De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Slaap lekker allemaal! En Bengel, lekker dat Blue Monday iig voor jou niet opging!

Biehiebbbb, zijn jullie MO's succes aan het vieren?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het is pokketakkekutweer. Blijf maar lekker liggen als je er niet uit hoeft vandaag. Ik vind het nu meer blue monday dan gisteren.

Bengelie, jij was gisteren nog laat aan het werk! Ik moet er niet aan denken. Ben blij dat als ik vrij ben, ik ook echt vrij ben.

Ik stort me weer op mijn dossiers en andere aanverwante rotzooi!
Ben aan de late kant dus zeg alleen even
Mogguh

ik ben al meer dan een uur wakker terwijl het niet hoeft.

De wekker staat op 9 uur..

Najaa nog even lekker warm liggen en dan ga ik maar doezen.

Vandaag op de planning naar Z te gaan en me inschrijven bij een paar uitzendbureau's

en daarna bij mijn moeder eten.

Mijn moeder is een feader.....is pas tevreden als je ook blijft eten.

Ik eet veel liever thuis,vind mijn eigen eten lekkerder....
TH

Je wordt dus lekker (of wat minder lekker ) volgepropt Bieb? Succes met de uzb's!

Succes Rat met je dossiers!

Kaatje was vanochtend een krijsmonster. Echt alsof ik haar wilde vermoorden. Schreeuwen onder de douche omdat haar vlechtje niet uit haar haar mocht, ik geen shampoo mocht gebruiken en dan ook echt 'NEEEEEEE NIEEEET DOEEEEEEEEEEN NEEEEEEEEEEEEEE' Daarna wilde ze geen handdoek om dus heb ik haar maar even in dr blote kont op dr kruk laten staan en ben mezelf aan gaan kleden.

Leuk was wel weer dat ze later uit zichzelf sorry zei en dat zij het ook helemaal niet leuk vond om zo te schreeuwen.

Ik ben nog steeds hees! Komen alleen nog maar piepjes uit. Dat gaat nog leuk worden met bellen
Het Viva forum is papaja.
ah lekker begin van de dag dus Tonks

nou...Kaatje straks naar school of oppas? Heb jij even rust.

Enne die stem...heel veel drinken en dropjes/snoepjes zuigen he!
Kaatje zit al op school

En ik moet werken. Poetsen en bellen. Bah!

Dropjes zuigen heb ik gisteravond al heel veel gedaan

Lupin is zondagavond naar huis gegaan en ik vind het eigenlijk best lekker om weer gewoon even alleen thuis te zijn.

We zagen elkaar toch iets te vaak.
vind Lupin dat zelf ook?

Konden jullie daar over praten?

Ik ben erachter dat ik toch niet wil dat MO in zijn eigen huis slaapt.

Wil hem gewoon iedere dag zien maar niet perse alles samen doen.

Maarrrr...heb nu wel een goede tv boven staan (sinds gisteren...er stond eerst een oud klein ding)

dan kan ik wel kijken wat ik wil kijken.

Die eeuwige domme voetbal daar erger ik me rot aan.

Nu nog een nieuwe kabel aan de tv boven want die is niet helemaal lekker....sneeuw op beeld.
Is er nog iemand die een klein tvtje wil? Met afstandsbediening?
wat een rust hier!

Iedereen weer met een echt leven bezig?

Ik moet eigenlijk ook nog pasfoto's maken,heb geen paspoort momenteel en die MOET ik volgende week vrijdag hebben voor mijn afspraak bij UWV..

pffff,ben ik de enige die daar zo'n schijthekel aan heeft?

Ik stel het nu al 2 maanden uit
Geen tv nodig Frans Heb zelf nog mn oude Aldi tv van toen ik nog thuis woonde

Bieb heb je dat pp dan wel op tijd? Duurt altijd best lang toch?

Ik heb mn beluren verschoven naar vrijsagochtend Kan niet praten nu Ik roep Logopedie en hop ik ben hees
Sjow, Arbo gesproken en zij staat ook achter mij

Lastig, hees zijn Tonks

Bieb, een paspoort duurt 5 werkdagen he? dus uiterlijk donderdag moet je bij gemeentehuis de aanvraag doen.
Bieb, pasfoto's voor paspoort is niks aan, lachen mag niet meer . Gewoon morgen even doen, dat scheelt weer stress! Ik ben moe van het lesje van vandaag, heb wel goede feedback gehad. Later meer en minder ego. Moet zo weer verder .
Moet je per se een paspoort hebben of kan je ook met een ID-kaart toe? Kaart gaat toch sneller dan een paspoort?

Ik ga zo naar de da met Medusa, het is weer nagelkniptijd. Alleen ze is nu wakker... dan wordt vangen weer een stukkie moeilijker
ID kaart is ook een week. Is wel goedkoper dan PP.

Cis, fijn dat arbo ook aan jouw kant staat!
Zo ik was er weer, vanochtend nog even heerlijk naar de sauna geweest en nu lekker op bank foute televisie kijken en verder niets doen

heb een beetje bijgelezen, dus een knuffel voor de zieken en iedereen die het verder nodig heeft

overigens heeft itsman drie vissen gevangen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its
Waar zijn de evt. nieuwe Tetteraars van laatst? Nouschi en Hazzie toch? Hebben we ze zo afgeschrikt?

Its, klinkt lekker allemaal! En die vissies, hebben jullie die opgegeten? Heeft Borman ook nog wat gevangen?
quote:Splinter02 schreef op 17 januari 2011 @ 23:15:

Slof, wij hebben net een nieuwe scanner en de oude nog niet weg gegooid. Die is nog goed, maar draait alleen op Windows XP of lager. Windows 7 lukt niet, en die staat nu op mijn laptop.

Je kan hem zo van me krijgen, interesse?

Hé Splinter, zie net pas dit berichtje. Na mijn laatste posting van gisteravond ben ik direct mijn bed ingerold. Ik vind dit alweer een superlief aanbod zeg . Ik heb WIndows XP, dus dat zou moeten lukken. Is het draadloos met USB?

Maar als je iemand anders in je omgeving kent die je er blij mee kunt maken is ook goed hoor.
quote:Olijfje_ schreef op 18 januari 2011 @ 15:24:

Waar zijn de evt. nieuwe Tetteraars van laatst? Nouschi en Hazzie toch? Hebben we ze zo afgeschrikt?

Its, klinkt lekker allemaal! En die vissies, hebben jullie die opgegeten? Heeft Borman ook nog wat gevangen?Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....
Mja... sommige mensen hebben betere dingen te doen dan tetteren. Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou niet weten wat beter is dan tetteren overigens
quote:Ratteke schreef op 18 januari 2011 @ 15:43:

[...]

Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....

Ratteke! Ik moest er vanochtend in de auto trouwens ook aan denken.

Ik moet weer afhaken , 1 oog is steeds op de klok gericht en ik moet over 3 kwartier alweer weg. Gisteren kon ik door tijdgebrek Mini ook al niet spuiten, dus..........zoef..............
ze liggen in de vriezer, voor binnenkort (die vissen dan )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 18 januari 2011 @ 16:13:

ze liggen in de vriezer, voor binnenkort (die vissen dan )Fijn dat je erbij vermeldt dat het om de vissen gaat en niet om de nieuwe tetteraars, of Itsman en Borman
voor Its en tot later....eerst het moieie lijf thuis zien te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven