Entertainment alle pijlers

Een dochter voor Nick Schilder

17-01-2011 08:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond is Kirsten, de vriendin van Nick & Simon zanger Nick Schilder bevallen van een meisje. De trotse ouders noemen het meisje Nikki. Gistermiddag werd al duidelijk dat de bevalling begonnen was.

Vanmorgen maakte Nick het nieuws op Twitter wereldkundig: “Onze prachtige dochter is gisteravond laat geboren! Ze heet Nikki! Kerngezond, héél knap en een zondagskind, we kunnen ons geluk niet op. N&K”
De naam an sich vind ik wel leuk, maar in combinatie met een papa die Nick heet vind ik het helemaal niks..

Edit: oh wacht.. Nu valt het kwartje pas dat de naam een samentreksel is van zowel papa als mama... Mmmm nog steeds niet leuk...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het is iig wel zo dat de Volemdamse artiesten wel met normale namen komen en niet met Bloem of Bikkel ofzo.

En dat het niet de meest originele naam is, zoals biol ook zegt, ok.

Emma was ook niet echt origineel, gewoon de eerste letters van de doopnamen bij elkaar trekken, is ook niet echt super.
Was hun fantasie op ofzo?
waarom krijgt dit een eigen topic? we hebben toch een algemeen zwanger/bevallen etc in showbizzland topic?

zooooooooooooo bijzonder is Nick nu ook weer niet. wel heel fantasieloos.
@dj momo....het was nog vroeg. Ik zal de angel vragen het daaronder te zetten.

Excuus als het je maandag verpest heeft.

@stukje_cake...dat was dan ook het geval bij Jan Smit.
Is gemeld aan de Angel dat het verplaatst moet worden.
Tjah, moet dan ook wel weer toegeven dat ik liever fantasieloos heb dan zelf verzonnen en niet fatsoenlijk te spellen.
Ik vind Nikki best een leuke naam. Beter dan dan al die namen als India of Storm...
quote:DJ Momo schreef op 17 januari 2011 @ 08:51:

waarom krijgt dit een eigen topic? we hebben toch een algemeen zwanger/bevallen etc in showbizzland topic?

zooooooooooooo bijzonder is Nick nu ook weer niet. wel heel fantasieloos. Want het kind had minstens Struik of Vogel moeten heten want dat is pas hip?
Of na alle Lente's en Summers: Winter.
Lekkere ordi naam. Maar vader en moeder komen uit Volendam, dus het is te verklaren.
Ik denk dat het meisje ook wel blij zal zijn dat Nick haar vader is en niet Simon.
Of Jan
quote:bommi schreef op 17 januari 2011 @ 09:24:

Lekkere ordi naam. Maar vader en moeder komen uit Volendam, dus het is te verklaren.

En lekker generaliserend ben jij: alles wat uit V'dam komt is ordi.

Kirsten komt uit Monnickendam trouwens.

Nikke an sich leuk, maar Nick en Nikki vind ik niet zo goed gekozen.

Had trouwens wel wat anders verwacht, want ze zei laatst dat ze al van jongs af aan een naam in gedachten had en toen ging ze toch twijfelen.

Nick z'n moeder zal wel in de doopnamen vernoemd worden.

Ik vind het voor Nick z'n kan wel erg leuk, in dat gezin hebben ze immers 3 jongens.
quote:Tic schreef op 17 januari 2011 @ 09:48:

[...]

En lekker generaliserend ben jij: alles wat uit V'dam komt is ordi.

Kirsten komt uit Monnickendam trouwens.Nou, dat is inderdaad héél wat anders
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Nikki niet zo leuk. Maar meer omdat ik niet zo van het vernoemen ben. Net als dat ik Jan jr, Klaas jr enzo nooit leuk vindt.
quote:wiekje schreef op 17 januari 2011 @ 09:24:

Ik denk dat het meisje ook wel blij zal zijn dat Nick haar vader is en niet Simon.

dan had ze zeker siki geheten... of bij jan smit jaki...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:wiekje schreef op 17 januari 2011 @ 09:20:

Of na alle Lente's en Summers: Winter.

Of een jongensnaam voor een meisje,dat is ook heel hip.

Teuntje,Guusje,Kees..

@Tic. Wat bijzonder dat jij dingen leest die nergens worden geschreven. Is dat een speciale vorm van dyslexie?
Ik vind Nick zó leuk!

En dan bedoel ik niet de naam, maar de man.
quote:Maleficent schreef op 17 januari 2011 @ 09:50:

[...]

Nou, dat is inderdaad héél wat anders Als je van buiten 's Volendams komt ben je toch echt een jas hoor.
Leuke naam, een samenhang van twee namen.
Nick en Nikki.

Tja.

Dan krijgt Simon later vast een Simone, haha.
Wat erg die naam! Mijn ex-schoonouders hadden een hond en zijn naam was een samenvoegsel van de namen van die mensen. Nou ja, dan heb je het nog over een dier, maar dat je je kind zo gaat vernoemen vind ik echt een beetje typisch. De naam opzich is best leuk, de gedachte erachter is stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven