De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic

Het Viva forum is papaja.
*duikt ook weg* (want inspiratieloos voor nieuw openingsbericht )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben druk met mn scriptie

*kuchkuch*
Ohw crap, sta ik nog als mij op iPad ingelogd
Oh ja je bent steeds anders
Trusten!
olijf schreef het 3001ste bericht en is volgens mij dan de l#l

die had op het nieuwe topic moeten staan

veel succes
Graag gedaan hoor Olijf
ik ook niet, want deze laptop is veel te traag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jullie zijn gek. En lief.

Zo leuk om dat hier te kunnen vertellen!

Ik begin op 1 april, dus nog 1 maandje op m'n oude werk. Baas reageerde op zijn eigen onhandige manier. Maakt zich wel zorgen omdat er veel werk ligt en hij vindt dan ook dat ik tot het einde van de maand moet doorwerken. Ik vind van niet, wil echt wel de laatste week gebruiken om mijn verlofdagen op te maken. Dat is toch wel nodig, even op adem komen voor je in de nieuwe baan stapt?

Nou ja, daar gaan we morgen verder over bakkeleien.

Op het nieuwe werk ben ik echt super welkom, zo fijn. Vandaag 2 rollenspellen gehad waarvan er 1 mwah ging en eentje echt wel goed. Pittig hoor. Ik heb nu ook iedereen ontmoet en dat klikt heel goed. Heb er echt zin in!!

Net terug van etentje bij een bistro, waar man me mee naartoe nam. En van alle felicitaties word ik nog blijer dan ik al was. Fijn hoor.

Maarree.......ik was ook al bezig met een reactie op al jullie getetter, dus die ga ik nu ook maar snel posten.

Had ik al gezegd dat jullie lief zijn?
Ok, ok...ik ga broeden op een nieuw topic! Stelletje rotmeiden
Olijf

fijn dat je je zo blij voelt Splinter!!

En lekker rosmanties gegeten met man

en ik vind jou ook lief!

En olijf is ook lief
*kan ineens écht niet meer tellen*

*dus gaat onverstoorbaar verder met de sereneuze post*

Plous en Ratje, jullie hadden geen fijne ochtend zeg. En nacht. Bleh. Lekker slapen dan maar nu Plous! Uh, Fran, Plous....

En Its was al zo vroeg op pad, ook al bleh.

Bieb, fijn dat jij je weer beter voelt. En dat je verhaal nu bekend is bij de ha. Misschien heel raar gedacht, maar zou de extra activiteit down under nog een rol kunnen spelen?

TH, Olivier weer goedgekeurd, gelukkig!! Toch wel spannend hè. Maar hij wilde dus duidelijk even revanche nemen op zijn ontvoering naar de da, volgens mij. Fijn. Loopt hij nu niet heel nadrukkelijk met dat kale plekje rond te stappen? Dat deed mijn vorige kat, helemaal zwart en dan zo'n lichtroze plekje. Je zag gewoon dat hij zichzelf heul zielig vond.....

Haaaaa, Tonkie ook weer in tha house! Fijn. Zet 'm op met schrijven meis, lukt het een beetje?

Olijfje, bleh, wat een teleurstelling vandaag! Wéér een ander pilletje. Zijn ze al bijna door hun voorraad heen, dat ze dan zelf ook weer verder willen zoeken?

Nou ja, ik hoop natuurlijk dat dit helpt en dat je dan snel van de bijwerking af bent. Ik had je zo graag iets beters gegund!

(ah, succes met broeden, dat wordt vast iets moois!)
Deel 18 is geopend!!
Hoor ik al iets kakelen, Olijf?

Sil had de springeritis daarnet. Sjonge, dat beest lijkt wel 2 af en toe, zo loopt hij te stuiteren. En hij is helemaal gefrustreerd door dat nieuwe speeltje van Plous, hij MOET en ZAL die balletjes uit het gootje pulken. En dat lukt lekker niet.

ik reageer hier nog maar even op Splinter.

Het topic is toch nog niet gesloten...

De activiteiten down under

neh..dat denk ik niet hoor.. Ik zit niet boven het Nederlandsche gemiddelde en doe ook geen wilde dingen.

Voor wie geen vieze praat wil lezen: het volgende overslaan!!

maar zondag onder de douche liep ik zo ongeveer leeg....douche was ineens helemaal rood.

Terwijl het eigenlijk al over had moeten zijn...

Dus wat de assistente van HA zei klonk me daarom best logisch in de oren.

Mijn lichaam wou ergens vanaf en dat moest met bruut geweld.

Daarna voelde ik me ook met de minuut beter..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven