Tweeduizendelfjes deel 2

13-01-2011 16:29 3004 berichten
Ter herinnering aan een heerlijke avond en met dank aan Yello, die ons deze foto heeft gegeven

ja, en ik zie ook in de spiegel dat ik blond word. O, nee, het is wit, niet blond.
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 16 januari 2011 @ 15:59:

Ik wil best settelen voor een combi

(Meeste belangrijke criterium (criteria?): hij moet me vreselijk aan het lachen kunnen krijgen)Ik ben gezegend met een wansmaak, aldus mijn vriendinnen. Aantrekkelijk zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar goed, als ik hem aantrekkelijk vind, is de rest het daar niet direct mee eens. Nu nog iemand vinden met een zelfde soort wansmaak voor vrouwen en misschien kom ik dan nog wel aan de man.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Blond klinkt beter Mefs, we houden het voorlopig gewoon stug op blond

(En ik moet Vakantieliefde écht écht uit uit mijn hoofd gaan zetten, want het is een enorme lul. Heb ik weer, voor het eerst in jaaaaaaaaren gruwelijk verliefd, is het een zakkenwasser die me niet ziet staan! )
quote:Daffodil schreef op 16 januari 2011 @ 16:25:

[...]

Ik ben gezegend met een wansmaak, aldus mijn vriendinnen. Aantrekkelijk zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar goed, als ik hem aantrekkelijk vind, is de rest het daar niet direct mee eens. Nu nog iemand vinden met een zelfde soort wansmaak voor vrouwen en misschien kom ik dan nog wel aan de man. Ik val op eikels, ook niet aan te bevelen En wat is lelijk? Onverzorgd zou ik een veel groter probleem vinden, denk ik... Alhoewel ik nu moet denken aan een uitzending van Grenzeloos Verliefd. Gunst, dat meisje had echt een heeeeele lelijk vriend....
quote:hanneke000 schreef op 16 januari 2011 @ 16:28:

Blond klinkt beter Mefs, we houden het voorlopig gewoon stug op blond

(En ik moet Vakantieliefde écht écht uit uit mijn hoofd gaan zetten, want het is een enorme lul. Heb ik weer, voor het eerst in jaaaaaaaaren gruwelijk verliefd, is het een zakkenwasser die me niet ziet staan! [afbeelding])Hee, hier heb ik wat gemist. Ging je er niet binnenkort heen?
quote:Daffodil schreef op 16 januari 2011 @ 17:56:

[...]

Hee, hier heb ik wat gemist. Ging je er niet binnenkort heen?Ja, over 4 weken! Maar dat weet hij nog niet Ik heb al een tijdje niks van me laten horen, en ik hoor meteen ook niks meer van hem. Ik vermoed dus ernstig dat 'ie me niet ziet zitten (of eigenlijk weet ik dat wel bijna zeker...). Ik heb zelfs nog geen idee of hij me überhaupt wil zien als ik daar ben! (Ik ga me sowieso vermaken hoor, heb al een hele lijst met dingen die ik wil zien)
Jammer hoor. Ga je het hem wel van tevoren vertellen? Als in: dan ben ik bij je in de buurt - zin om wat te gaan drinken/doen? Zijn reactie lijkt me dan wel heel veelzeggend.
Ja, natuurlijk ga ik het vertellen Ook inderdaad op de manier wat jij nu zegt; "ik ben er volgende week, zin om wat te gaan drinken?" En dan zijn de opties geen antwoord/nee/achjawaaromniet/leuk! (en dan hoop ik natuurlijk op de laatste ) Komende week is 'ie jarig, dus dan laat ik ook nog even wat van me horen. Uit een eventuele reactie is dan ook wel wat op te maken vermoed ik...
laat weten wat hij zegt.
Uiteraard

Heb je nog tips voor het versieren van Iraniërs, jij hebt tenslotte ervaring
Ik heb hem niet geversierd. Hij kwam bij mij liefdesbriefjes op mijn raam plakken. Ik zou niet weten hoe een iranier geversierd wordt. Als die niet lukt heb ik wel een iranier in de aanbieding, en het is niet mefsman.
hahahahahahahahahahahahahahahaa Waarom komen er geen (leuke) mannen briefjes op mijn raam plakken?! Is je aanbieding 40+ of van een (voor mij) acceptabele leeftijd
Ennnnnn Boer zoekt vrouw! Benieuwd wie Marcel gaat bezwangeren!
Nouuuu, hij is 40+, een rasechte iranier, hij kan naaien (denk niet verkeerd, want die andere naaien heb ik niet gezien), koken, je auto maken... En ik kan hem vragen briefjes plakken, maar je woont te ver weg.
40+ is me te oud Mefs, helaas pindakaas (sorry, ik zit nog in de Gijs-van-Boer-zoekt-vrouw-modus). Heb je niet iets jongers in de aanbieding
misschien wel, maar hij is te jong,20, 21 misschien.1/2iranier
het hoeft niet perse Iraniër hoor, hahahaha, normaal val ik op heel andere types
hihi Hanneke, wat vind je van een duitser dan? Hier wonen er nogal een aantal! (zien er ook niet slecht uit, maar vaak een beetje..eeh..saai. Note: mijn vriend is duits, maar dan niet heel doorsnee,haha)
Ik heb vanavond een prachtig film gekeken, la vida empieza hoy (het leven begint vandaag). Zooooooo mooi en teder... In Spanje is seksleven en liefde bij bejaarden not done. Deze film gaat over hoe bejaarden (her)ondeken. Het is een comedy.
:Mogge: Zo, zodadelijk maar weer naar het werk.

Siroop, dank voor het aanbod, maar Duitser zijn niet ehm... Laat ik het zo zeggen; ik heb niet zoveel met Duitsland

Mefs die film klinkt erg mooi, die ga ik binnenkort ook eens opzoeken!
Goeiemorgen Elfjes. Het blijft hangen en wurgen he of het forum het doet. Veel wit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:hanneke000 schreef op 16 januari 2011 @ 18:03:

[...]

Ja, over 4 weken! Maar dat weet hij nog niet Ik heb al een tijdje niks van me laten horen, en ik hoor meteen ook niks meer van hem. Ik vermoed dus ernstig dat 'ie me niet ziet zitten (of eigenlijk weet ik dat wel bijna zeker...). Ik heb zelfs nog geen idee of hij me überhaupt wil zien als ik daar ben! (Ik ga me sowieso vermaken hoor, heb al een hele lijst met dingen die ik wil zien)Oh wat spannend. Zal voor je duimen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
mogguh,

Ik heb besloten vandaag thuis te blijven. Ik voel me nog erg beroerd.

Han, die film heb ik van internet gedownload, met engelse ondertiteling. Het moet niet moeilijk te vinden zijn.
quote:hanneke000 schreef op 16 januari 2011 @ 19:23:

Uiteraard

Heb je nog tips voor het versieren van Iraniërs, jij hebt tenslotte ervaring Mijn vriendin valt op mannen uit Irak en Iran. Zij zat op een bepaalde internetsite waar veel mannen op kwamen. Ze heeft niet zulke leuke mannen getroffen dus ik zou het je niet direct aanraden.
He gatsie Mefs, griep? Hoor overal om mij heen dat mensen ziek zijn. Beterschap .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven