wie wil mijn bondcode?

16-01-2011 17:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

Ik heb nog een code liggen van de boerenstampotlijn van Blond. Wie wil hem hebben?
Ik dat dat je een code voor de vakbond had ofzo.....of de consumentenbond...
Ik dacht James Bond
Tis natuurlijk heel lief van je dit. Maar ik denk dat er weinig mensen op af komen die geïnteresseerd zijn in de Blond lijn, aangezien er 'bond' in je topictitel staat Even aan de mods vragen om het te wijzigen.
quote:hanneke000 schreef op 16 januari 2011 @ 17:29:

Ik dacht James Bond code 007...
han, ik moet altijd om je lachen, hahaha
Klik
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ja heel graag!!! Als je nog hebt, wil je me dan mailen op thee39 @ hotmail dot com?
quote:thee schreef op 16 januari 2011 @ 18:59:

Ja heel graag!!! Als je nog hebt, wil je me dan mailen op thee39 @ hotmail dot com?Thee, ik heb er ook nog een zwikkie liggen. Stuk of 7, 8 ofzo. Interesse? Mail me je adres even, dan stuur ik ze op.
Je bent me net voor tilalia. Heb me ook de kick gegeten aan de worsten, maar hoef de borden niet. Heb 10 codes. Wie heeft interesse?
quote:tilalia2 schreef op 16 januari 2011 @ 22:03:

[...]

Thee, ik heb er ook nog een zwikkie liggen. Stuk of 7, 8 ofzo. Interesse? Mail me je adres even, dan stuur ik ze op.

Ja, ik wil er wel graag 4 (kun je nog iemand blij maken). Ik heb het toen ook genoemd op mijn topic op Overig van 'Maak elkaar blij', misschien zijn daar ook nog liefhebbers.

Zal je m'n adres mailen.
quote:Chatterly schreef op 16 januari 2011 @ 22:15:

Je bent me net voor tilalia. Heb me ook de kick gegeten aan de worsten, maar hoef de borden niet. Heb 10 codes. Wie heeft interesse?

Haha Chatterly, ik wel de codes maar zeker niet die worsten.

C1000 de verse rookworst vind ik erg lekker en afgelopen week in de bonus bij Appie hun verse getest. Twee voor 2 euro en goed!

Mocht ik tzt nog meer willen bestellen dan laat ik het je wel weten.
Is goed hoor Theetje, heb de codes in een worddocumentje gezet. Ze zijn tot april geldig. Ik hoor het dus wel van je, of van anderen.
quote:Chatterly schreef op 16 januari 2011 @ 22:15:

Je bent me net voor tilalia. Heb me ook de kick gegeten aan de worsten, maar hoef de borden niet. Heb 10 codes. Wie heeft interesse?Ik at de soep van unox. Mijn eerste blondcodes heb ik verkocht op Marktplaats, toen er nog vraag naar was
quote:thee schreef op 16 januari 2011 @ 22:20:

[...]

Ja, ik wil er wel graag 4 (kun je nog iemand blij maken). Ik heb het toen ook genoemd op mijn topic op Overig van 'Maak elkaar blij', misschien zijn daar ook nog liefhebbers.

Zal je m'n adres mailen.

Is goed!

Ik kan je natuurlijk ook gewoon de codes mailen, da's genoeg toch?
Ja Tila, dat is ook goed. Heb meer mailcodes dan coupons, dus ga het uiteindelijk via de site bestellen.

De Blondcodes staan met rode vlag gemarkeerd in mijn hotmail tot ik ga bestellen

Je hebt mijn mailadres denk ik nog wel?
haha, een bondcode. Ik moet nu zelf ook hartelijk om mijn titel lachen. Ach, het houd de boel spannend he.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. En de code heb ik inmiddels aan 1 van jullie kunnen geven.

groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven