De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
dinsdag 18 januari 2011 om 08:02
Het is pokketakkekutweer. Blijf maar lekker liggen als je er niet uit hoeft vandaag. Ik vind het nu meer blue monday dan gisteren.
Bengelie, jij was gisteren nog laat aan het werk! Ik moet er niet aan denken. Ben blij dat als ik vrij ben, ik ook echt vrij ben.
Ik stort me weer op mijn dossiers en andere aanverwante rotzooi!
Bengelie, jij was gisteren nog laat aan het werk! Ik moet er niet aan denken. Ben blij dat als ik vrij ben, ik ook echt vrij ben.
Ik stort me weer op mijn dossiers en andere aanverwante rotzooi!
dinsdag 18 januari 2011 om 08:35
Mogguh
ik ben al meer dan een uur wakker terwijl het niet hoeft.
De wekker staat op 9 uur..
Najaa nog even lekker warm liggen en dan ga ik maar doezen.
Vandaag op de planning naar Z te gaan en me inschrijven bij een paar uitzendbureau's
en daarna bij mijn moeder eten.
Mijn moeder is een feader.....is pas tevreden als je ook blijft eten.
Ik eet veel liever thuis,vind mijn eigen eten lekkerder....
ik ben al meer dan een uur wakker terwijl het niet hoeft.
De wekker staat op 9 uur..
Najaa nog even lekker warm liggen en dan ga ik maar doezen.
Vandaag op de planning naar Z te gaan en me inschrijven bij een paar uitzendbureau's
en daarna bij mijn moeder eten.
Mijn moeder is een feader.....is pas tevreden als je ook blijft eten.
Ik eet veel liever thuis,vind mijn eigen eten lekkerder....
dinsdag 18 januari 2011 om 08:50
TH
Je wordt dus lekker (of wat minder lekker ) volgepropt Bieb? Succes met de uzb's!
Succes Rat met je dossiers!
Kaatje was vanochtend een krijsmonster. Echt alsof ik haar wilde vermoorden. Schreeuwen onder de douche omdat haar vlechtje niet uit haar haar mocht, ik geen shampoo mocht gebruiken en dan ook echt 'NEEEEEEE NIEEEET DOEEEEEEEEEEN NEEEEEEEEEEEEEE' Daarna wilde ze geen handdoek om dus heb ik haar maar even in dr blote kont op dr kruk laten staan en ben mezelf aan gaan kleden.
Leuk was wel weer dat ze later uit zichzelf sorry zei en dat zij het ook helemaal niet leuk vond om zo te schreeuwen.
Ik ben nog steeds hees! Komen alleen nog maar piepjes uit. Dat gaat nog leuk worden met bellen
Je wordt dus lekker (of wat minder lekker ) volgepropt Bieb? Succes met de uzb's!
Succes Rat met je dossiers!
Kaatje was vanochtend een krijsmonster. Echt alsof ik haar wilde vermoorden. Schreeuwen onder de douche omdat haar vlechtje niet uit haar haar mocht, ik geen shampoo mocht gebruiken en dan ook echt 'NEEEEEEE NIEEEET DOEEEEEEEEEEN NEEEEEEEEEEEEEE' Daarna wilde ze geen handdoek om dus heb ik haar maar even in dr blote kont op dr kruk laten staan en ben mezelf aan gaan kleden.
Leuk was wel weer dat ze later uit zichzelf sorry zei en dat zij het ook helemaal niet leuk vond om zo te schreeuwen.
Ik ben nog steeds hees! Komen alleen nog maar piepjes uit. Dat gaat nog leuk worden met bellen
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 18 januari 2011 om 09:01
dinsdag 18 januari 2011 om 09:19
vind Lupin dat zelf ook?
Konden jullie daar over praten?
Ik ben erachter dat ik toch niet wil dat MO in zijn eigen huis slaapt.
Wil hem gewoon iedere dag zien maar niet perse alles samen doen.
Maarrrr...heb nu wel een goede tv boven staan (sinds gisteren...er stond eerst een oud klein ding)
dan kan ik wel kijken wat ik wil kijken.
Die eeuwige domme voetbal daar erger ik me rot aan.
Nu nog een nieuwe kabel aan de tv boven want die is niet helemaal lekker....sneeuw op beeld.
Konden jullie daar over praten?
Ik ben erachter dat ik toch niet wil dat MO in zijn eigen huis slaapt.
Wil hem gewoon iedere dag zien maar niet perse alles samen doen.
Maarrrr...heb nu wel een goede tv boven staan (sinds gisteren...er stond eerst een oud klein ding)
dan kan ik wel kijken wat ik wil kijken.
Die eeuwige domme voetbal daar erger ik me rot aan.
Nu nog een nieuwe kabel aan de tv boven want die is niet helemaal lekker....sneeuw op beeld.
dinsdag 18 januari 2011 om 10:46
dinsdag 18 januari 2011 om 12:00
dinsdag 18 januari 2011 om 15:14
Zo ik was er weer, vanochtend nog even heerlijk naar de sauna geweest en nu lekker op bank foute televisie kijken en verder niets doen
heb een beetje bijgelezen, dus een knuffel voor de zieken en iedereen die het verder nodig heeft
overigens heeft itsman drie vissen gevangen
heb een beetje bijgelezen, dus een knuffel voor de zieken en iedereen die het verder nodig heeft
overigens heeft itsman drie vissen gevangen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 18 januari 2011 om 15:24
dinsdag 18 januari 2011 om 15:34
quote:Splinter02 schreef op 17 januari 2011 @ 23:15:
Slof, wij hebben net een nieuwe scanner en de oude nog niet weg gegooid. Die is nog goed, maar draait alleen op Windows XP of lager. Windows 7 lukt niet, en die staat nu op mijn laptop.
Je kan hem zo van me krijgen, interesse?
Hé Splinter, zie net pas dit berichtje. Na mijn laatste posting van gisteravond ben ik direct mijn bed ingerold. Ik vind dit alweer een superlief aanbod zeg . Ik heb WIndows XP, dus dat zou moeten lukken. Is het draadloos met USB?
Maar als je iemand anders in je omgeving kent die je er blij mee kunt maken is ook goed hoor.
Slof, wij hebben net een nieuwe scanner en de oude nog niet weg gegooid. Die is nog goed, maar draait alleen op Windows XP of lager. Windows 7 lukt niet, en die staat nu op mijn laptop.
Je kan hem zo van me krijgen, interesse?
Hé Splinter, zie net pas dit berichtje. Na mijn laatste posting van gisteravond ben ik direct mijn bed ingerold. Ik vind dit alweer een superlief aanbod zeg . Ik heb WIndows XP, dus dat zou moeten lukken. Is het draadloos met USB?
Maar als je iemand anders in je omgeving kent die je er blij mee kunt maken is ook goed hoor.
dinsdag 18 januari 2011 om 15:43
quote:Olijfje_ schreef op 18 januari 2011 @ 15:24:
Waar zijn de evt. nieuwe Tetteraars van laatst? Nouschi en Hazzie toch? Hebben we ze zo afgeschrikt?
Its, klinkt lekker allemaal! En die vissies, hebben jullie die opgegeten? Heeft Borman ook nog wat gevangen?Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....
Waar zijn de evt. nieuwe Tetteraars van laatst? Nouschi en Hazzie toch? Hebben we ze zo afgeschrikt?
Its, klinkt lekker allemaal! En die vissies, hebben jullie die opgegeten? Heeft Borman ook nog wat gevangen?Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....
dinsdag 18 januari 2011 om 16:02
quote:Ratteke schreef op 18 januari 2011 @ 15:43:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....
Ratteke! Ik moest er vanochtend in de auto trouwens ook aan denken.
Ik moet weer afhaken , 1 oog is steeds op de klok gericht en ik moet over 3 kwartier alweer weg. Gisteren kon ik door tijdgebrek Mini ook al niet spuiten, dus..........zoef..............
[...]
Dat vroeg ik me ook al af. Nouschi heeft één posting gedaan en Hazzie ging ff film kijken met haar vriend. Lange film....
Ratteke! Ik moest er vanochtend in de auto trouwens ook aan denken.
Ik moet weer afhaken , 1 oog is steeds op de klok gericht en ik moet over 3 kwartier alweer weg. Gisteren kon ik door tijdgebrek Mini ook al niet spuiten, dus..........zoef..............
dinsdag 18 januari 2011 om 16:34