Onbewust verliefd ?

16-01-2011 19:48 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd vreselijk verlegen van de vriendin van de broer van mijn zwager. (Dus niet mijn zus)

Nou zie ik haar alleen op de verjaardagen van mijn zus en zwager + neefjes&nichtjes

Elke keer weer ben ik vreselijk nerveus als ik haar zie. Ik kan er gewoon niks aan doen. En ook heel erg verlegen.

Dit heb ik nooit met andere vrouwen gehad. Kan goed flirten, en vrouwen vinden me meestal leuk. Het valt volgens mij ook heel erg op... Mijn hele houding etc. Hoe kun je hier het beste mee omgaan ?

Het wordt namelijk steeds erger.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 januari 2011 @ 20:44:

Verdiep je eens in RET

http://www.leren.nl/cursu ... ffectiviteit/ret/abc.htmlHeb ooit wel eens een ret boek gekocht... Straks maar eens opzoeken.
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 20:58:

Maar Huppelkonijn, waarom maak jij je eigenlijk zo druk over hoe jij overkomt bij de vriendin van de broer van je zwager dus niet je zus? Het komt zo debiel over. En de rest denkt ook wat heeft die jongen nou toch ?
Is er over beginnen tussen koffie en taart door geen optie ?
;)
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 21:40:

Is er over beginnen tussen koffie en taart door geen optie ?

Ik weet niet of je vrouw/vriendin en jij ver weg wonen maar de terugweg in de auto zal een lange rit worden.

Met andere woorden, je vrouw/vriendin, dus niet je zus, zal het hoogst waarschijnlijk niet zo waarderen als je zomaar plompverloren zo'n gespreks-onderwerp in de groep gooit op een verjaardagsvisite.
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 22:32:

[...]

Ik weet niet of je vrouw/vriendin en jij ver weg wonen maar de terugweg in de auto zal een lange rit worden.

Met andere woorden, je vrouw/vriendin, dus niet je zus, zal het hoogst waarschijnlijk niet zo waarderen als je zomaar plompverloren zo'n gespreks-onderwerp in de groep gooit op een verjaardagsvisite.Dat zal ik ook nooit doen vandaar die ;) smiley. En heb geen vriendin
quote:Melanthe schreef op 16 januari 2011 @ 19:58:

Waarom kun je haar de liefde niet verklaren? Heeft ze al een relatie? Heb jij al een relatie? Schelen jullie veel in leeftijd en denk je dat dat een probleem is?Nee joh, het is alleen maar de schoonzus van zijn zwager. Die samen is met de broer van zijn zwager.
Zal die gezichten wel eens willen zien :D
quote:Madhe schreef op 16 januari 2011 @ 22:35:

[...]

Nee joh, het is alleen maar de schoonzus van zijn zwager. Die samen is met de broer van zijn zwager.Ja precies zoiets
Volgens mij ben je juist heel bewust verliefd op die vriendin van de broer van je zwager.

Waar het hart van vol zit.......
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 22:37:

Volgens mij ben je juist heel bewust verliefd op die vriendin van de broer van je zwager.

Waar het hart van vol zit....... Ja mischien wel Ben haar eigenlijk na de verjaardag weer vergeten... En onbewust de hele dag wie weet.
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 22:46:

[...]

Ja mischien wel Ben haar eigenlijk na de verjaardag weer vergeten... Mischien wel onbewust.Nu niet, of zit je nu op een familiefeestje?
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 22:47:

[...]

Nu niet, of zit je nu op een familiefeestje?Geen enkel moment. Mijn neefje ligt nu al te slapen
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 22:49:

[...]

Geen enkel moment. Mijn neefje ligt nu al te slapen Dus wel
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 22:56:

[...]

Dus wel Mischien heel even
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 23:00:

[...]

Mischien heel even Heel even.... je bent gewoon tot over je oren...geef maar toe, wel jammer voor je dat het de vriendin is van de broer van je zwager dus niet je zus.
haha vil, wat mooi dat het je zo vaak kan herhalen.

Verder vind ik het een vreemd verhaal
a docter a day keeps the apple away
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 23:02:

[...]

Heel even.... je bent gewoon tot over je oren...geef maar toe, wel jammer voor je dat het de vriendin is van de broer van je zwager dus niet je zus.Verliefd tot over mijn puntoren
quote:marmul schreef op 16 januari 2011 @ 23:04:

haha vil, wat mooi dat het je zo vaak kan herhalen.

Verder vind ik het een vreemd verhaalHee zus! Ik snap er ook niks van
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 23:06:

[...]

Hee zus! Ik snap er ook niks van

zus? ik? van jou?

dacht t niet!
a docter a day keeps the apple away
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 23:06:

[...]

Verliefd tot over mijn puntoren

Zie je nou wel?

Maar ik heb wel een tip voor je zodat je zwager en zijn broer van niets hoeven te weten mocht het nog wat worden tussen jou en de vriendin van de broer van je zwager dus niet je zus.
quote:marmul schreef op 16 januari 2011 @ 23:09:

[...]

zus? ik? van jou?

dacht t niet!Toch niet van die zwager?
quote:marmul schreef op 16 januari 2011 @ 23:09:

[...]

zus? ik? van jou?

dacht t niet!Je lijkt er anders wel veel op
quote:Vilma schreef op 16 januari 2011 @ 23:09:

[...]

Zie je nou wel?

Maar ik heb wel een tip voor je zodat je zwager en zijn broer van niets hoeven te weten mocht het nog wat worden tussen jou en de vriendin van de broer van je zwager dus niet je zus.Nou vertel
quote:huppelkonijn schreef op 16 januari 2011 @ 23:16:

[...]

Nou vertel Hebbes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven