Tweeduizendelfjes deel 2

13-01-2011 16:29 3004 berichten
Ter herinnering aan een heerlijke avond en met dank aan Yello, die ons deze foto heeft gegeven

gelukkig. Ik zag mezelf en mijn verpletterde mug filosofische discussies uitvoeren.
Alle reacties Link kopieren

Leuk wakker worden dit! De laatste forummer op de wereld, hoe verzin je het!
de hele nacht was het forum plat. Geen enkele nieuw bericht. Ik voelde me echt als een pinguin in de woestijn.
hoe ging het gesprek met je huisgenoot?
Ze is niet gekomen. Vond het ook wel even prima, want ik was erg boos en dat is niet de beste setting voor een rustig gesprek. Zal er vandaag of morgen even langsgaan.
quote:MEFS schreef op 18 januari 2011 @ 08:10:

de hele nacht was het forum platALWEER?! Debiele lui
ze hebben geluk dat ik geen telefoonnr heb, anders had ik ze plat gebeld.

Welke dieren zijn het?
hond poes konijn (in veel te klein hokje)
een dierentuin
hoe kan ze een hond en een kat op een kamer hebben? Ik zou er gek van worden.
Jezus, wat een onzin kan ik verzienen als ik niet kan sapen!

Ik ben moe, maar als ik ga slapen, ga ik vannacht de rest van het topic volschrijven.
Mefs, als je nu weer gaat slapen kan je vanavond weer niet slapen! Je kunt beter een klein rondje wandelen, wat gaan eten enz enz en dan vanavond (om 8 of 9) gaan slapen?

Oooh Hanneke, wat zielig voor die beestjes, ik kan echt niet tegen dat soort mensen, die alleen maar aan zichzelf denken en niet aan die levende wezens waar zij verantwoording over dragen. Ik doe er al 10 jaar over om een kat (of 2 ) te nemen omdat ik zoveel op reis ben en zoveel verhuis, das helemaal niet leuk voor die beestjes, laat staan voor een hond!
Niet slapen hoor Mefs! Anders is je ritme helemaal om zeep!

Siroop, ja, het breekt mijn hart echt. Ik heb geen dieren omdat ik dat nu niet verantwoord vind, maar ik kan nu wel steeds voor deze beesten zorgen (je moet toch wat?) en daar ben ik wel een beetje klaar mee.... Ik hoop op een briljante ingeving van MV
Ik zat te lezen en ben ik in slaap gevallen. Ik denk niet dat het erg is. Ik ben nu een beetje opgeknapt. Ik heb mijn administratie in orde gebracht. Vanmiddag eerst mefszoon met zijn huiswerk en werkstuk helpen en daarna ga ik met mefsmeid naar de bib.

Ik had gisteren weer een van die memorabele gesprekken met mefsmeid. Ze vroeg of mijn tshirt nieuw is. Ik zei dat ik het al heel lang heb. En dan zegt ze, dat kan niet, anders zou die te klein nu voor je zijn. Ik zeg dat ik niet meer groei. En ze zegt dat ik wel groei, want ik heb geen grijze haren. Ze weet niet dat onder dat mooie rode kapsel wel wat grijs zit.
Ik vind Mefsmeid grappig!
Ze is ook grappig. Ook hoe ze het verteld, met de wijsheid en overtuiging van een oude vrouw.
Het is gewoon zonde om haar de waarheid te vertellen Mijn nichtje van 7 is fan van Kylie Minogue en is in de stellige overtuiging dat ze ook het zelfde talent heeft. Nu heeft ze zichzelf omgedoopt tot "Kylie Minogue". Dat levert leuke taferelen op, als ze wil worden opgehaald uit de Smøland van IKEA ("Kylie Minogue wil worden opgehaald uit Smøland. Willen de ouders van Kylie zich melden by Smøland")
hahaha, dat is ook leuk.
MVeeeheeeee, joehoeeeeeee (ik probeer MV al een tijdje op het forum te tackelen over mijn huis(genoot)dieren, maar ze reageert niet *snif*
Ik ga haar mailen
Ik heb haar al op diverse topics geprobeerd "op te hengelen" maar ze leest er steeds overheen!
HE meis, ik krijg een email hierover, even terug lezen schat. Ik kom zo terug XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een mail zelfs... Nu voel ik me helemaal bezwaard! Ik dacht, jij hebt verstand van dieren, dus misschien weet je hier ook een oplossing?
Meis, ik kan je direct bellen als je mij mailt op mylenevalerie@hotmail.com.

Dan kan ik je ook mijn eigen email geven maar ook nu even direct bellen.

Sorry dat ik dit nu pas zie, het forum bij mij is er meer niet dan wel.

Liefs xxx
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gelukkig ben er. Ze heeft je wijze raad nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven