:
[...]
Zal je m'n adres mailen.
Is goed!
Ik kan je natuurlijk ook gewoon de codes mailen, da's genoeg toch?
[...]
Zal je m'n adres mailen.
Is goed!
Ik kan je natuurlijk ook gewoon de codes mailen, da's genoeg toch?