Hoe snel typ jij?

15-01-2011 23:04 160 berichten
Doe deze test en meld je uitslag

Typsnelheidstest

Als je de test heb gedaan krijg je een uitslag waarin wordt gezegd hoeveel aanslagen per minuut je hebt gedaan, hoeveelste je op de ranglijst bent, hoeveel woorden je goed en hoeveel woorden je fout had.... hij is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwenpeil, saai kudtforum spammert, ik heb je even gestaft, en velen met mij denk ik.
You type 400 characters per minute

You have 59 correct words and

you have 1 wrong words
489 karakters per minuut

76 woorden correct

3 wrong
You type 304 characters per minute

You have 42 correct words and

you have 3 wrong words
Hoe kan het dat jullie de uitslag krijgen? Ik krijg reclame voor een kattenverzekering...
Ik kan best snel typen, maar niet snel overtypen. Ik kan de link nu niet openen, dus kan het niet testen, maar dat is mijn ervaring.
Oh kijk, hij doet het weer. 595 aanslagen per minuut, 96 correcte woorden, 1 fout.

Maar volgens mij gaat typen sneller als je geen teksten over hoeft te typen. Ik probeerde net een andere typetest, waarbij je echt bestaande teksten over moet typen, en dat is een stuk lastiger (tenminste voor mij). Meer associaties ofzo.
Dit is leuk! En grappig dat ik in 't Engels beter ben dan in het Nederlands...

Heb 21 jaar geleden m'n typediploma gehaald, ook op zo'n vreselijk ouderwetse machine. Vooral zwaar voor de pinken!

En zit nu op de bank met m'n laptop, denk dat ik sneller ben met een normaal toetsenbord.
You reached 331 points, so you achieved position 2741 of 14767 on the ranking list

You type 420 characters per minute

You have 66 correct words and

you have 1 wrong words
Opinions are like assholes. Everybody has one.
You type 460 characters per minute

You have 72 correct words and

you have 1 wrong words

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven