bruine afscheiding

10-01-2011 15:40 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend heb ik last van bruine afscheiding. Morgen ben ik 7 weken zwanger.

Ik heb de verloskundige hierover gebeld, maar ze zei dat het vaker voorkomt. Ik moet nog 2w weken wachten voor mijn eerste echo en ben best een beetje ongerust!

zijn er hier meer meiden die dit hebben of gehad hebben?

groetjes jippie
@jippie: hoop dat het toch allemaal goed is! Laat je het nog even weten?
O jee, ik hoop met je mee dat het toch goed is!

Misselijkheid en andere kwaaltjes zeggen niets.. die hoef je niet te hebben, of ze gaan sowieso al vroeg weer weg.
En hoe was de echo?
Helaas was er nog geen hartactie te zien, maar volgens de verloskundige zag het er verder wel goed uit. Dinsdag weer een echo, hopelijk dan wel een hartje!
He gets, onzeker hè?! Dan ben je wsch iets minder dan 7 weken, 6 wk 4 d of zo.

Sterkte met wachten!!
O, ik lees net je nieuwe topic. Tsja, volgende week zul je via een uitwendige echo wsch. weer niets zien.. Die andere afspraak die je had, is dat een inwendige echo bij een echo-centrum? Dan krijg je dan wsch pas uitsluitsel.
Tsja ik wacht maar even af, en anders vraag ik wel om een inwendige echo. Ik houd jullie op de hoogte!
Pff het bloeden is weer toegenomen, en heb ook een beetje last van buikpijn. Ben zo bang voor een miskraam;-(

Dinsdag weer een echo gelukkig, even afwachen nog.
Sterkte, ik hoop dat je wat rust kunt vinden.
Heftige nacht achter de rug met veel bloedverlies en buikkrampen. Kon vanochtend bij de verloskudige terecht en er werd bevestigd dat ik ee miskraam heb gehad. Wat voeld dat naar zeg. Dus jullie mogen me helaas uit helaas uit het tabelletje halen. Wens jullie allen een hele fijne zwangerschap toe met mooie lieve en gezonde baby's!! Mijn tijd komt hopelijk nog wel!

xxx jippie
Wat erg!

Sterkte en hopelijk mag je mooie tijd snel komen!!
Ik was een stille meelezer van je topic. Ik hoopte zo dat het goed zat voor je. Ik heb zelf 3 miskramen gehad en weet helaas welk verdriet jij nu voelt. Laat je vertroetelen.

Sterkte!
Ah Wat naar.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven