Gezondheid alle pijlers

Ik heb mn 1 na laatste streef behaald!

16-01-2011 17:26 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Wow!!! Complimenten voor je doorzettingsvermogen! En hoe is het je gelukt?!? Give me all the dirty details want dat wil ik ook wel!!!
Je ziet er goed uit, maar op je eerste plaatje ook al hoor! Knap van je dat je je doel weet te bereiken.

Vind het alleen wel een beetje een vleedkeuring idee, het topic alleen was genoeg die fotos maken het wel een beetje.. apart.
Prachtig lichaam heb je, op de eerste foto al!
Je bent op alle foto's prachtig.

Gefeliciteerd dat je gelukt is wat je je had voorgenomen!
Dankje 2Heineken! Ik heb ál het snoepen op gegeven.. En heb mezelf een regelmatig eetpatroon aangemeten. Wat nog best moeilijk is in mijn drukke studentenleven..

In de ochtend; 2 wasa crackers met beleg

Lunch: 1 stuk fruit en 1 broodje of 2 crackers met beleg

Avond: Zo veel groente als ik wilde.. Een stukje vlees of een vegaburger.. en meestal weglaten van pasta/rijst/aardappels..

Snack: Eventueel nog een stuk fruit, een cracker of een pakje sultana/ontbijtkoek..

Als beleg heb ik voornamelijk kipfilet, philadelphia light, smeerkaas 20+, ham en soms halvajam gebruikt..

Als ik een dag wat meer at, compenseerde ik de andere dag..

Als ik me slapjes voelde nam ik gerust nog een cracker.

Het moeilijkste vond ik het afkomen van de gewenning aan eten..

Simpelweg de verslaving aan smaak..

In het weekend mocht ik altijd 1 dag eten wat ik wilde =) .. Meestal op zondag want dan was het weekend voorbij en at ik niet een tweede dag dóór ..

Xx
Ik vind de eerste foto eigenlijk mooier...
quote:Nici007 schreef op 16 januari 2011 @ 17:33:

Je ziet er goed uit, maar op je eerste plaatje ook al hoor! Knap van je dat je je doel weet te bereiken.

Vind het alleen wel een beetje een vleedkeuring idee, het topic alleen was genoeg die fotos maken het wel een beetje.. apart.Bedankt voor je compliment. Ik vind de foto's juist erg fijn.. En besides, ze zijn hoofdloos dus ik zie het probleem niet zo . En in dit geval, mogen jullie prima mijn vlees keuren ..
Owh ik snap wel dat je het mooie foto's vindt, dat zijn ze ook. Alle 4 zelfs!!
quote:Botervliegje schreef op 16 januari 2011 @ 17:40:

Ik vind de eerste foto eigenlijk mooier...Echt? Vertel es dan waarom ? Ik zou willen dat ik het mooi had gevonden. Dat had me een hele hoop moeite en kopzorgen bespaard
oof, wat een hongerdieet!! Ik zou trouwens niet meer afvallen, je hebt een prachtig figuur!
Ik val niet op vrouwen, maar ik vind foto 1 toch wel de lekkerste.. Ik hou wel van een beetje 'meer'. Hoewel op foto 1 heeeel erg weinig 'beetje meer' is.

Super van je, 14 kilo in drie maanden kwijt!

Op naar die laatste 5 zal ik maar zeggen dan..

Ik doe het je helaas niet zomaar na..
quote:SweetSummer schreef op 16 januari 2011 @ 17:42:

[...]

Echt? Vertel es dan waarom ? Ik zou willen dat ik het mooi had gevonden. Dat had me een hele hoop moeite en kopzorgen bespaard Je hebt een mooi figuur waarin de verhoudingen kloppen. Dat heb je op alle foto's. Daarom ben je ook op de eerste foto al prachtig.
quote:SweetSummer schreef op 16 januari 2011 @ 17:42:

[...]

Echt? Vertel es dan waarom ? Ik zou willen dat ik het mooi had gevonden. Dat had me een hele hoop moeite en kopzorgen bespaard Ik hou van vrouwen waar een beetje vlees aanzit. Niet teveel, maar mooie rondingen. Op de eerste foto vind ik je prachtig. De laatste vind ik te dun worden.
Ik zie geen gewichtsverschil hoor in de foto's. Prachtig lijf.
Mooi figuur inderdaad, ook op de eerste foto's al. Je hebt wat stevige benen inderdaad, maar wel een slanke taille.

Als ik mijn mening mag geven; ik zou niet verder afvallen. Je ziet aan de rest van je lichaam dat je nu perfect slank bent. Je benen zullen altijd wel wat steviger blijven. Het is echt niet lelijk of raar uit proportie ofzo!
quote:SweetSummer schreef op 16 januari 2011 @ 17:40:

In het weekend mocht ik altijd 1 dag eten wat ik wilde =) .. Meestal op zondag want dan was het weekend voorbij en at ik niet een tweede dag dóór ..

XxDat vind ik wel een hele goede tip!
Wat onwijs lief dat jullie ook allemaal aardig op die 1e foto reageren :-) .. Ik had toen ongeveer 1bmi punt overgewicht dus wat mij betreft moest ik daar wel echt van af.

Het verbaasd me oprecht dat er mensen zijn die de 1e foto mooier vinden dan de laatste :-) ..

Bedankt iedereen!

Ik weet dat dit topic een beetje vissen naar complimentjes is, maar om ff heel eerlijk te zijn.. Ik heb het ook nodig..

Niemand ziet het echt in mijn wintertruien en ik heb niet echt mensen om me heen die het tegen me zeggen ..
Stevige benen? Geen gewichtsverschil tussen de eerste en de laatste foto?

Hoe praat je iemand een complex aan. Ze heeft helemaal geen stevige benen, niet op de eerste foto, en al helemaal niet op de laatste.

Je ziet er prachtig uit, ook op de eerste fotio vind ik je figuur al perfect.
foto 1 vind ik ook de mooiste, vind je nu te mager worden.
Als je was gaan sporten had je jezelf niet zo uit hoeven hongeren.Dan had je waarschijnlijk zelfs meer kunnen eten dan voor je dieet.

5 kilo per maand is voor iemand met weinig overgewicht écht héél veel.

Maar goed,....je hebt een prachtig figuur, als je nog met je benen " zit " ga je toch vanaf nu lekker sporten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Deed je ook aan sporten?
Pfff, met zo'n hongerdieet val je wel af ja, maar het is erg ongezond!

En als je straks weer een beetje normaal gaat eten, mag je hopen dat je niet nog veel dikker wordt dan je op foto 1 was.

Niet dat ik je toen dik vond overigens, je had toen al een prima figuur.
quote:Zanne schreef op 16 januari 2011 @ 17:48:

Stevige benen? Geen gewichtsverschil tussen de eerste en de laatste foto?

Hoe praat je iemand een complex aan. Ze heeft helemaal geen stevige benen, niet op de eerste foto, en al helemaal niet op de laatste.

Je ziet er prachtig uit, ook op de eerste fotio vind ik je figuur al perfect.Nou nou nou. Het zijn ook geen dunne benen toch? Maar dat hoeft ook helemaal niet want van die 'doorkijkbenen' bij volwassen vrouwen staat erg zielig en kinderlijk.
@ Bgb (en offtopic)

Nog bedankt voor je reality check op mijn topic ik ben nu echt bezig met aanpassingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven