De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Kik, fijn dat je het nu eindelijk weet. En de 21e gelukkig nog voor de kerst, het lijkt me niet zo fijn om met kerst een verjaardag te moeten vieren.Nu maar hopen dat ze zich niet eerder aandient, of gaan ze dan toch een ks doen? Dit had je ook liever als een natuurlijke bevalling, toch?

Jaimie, Nikki was volgens mij niet bij de laatste 2, de volgende keer gewoon wat beter opletten.

De Efteling is voor jullie ook lekker dichtbij, dan is het nog te doen, als je uit de randstad moet komen ben je al snel langer als een uur onderweg. We twijfelen nog erg hoor of we het moeten doen, ik ben bang dat hij het met die kou erg snel heeft gezien.

Nikki, geweldig dat R al zo lang doorslaapt! Ik durfde het bij Daan pas met 5 maanden aan om de laatste voeding van 23.00 naar 21.00 te verschuiven en volgens mij heeft hij tot hij een jaar was die voeding nog om 21.00 gehad. Hoe zwaar is hij nu?

Snico, we kennen je nog wel hoor!

Mooi dat je cyclus zo keurig 28 dagen is, dan weet je waar je aan toe bent.

Wel vervelend dat Flirty ziek is, gelukkig heb je vakantie. Hopelijk is het snel over.

Ik heb trouwens niet zo'n last van mijn heupen als jullie denken hoor. Ik voel het gewoon soms als ik te lang sta of veel heb gelopen, maar het is echt niet zo dat ik er de hele dag last van heb.
Nou het was denk ik ook een toevalstreffer want vannacht werd hij om half 12 wakker en heb ik hem de fles gegeven, en toen heeft hij gewoon heerlijk geslapen tot half 8 vanmorgen. Ik vind het niet erg als hij nog die fles nodig heeft, maar hij dronk die fles zo langszaam leeg 's morgens, dat ik dacht ik probeer het gewoon. Maar Daan heeft dan wel heel lang een late voeding gehad of niet, sliep hij dan ook niet eerder dan 21:00 of maakte je hem dan wakker?

Ziek zijn gaat erg rond he? Tenminste hier wel, zou vanmiddag bij een vriendin van me op visite gaan maar haar zoontje is ziek, M is het net vorige week geweest dus we hebben maar even een andere keer afgesproken. Anders blijven we er zo in hangen.
Nikki, Daan ging dan inderdaad pas om 21.00 naar bed. Wij kregen hem om 23.00 niet meer wakker, vandaar dat we het 2 uur hebben vervroegd. Toen hij ongeveer een jaar was wilde hij niets meer om 21,00 uur en hebben we de bedtijd langzaam richting 20.00 uur verschoven. Hij was ook altijd erg licht, dus vond ik die extra voeding wel prettig.

Hier ook erg veel zieken, al wéken. Midaman is een paar dagen ziek geweest en Daan en ik zijn erg verkouden geweest, maar gelukkig niet echt ziek (klopt snel af).
He lieve kippen!

Kik, wat enorm spannend! Lijkt me een heel gek idee dat je weet wanneer ze komt! Maar spannend, spannend, spannend! Ik ben er helemaal een beetje hyper van!

Mida, wat leuk dat je samen loopt met je zusje, lijtk me heel bijzonder!

Snico, heeee! Long time no see! Ik ben net zo slecht als jij, sla soms ook even over. Mooi dat jee nette cyclus hebt, spannend hoor! Beterschap voor Flirty!

Jaimie, sorry, ik was de laatste keer al weg.... Ben je weer helemaal beter?

Nik, lekker hoor dat R het zo goed doet! Wat gaaf dat hij al zo lekker schatert! Dan zijn ze echt om op te vreten! Ik heb de schaters van mijn kids als beltoon, word ik helemaal blij van als mn telefoon gaat!

Zo, weer bijgepraat.

Ik heb vandaag het ziekenhuis weer gebeld, Kaatje krijgt nu al dik twee weken medicijnen om haar buikje los te krijgen van de poep. Maar ik merk geen verschil, dus nu mogen we de medicijnen ophogen. Dus ben benieuwd of dat wat gaat doen!

Verder gaat het hier prima! Mini en ik haten de kou, hij schreeuwt al als hij naar buiten moet en Kaatje vindt het heerlijk, dat is altijd een kacheltje!

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn dieetgeheim is weight care, gewoon die simpele maaltijdvervangers, na drie maanden crashen, vervang ik nu twee maaltijden en eet ik 's avonds een lichte warme maaltijd. Ideaal! Ik ben nu 8 kilo lichter en kan gewoon mn kleding weer aan! Echt heerlijk! Morgen ga ik mezelf belonen met Uggs!

Oh en nog iets, onze pas is geblokkeerd door de bank. Blijkt dat ze hem in het tuincentrum geskimmed hebben, gegevens gekopieerd en dan kunnen ze je rekening leeghalen. Niet dat er bij ons zoveel te halen valt, maar toch. Maar goed, lekker onhandig, vanavond alle afschriften nakijken en hopen dat ze ons hebben overgeslagen!

Meer heb ik eigenlijk niet, ik ga even huven!

Toedels!
Hey Cola, nog lang gehuvd? Wat apart van jullie pinpas, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus bij het pinnen doen ze dat dan of zie ik dat verkeerd?

En weightcare dat is dus echt honger lijden, maar goed je hebt wel snel resultaat.

Ik zaterdag lekker stadten met mijn moeder, en R zo kan Nikkiman even leuke dingen met M doen, en R kan je makkelijk meenemen. Is alleen even flesje tussendoor, dus dat wil wel. We hebben het kinderbijslag van Nikkiman zijn werk gekregen, is altijd 2000 euro per jaar. We krijgen het jaarlijks, dus dat word lekker shoppen!!!!!!!!!!
Kik, morgen is het de dag, spannend hoor!
wow nikki dat is lekker shoppen.

psssst is volledige naam de bedoeling?

Ja morgen de dag, vind het zo spannend. Hoop dat ik vandaag een beetje doorkom. Vanmiddag ga ik nog even naar een vriendin en kikkieman zou vroeg proberen thuis te zijn, dus het moet lukken. Om 14.00 moet ik bellen wanneer ik aan de beurt ben, en of ik dus aan de beurt ben. Maar als ik de zusters gister zo hoorde moet het wel goedkomen.
Kik, spannend!! Ik denk de hele tijd aan je, wat moet het een apart idee zijn om te weten dat jouw meisje 21 december geboren zal gaan worden! Mooie tijd hoor om jarig te zijn, ik kan het weten want ik ben de 23e jarig haha.

Nik das lekker shoppen zeg! Heb je al een idee van wat je allemaal gaat kopen of kijk je gewoon wat ze voor leuks hebben?

Cola hopelijk helpt het nu de medicatie is verhoogd!

Aargh ik kom straks nog terug.
Ik ga gewoon maar kijken want als ik echt iets wil kan ik het toch niet vinden.

Maar ben wel zo verstandig al geweest om de helft op de spaar te zetten, die was nl erg geslonken sinds de verhuizing!

Hoe laat moet je morgen kik?
Kikkie, heel veel succes morgen!

Ik zal aan je denken
Kikkie, heel veel succes morgen!

Hoe laat moet je binnen zijn?

Hier ligt een pak sneeuw, niet normaal!

Midaman is nu een slee halen (gekocht via marktplaats) kunnen we morgen sleeen.
Sneeuw????? Hier ligt nada, noppes! Wel onwijs koud, brr.

Kik weet je al wat??
quote:jaimie schreef op 20 december 2007 @ 20:41:

Sneeuw????? Hier ligt nada, noppes! Wel onwijs koud, brr.

Nou zo gek is dat niet, toen ik vanmorgen naar mijn werk reed zag ik toen ik de wijk uitreed dat er verder nergens zoveel lag. Op mijn werk, zo'n 15 km verder was ook geen vlokje gevallen en keken ze me aan alsof ik helemaal gek was geworden toen ik vertelde dat er bij ons sneeuw lag.
Hier ook geen sneeuw alleen heel veel kou!!!!!!!!!!!!
hey meiden,

ik ben morgen om kwart voor twaalf aan de beurt. Ik moet me twee uur eerder melden. Het kan wel zijn dat het iets uitloopt, dus dat ik wat later aan de beurt ben, maar het gaat dus echt gebeuren!.

Ik meld me wel via sms bij nikki en jaimie. Willen jullie dan niet de naam noemen?

darsjhan bedankt voor het meeleven!
Lieve kik, spannende dag voor je hè?

Ik weet uit ervaring dat zo'n geplande ks heel "relaxed" is, op de ok was t reuze gezellig. Er was zelfs een poule-tje (om stroopwafels) wie t geslacht juist had geraden. De anastaesist zei tegen mij toen dat ie t vorige potje, een half uurtje voor me, "verloren" had. Werkelijk waar , t was heel gezellig. Voor t ok personeel is t ook een hele leuke operatie. Een vrien dan mij is gyn en hij vind dit (geplande ks) altijd de leukste operatie om te doen!

Heel veel succes, sterkte en..... een mooie meid!

Doe je wel rustig aan?

X snico
Kik, ik denk aan je, je zult nu wel op zijn van de zenuwen!

Meiden, sneeuwfoto's op de groep (als bewijs ).

We zijn net met de nieuwe slee naar de apotheek gelopen, de heenweg ging perfect, hij vond het geweldig. Maar halverwege de terugweg begon hij te huilen en hield niet meer op voordat we thuis waren. Ik denk dat hij het koud had, ondanks de dikke trui, sjaal, jas, gevoerde laarzen, muts en handschoenen. Hij had ook ijskoude handjes. Nou ja, we hebben ons rondje buiten weer gehad voor vandaag
Kik, succes, ik dnek aan je!

Ik wilde gister nog komen, maar lukte niet, Kaatje werd ziek, heeft alles ondergekotst, inclusief mijn nieuwe schoenen. Spuugt nu nog steeds, een klein zielig hoopje ellende.

Kus!
Kik, denk aan je!

Cola balen dat Kaatje zo ziek is, en gespuugd over je nieuwe UGS! Dat is wel jammer, maar ok ze kan er natuurlijk niks aan doen (maar toch stiekum jammer, kon je het er goed uitkrijgen.

Mida wij hebben ook sneeuw!!!!!!! Maar niet een hele dikke laag, zal eens jouw foto's bekijken.
nee zoveel als er bij jullie ligt hier niet.

Vanmorgen met R weer manuele therapie gehad en het gaat zo goed met hem, hij was maar aan het lachen en teuten. Op een gegeven moment zei die vrouw wat en ging hij schaterlachen, och zegt ze ik ben helemaal verliefd op hem wat een heerlijk mannetje! Ik natuurlijk zo trots als een pauw!!!!!! Hij hoeft pas over 6 weken weer te komen.
Hoi, nog geen nieuws van Kikkie?

Cola, goh je blijft wel sukkelen met Kaatje zeg. Griepje?

Wel zielig hoor eerst steeds die diarree, nu weer spugen.

Beterschap.

Nikki, fijn dat het zo goed gaat met R. En natuurlijk ben je zo trots als een pauw als ze zoiets over je kind zeggen. Dat hij pas over 6 weken terug hoeft is een goed teken.

Hoe vindt M de sneeuw?

Ik ben bang dat Daan voorlopig weer genoeg gezien heeft, en we hebben voor zondagmorgen afgesproken om met schoonvader naar een vennetje in de bossen te gaan. Dan kunnen schoonvader en Midaman schaatsen en Daan en ik met de slee over het ijs. Dat was tenminste het plan, nu moeten we nog maar even aankijken of hij het nog wel leuk vindt, we doen het toch eigenlijk omdat we dachten dat Daan het leuk zou vinden.
even spieken hoor.........nog geen nieuws van Kikkie?

Jamie, ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de naam, wil je me die mailen op mn hyves?
Heejj, nog geen nieuws............???

Nou hier ook geen sneeuw, wél witte bomen en struiken door de vorst. T is goed koud en die draak wil geen wantjes aan, en dan op de terugweg piepen dat dr handjes zeer doen. Eigen schuld.......dikke

Nikki, moet je nog vaak met R naar de fysio?

Cola, aaach een ziek meisje. Zielig he als ze zo moeten spugen. Heb je je uggs nog een beetje kunnen fatsoeneren? Of zijn ze verpest?

Flirty is momenteel rete-vervelend. Ze is mega-snip-verkouden, hoest en rochelt als een ouwe vent en heeft een humeur om op te schieten. Dinsdagavond was ze op dr hoogtepunt. Ze werd wakker door t hoesten en werd meteen boos. Ik haar maar even bij ons in bed genomen, en gillen dat kreng, niet normaal. Nico was ook reuze gezellig, die heeft namelijk een ontsteking in zijn onderkaak, mét bijpassend humeur (en ab-kuurtje). Ook nog en beetje grieperig. Dus dan weet je t wel. Ik flirty maar weer in dr eigen bed gelegd, althans dat probeerde ik. Die kreeg me toch een driftbui, zo midden in de nacht. Ze donderde zo met slaapzak en al over de rand van dr ledikantje. Een pokkeklap, ik schrok me rot. Toen ben ik maar met een volledig overstuur kind naar beneden gegaan en heb ik maar even winnie de pooh aan gezet. En dat hielp gelukkig. Praatjes voor tien. Gelukkig gaat t nu al weer twee nachten goed........nou ja twee....ik hoop deze nacht dan dus ook!

toedeloe
Ik heb ook nog geen nieuws van kik, helaas!

Jij jamie?
Jaaa, ik heb nieuws!!

Vanmiddag om 1 voor 1 is ze bevallen met een keizersnede van hun dochter! Alles is goed, alleen ivm de medicatie van Kik ligt dochterlief op de kinderafdeling. Dus helaas niet bij haar. Maar gewoon uit voorzorgs maatregeling.

Kik hoeft haar medicijnen niet meer te slikken en ze houden haar nog een paar dagen in de gaten. Hopelijk maandag naar huis.

Goed hè!

Kik- family, van harte!!!!

Darsj je hoort van me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven