Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Jij snapt me, Trav! Geef je me even het rekeningnummer voor het patroon van de poepjes? Allebei graag, dat is dan 1,50 euro?

En? Oorlog of disco?
Het was bij de buren oorlog of disco, ik denk oorlog.

Had jij die poepjes nog niet dan? Die zijn zóóóó 2010.
Hallo Erwtje

ik bedoel de foto waarop een overdoos staat met zakdoekjes erin. Als afbeelding staat er een baby in een erwtje afgebeeld. Ik ben druk op zoek naar deze zakdoekjes. Heb ze nodig voor mijn hobby.

Groetjes,

Wana.
Hoi Wanda!

Ik heb even voor je gezocht. Bedoel je deze?

Ik weet dat Erwt laatst behoorlijk verkouden is geweest, dus ik wet niet of ze nog wat over heeft, hoor!
Wat voor hobby heb je?
Oei Wanda, die tissues heb ik allemaal opgesnoten tijdens mijn laatste holte-ontsteking. Die erwtjes snuiten zo lekker zacht namelijk....

Ik weet niet wat je hobby precies is, maar ik heb nog wel een erwtjes-peper-en-zout-stel in de aanbieding. Kun je daar iets mee?

Had ik jullie trouwens al verteld over Het Wonder?

Het Wonder Van De Ontbrekende Speen?

Jaja... na bijna 3 maanden EINDELOOS gespook van Doperwtje wennen we sinds donderdagnacht zijn speen af (alleen nog met speen inslapen, daarna niet meer) en zowaar.... hij heeft al twee van de vier nachten doorgeslapen!!
voor Doperwt!
I Doperwtje

Ik heb alleen soms óók een aai-over-de-bol nodig, net als hij als hij moet huilen voor het in slaap komen, want mijn moederhart wordt dan nogal op de proef gesteld , maar het werkt echt. Vooralsnog al vier goede nachten!

Hallo Erwtje,

wat jammer dat je ze allemaal hebt opgesnoten.

Ik gebruik ze zelf voor decoupage op houten artikelen o.a.

En ik heb een vriendin die zakdoekjes spaart (enkele stuks hoor). Ze heeft er al bijna 800.

Dus bedankt voor je peper en zoutstel maar daar heb ik neits aan.

groetjes,

Wanda.
Wat leuk Wanda! Dat klinkt echt als een leuke hobby. Kun jij ook eens een foto plaatsen van iets dat je gemaakt hebt?
Whahahahahaha WIE neemt de boel in de zeik?
Oehhh ja, foto's graag! MIsschien ontdekt Kezz zo nog een nieuwe hobby, want al haar vrienden zijn inmiddels al overladen met tissuedozen
Oh. Dus je vindt mijn tissuebox eigenlijk helemaal niet zo leuk? Als ik dat had geweten had ik hem wel aan mijn buurvouw haar nicht gegeven...
Nou, om eerlijk te zijn, vond ik die eerste heel leuk. Degene die Xan daarna op zíjn verjaardag kreeg, Doperwtje op zijn halfjaardag, ik voor kerst, Xan voor Sinterklaas én wij samen nog eentje... dat was nét iets teveel van het goede
Maar je was toch Heel Erg Verkouden? Ik dacht dat het hartstikke handig was om zo her en der een leuk boxje neer te zetten... Nou ja, geeft niet. Ik ben nu bezig met een Eerste Carnavalspakje voor Doperwtje, dus voorlopig krijg je geen tissuebox meer van me!
Bok eens op met je spam.
Spam, inbrekers, zweet, erwten

Net zo ranzig als Star's bericht

Ik heb veel gepunnik gemist zie ik, wat is dit toch een heerlijk intelligent en diepzinnig topic
quote:Inadje schreef op 17 januari 2011 @ 17:03:

Spam, inbrekers, zweet, erwten

Pure poezie!
Dolletjes!

Ik stel voor dat we een punnikclub oprichten op vrouwenpeil.
Heb even gekeken of er plaats is voor zo'n leuke club als de onze. Maar daar zit het halve Viva-forum dus ook al.

Inadje voor jou heb ik net tijdens de zwemles deze gemaakt.

Sjonge jonge, die jacjac is wel een lichtpuntje hoor
En daar kom je nu al achter? Woehahahahaha
Pfff, hoeveel vragen kan een mens hebben, zeg. En niet de meeste moeilijke ook, maar zó voor de hand liggend! Zouden dat soort mensen zonder het forum hun kinderen eigenlijk wel groot krijgen? Ik bedoel... nee laat maar.. ik wil ook niemand kwetsen, maar sommige dingen snap ik écht niet. Ook al wil ik dat wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven