F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nog van harte Marlee! En alvast een leuk dubbelfeestje gewenst!!
Het is wel zo handig als je de kalender op januari zet.. Heb al diverse verjaardagen gemist..

Gefeliciteerd!!

En nu wel op tijd voor Tessel! Fijne dag!
Hiep HIep Hoera voor Tessel!!

Hiep, hiep hoera voor Tessel!!!!
Hiep Hiep!!!

Zo, weer bijgelezen!

En weer paar verjaardagen gemist..ik moet eens een forumkalender maken. Gefeliciteerd allen!

We hoorden toen we in Spanje aankwamen dat het vlieg- en ander verkeer inmiddels plat lag door de sneeuwval. Zag er vast prachtig uit! Maar op 26 december op een terrasje koffiedrinken in het zonnetje was ook wel o.k.

Foto's in AK

4 dagen compleet verregend, maar verder was het erg lekker, fijn huis (hadden we al eens eerder gehuurd). Vliegen met 3 kinderen viel me niet tegen. Opstaan om 3.15u dus wel. (Zie vorig bericht).

Dit was eigenlijk mijn laatste vrije weekend voor ik maandag weer aan het werk ga. Maar er was een probleem met de dienst (communicatie-foutje, en toen kon er niemand anders werken), dus nu heb ik alweer mijn 1e weekend-dienst.
Ben ook niet zo veel geweest .. maar even uppen!! Anders vallen we straks nog uit de lijst

Dok, zag er uit als een super leuke vakantie en fijn dat het vliegen zo mee gevallen is.

Bij ons is het nu alleen maar heel erg druk met werk en verjaardagen. Nog 4 dagen te gaan (met uitdelen school en bso, verjaardag gezamelijk zaterdag en feestje M. woendag) en dan ben ik er vanaf!! Ben blij als het donderdag is want M is helemaal hyper en L slaapt weer beroerd!

En dus ga ik zo lekker naar mijn bedje!

Hoe is het met de rest van de dames??
Hier ook druk dus vandaar erg weinig hier. Gisteren examen gehad dus het studeren is nu klaar.

Floor heeft waterpokken gehad dus daar druk mee geweest (ook 's nachts). Het begon met 40 graden koorts en ijlen over kabouter plop op haar kamer.

Tim heeft een ingegroeide teennagel en dus een flink ontstoken teen. Nu antibiotica. Kon daarvoor vanmiddag ook nog even op en neer naar school om hem zijn drankje te geven en maar meteen voet weer in een badje doen (hoewel dat niet echt helpt). Ontsteking lijkt nu in ieder geval niet meer erger te worden.

Op het werk ook ongelovelijk druk, extra omdat ik dus een dag thuis ben geweest met Floor en nog een halve dag weg was voor de examens.

Ben dus wel een beetje moe nu.

Dok, balen van je laatste vrije weekend.

Marlee, alvast veel plezier met het feestje zaterdag en succes met de laatste voorbereidingen.

Pfff, hier even druk... Druk op het werk, druk thuis.

Moet nu eigenlijk ook nog even wat doen, maar eerst even relaxen en genieten van het feit dat de kinderen al in bed liggen :D

Vanmiddag had ik het even helemaal gehad met oudste... Wéér ontkennen dat ie gepoept had, toen heb ik 'm maar naar boven gestuurd en gezegd dat hij weer beneden mocht komen als hij zichzelf verschoond had. En dat ik zou gaan koken, en als hij dan nog niet klaar was, hij een probleem had.

En zowaar, uiteindelijk kwam hij toch nog met een schone luier beneden Dus wieweet gaat er daar nu eindelijk iets vallen

Middelste was erg jarig vorige week en afgelopen weekend. Ze maakt ook een flinke sprong op het moment, gaat beter praten, en vanmiddag heeft ze zonder luier een middagslaap gedaan en was bij het wakker worden nog droog

Jongste is wat ziekig, had vandaag ook nog wat verhoging, en is af en toe wat aan het hoesten. Ze sliep ook erg veel vandaag, maar is tussendoor op zich nog wel vrolijk gelukkig.

Nu in ieder geval nog even aand e slag, en dan vanavond maar eens op tijd naar bed...
Ik verval in herhaling, maar hier ook druk, druk, druk. En zieke mini dus waardeloze nachten, blegh!

dok, pff, lekker beginnne gleijk een weekenddienst, was t wel een beetje rustig weekend? En hoe gaat het mte je meiden verder? Heeft mini al wat ritme? en hoe vinden de anderen het?

Casey, je bent zo stil... hoe is t bij jou? Alle zieken weer opgeknapt?

Marlee, je bent weer de erste in t rijtje he, al bijna 5! Klinkt echt oud, wat vliegt de tijd (lekker cliche), maar zonder gekheid, ik vind ze wel groot worden he, en zo zelfstandig (als ze er zin in hebben tenminste )

nic, fijn dat de examens achter de rug zijn. Vast weer tienen gehaald! En waterpokken zijn stom. Maar goed, dan ben je er nu ook echt van af!!

Lau, hoe bevalt je nieuwe functie?

Tieg, ik hoop voor je dat het nu goed gaat. Soms is zo'n boos moment echt even nodig lijtk ht wel he.En wat goed van middelste, droog middagslaapje! Wow!

Bij ons gaat zindelijkheid van mannetje waardeloos. hij voelt het gewoon echt niet. Doe je geen luier om is ie rustig 10 keer nat op een ochtend en geeft ook nooit aan dat hij moet plassen. Pfff. hoop dat daar binnenkort toch verbetering in komt.

hoe gaat het overal 's nachts met de groten? Al droog. heb met meis afgesproken dat we het na haar verjaardag gaan proberen. Probeer nu al als ik naar bed ga wakker te maken voor plasje, maar dan slaap ze zo vast, is echt geen doen.

Bij Cb geweest en mannetje moet naar de oogarts, een oog was twijfelachtig, ben benieuwd. Marlee, jij hebt toch ervaring. Hoe testen ze dat daar?

En mini ook bij cb en die praatte nog niet genoeg. Ze zegt eigenljk alleen mama en papa en dat vonden ze niet genoeg, zucht....

ik ben bang dat mini mij ook heeft aangestoken. Zit beetje te rillen en keelpijn... vanavond na grey's maar vroeg naar bed en hopen dat het niet doorzet!
Nitro, kan dat bij mannetje nog te maken hebben met die hypospadie? Staat hij daarvoor nog onder controle van de uroloog?

En mini is toch nog niet zo oud? Net een jaar toch? Wat een gedoe zeg, dat ze dan te weinig zou praten

Zit nu even te denken, Marlee, M. is de 17e jarig toch? Of heb ik het nu mis?

Ga nog even gauw wat doen, en dan de kinderen maar eens op tijd ophalen. Tussendoor nog even snel naar de supermarkt, heb wel zin in pizza vanavond. Of broodjes met lekkere kaas, maar die kunnenw e ook nog voor het weekend bewaren
quote:tieger schreef op 14 januari 2011 @ 15:49:

Nitro, kan dat bij mannetje nog te maken hebben met die hypospadie? Staat hij daarvoor nog onder controle van de uroloog?

En mini is toch nog niet zo oud? Net een jaar toch? Wat een gedoe zeg, dat ze dan te weinig zou praten

Mini is een jaar en drie maanden en dan zou ze 5 woorden moeten kunnen. Tja, maak me er ook niet druk over hoor.

En ik had ook al gedacht zou t iets met hypospadie te maken kunnen hebben. Als ik er op google vind ik niet echt iets. En we moeten eigenlijk pas de volgende keer naar de uroloog als hij zindelijk is. Tja. We kijken t gewoon nog even aan en als er over een paar maanden echt geen progressie in zit dan maar eens bellen.

En pizza!! Lekker heb ik echt heel veel zin in nu.
hier druk en ik word steeds uitgelogd.. maar t was hier ook stil, dus wachtte weer op wat leven!

Nitro, idd niet druk om maken, gezeur van het cb.. Hoe gaat t nu met de grote meis en plassen op school? Hoe bevalt de nieuwe school?

Sil is nu bijna 2 weken droog overdag, uit zichzelf!! Op kdv niet, maar dat snap ik niet zo goed, ligt meer aan hun dan aan sil, want die geeft het keurig op tijd aan. poepen vindt ie eng, vooral na die waterpoep periode, deed m zo zeer aan de poepert..En nu heeft ie megakeutels, dus laxo gehaald. Maar zo knap dat ie het uit zichzelf doet! Hij is heel erg gefoccused op mij, kopieert me veel. Helpt me heel graag met klusjes, maar als ik m iets vraag wat m niks lijkt zegt ie "nee ik heb last van mijn rug" (heb ik paar weken gehad, schijnbaar zei ik het veel )

PSZ bevalt heel goed, hij wordt er echt wijzer van.. Nog een klein jaartje en dan gaat hij ook elke ochtend.. snif..

Jes gaat ook heel goed, nog niet nachtzindelijk, maar wil ie wel graag. Gaan we ook mee beginnen als ie 5 is. Komen die waterdichte moltons van de zwangerschap weer ergens goed voor!

Huis wordt steeds mooier door schilder, hopelijk pakt hork het ook gauw weer op, nu de kortste dag is geweest!

Jes al heel erg bezig met zijn verjaardag, hij wil een basgitaar, net als Dirk Scheele. En een feestje geven, dus moet binnenkort ff voor gaan zitten wat leuk is.

Eerst volgende week examens, waarvan 2 engels (mondeling en schriftelijk) maar heb het boek nog niet ontvangen van nha.. heb er dus 1 van mp, kan ik die globaal ff doorbladeren en hopen dat het grey's en private practice zonder ondertiteling vruchten afwerpt!

Zit ook te denken om alvast iets te boeken voor de zomervakantie. Spanje leek me wel weer wat, maar Zakynthos trekt ook wel.. Jes wil het liefste weer naar de beekse bergen

Sterkte met de drukte ladies!
Hee Cees! Jij klinkt anders ook behoorlijk druk hoor Stoer zeg, dat Sil gewoon uit zichzelf overdag droog is. Jammer dat dat op de speelzaal nog niet lukt, helemaal als hij het zelf aangeeft.

En vakantie... hmmm.... Zit hier te denken aan Les Landes, maar vermoed dat we dat niet gaan halen Ach, zal wel weer laatste moment werk worden. Eerst maar eens kijken hoe alles financieel uit gaat pakken :-s

Hoeveel examens moet je nog? Slordig, dat je nog geen boeken ontvangen hebt! Succes ermee!
@Nitro: Nee, was geen rustig weekend. Ik kon er meteen weer vol tegenaan met 8 of 9 patienten. Maar wel weer leuk hoor!

Nu weer de hele week gewerkt (behalve woensdag), was weer vertrouwd en de klanten hebben me gemist (altijd leuk om te horen). Kleintje doet het goed bij de oppas, is vrolijk en makkelijk. Ritme al een tijdje prima, worden we blij van! Alleen wilde ze gisteren minder goed uit de fles drinken (de rest van de week prima, gek genoeg) 1 voeding overgeslagen. Vandaag weer de fles niet gepakt en toen ik thuiskwam was het ruim 6 uur later (gewoonlijk 4 uur). Toen heb ik zelf de fles weer aangeboden en dronk ze hem vrijwel leeg en nog een borst er achteraan. Hopelijk volgende week weer goed drinken, want heen en weer rijden om 'live' te voeden zal niet lukken. En kunstmelk wil ze helemaal niet. Ook een keer geprobeerd toen ik te weinig had gekolfd.

En Mini kent dus 3 woorden te weinig, nou nou! Op logopedie ermee! Hoe was dat met de oudste 2?

Nic, arme kinders! Floortje aan het ijlen en Tim een ontstoken teen. Hoe gaat het ermee? En wanneer krijg je cijfers terug?

Quote Casey: "Helpt me heel graag met klusjes, maar als ik m iets vraag wat m niks lijkt zegt ie "nee ik heb last van mijn rug" (heb ik paar weken gehad, schijnbaar zei ik het veel )"

Hier zindelijkheid bij Maartje nog ver te zoeken , als we haar regelmatig op de wc zetten komt er weleens een plas, maar daar is ook alles mee gezegd.

En Lisa's luier weegt 's ochtends een kilo, dus ik durf niet zonder (heb echt meer dan genoeg wasgoed met 3 kinderen!) Maar ja, komt het echt vanzelf??
Dok, we merken nu met middelste dat je er eigenlijk doorheen lijkt te moeten gaan. Dat is weliswaar met de middagslaap, maar toch. Gisteren ging deze in ieder geval goed, morgen weer proberen. Haar luier was vanmorgen toch ook ngo een stuk lichter.

Zou het werken om Lisa 's avonds nog op de wc of het potje te zetten? Zodat ze goed kan plassen?

Nu gauw naar bed!
Zindelijk hier is ook ver te zoeken 's nachts. We laten Tim wel plassen 's avonds maar hij voelt niet eens als hij zijn pyama nat heeft 's nachts. Eigenlijk wel fijn om te horen dat er nog meer zijn met een luier in bed.

Floor ben ik nu mee bezig, die kan het wel volgens mij dus maar actief mee aan de slag. Afgelopen week wilde ze een dag de luier niet aan vanwege de pokjes en is ze de hele dag droog gebleven. Ze had ook niet veel te plassen maar toch.

Cees, lekker is dat zeg nog geen boek een week voor je examen. In ieder geval succes ermee. Engels is niet mijn ding. Ik kan het lezen, schrijven en spreken maar geloof niet dat het allemaal grammaticaal correct is.

Nitro, mannetje voelt het dus ook niet, jammer zeg. Hoop da thij het snel oppikt.

Oh hier ook een natte broek. Ik ga de kinderen maar aankleden dan. Tot later en fijn weekend.
P. wil graag vandaag Maartje zindelijk maken. Na de 3e natte broek is hij met ze naar het zwembad vertrokken met de woorden: "Als je in de auto plast of poept gaan we terug naar huis en niet zwemmen!" Ik ben benieuwd.. Hij wil haar de hele dag een onderbroek aan laten houden (of: 12 onderbroeken denk ik.. Zoveel bovenbroeken/maillots heeft ze niet eens..) Ik ga zo naar vriendinnen, hoor het vanavond wel.

Tjonge jonge, de eerst alweer 5 jaar. Ik heb het idee dat Tim net 2 maanden op school zit ipv al bijna een jaar.

Dok, hoe is het gegaan met de zindelijkheidstraining?

Ik heb het met Floor ook geprobeerd het weekend maar ze weigerde op het potje te gaan dus heb haar weer een luier aangedaan. Toen werd ze boos. Heb haar gezegd dat ze de luier uit mag als ze ook af en toe op het potje of de wc gaat.

In de winkel wilde ze ook naar de wc en Tim mocht wel maar zij niet. Eerst thuis ook hoor. We gaan gewoon verder met proberen thuis.

We zijn gisteren naar de dierentuin geweest, was echt gezellig. Tim had al 2 dagen uitgeslapen dus die was heel vrolijk aan het kletsen. Er waren daar veel kleine apen (in Epe) en hij noemde ze allemaal stokstaartjes. Daarna vroeg hij, wat zijn dat? Dat waren natuurlijk de stokstaartjes eindelijke

Moest zo lachen.

Marlee, hoe was het dubbelfeestje?

Gefeliciteerd!!! Hebben jullie een leuke dag en leuk feest gehad?
Hoera! Marius 5!

Heb nieuwe laptop op het werk, kan nogsteeds geen plaatjes plakken

Maar is Marius een beetje verwend vandaag?

Verder nogsteeds druk hier, sorry, weet dat ik veels te weinig aandacht aan jullie besteed
Doei!

Is gemeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven