Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaai dames. Hmm, nieuw topic "wie houdt er niet van tongzoenen". Waar je al niet mee bezig kunt zijn. Maar goed, zullen vast mensen zijn die dat van ons ook denken .

Helaas was ik zelfs in de guldentijd niet zo rijk dat ik bijnamen voor bankbiljetten van 100, 250 of 500 nodig had, maar op zich wel jammer wel dat ze verdwijnen. Snip en vuurtoren had je ook nog. Sowieso het Nederlandse geld vond ik veel mooier dan de euri. Heb eens Nederlands geld bij een bank in New York gehaald, daar liep heel het personeel te hoop om ze te bekijken - zo'n vijftigje met een zonnebloem zat erbij herinner ik me, die waren ook wel erg mooi.

Dat goeiemoggel, daar is laatst een enorme knokpartij om uitgebroken las ik. Iemand dacht dat 'ie voor mongool werd uitgemaakt en deelde meteen een hoek uit. Dusss!

Bridges, ha ha, toen ik m'n vriend voor het eerst loof hoorde zeggen wist ik echt niet wat 'ie bedoelde hoor. Dan gebruik jij vast ook hufterig (bang, maar ook iets van koud weer geloof ik) en drabber (ettertje)?! Klinkt erg leuk, de kerstmusical! O ja, en Ties de 27e alweer 2. Gaan jullie het groots vieren?

Kokos, ja, beetje flauw dat werkgever niet even iets regelt voor die auto. Hoeven nu hun best niet meer voor hem te doen; hij gaat toch weg...Hopelijk is nieuwe werkgever wat flexibeler.

Enka, drie keer per dag vers gekookt eten - zo goed heeft Mare het hier niet eens . Wat fijn dat Finly zo goed terecht komt!

Ha ha Amalia, wippende konijntjes, hoe krijg je het voor elkaar?!
Och Bridges, kan me wel voorstellen dat het even een leeg gevoel geeft zo. Komt vast heel snel goed. Knuffel!
haha Hel, hufterig ken ik wel maar gebruik ik niet echt. heel soms. En ja drabber wel hoor. Is dat ook niet bij iedereen bekend dan? Wist ik niet!
quote:Helenita2 schreef op 21 december 2007 @ 15:43:

Och Bridges, kan me wel voorstellen dat het even een leeg gevoel geeft zo. Komt vast heel snel goed. Knuffel!Dank je wel, dat is lief. Wat ben ik eigenlijk verwend hè, gewoon een luxe probleem...
Amaal, ik heb net de Kinderen binnen gekregen, die slofjes zijn van Brubaker.

Ga weer, druk, druk, druk!
Nooske, Rissie, hoe is het met jullie??? En Mick idd, ik kreeg ook een kaart van haar... Hoop dat daar ook alles goed is.

Star, haa, kerstborrel, gratis happen en drinken altijd meegenomen toch. Doe je nog rekening houden met alcohol ivm bv of geloof je het wel?

Meisje ligt te hoesten maar wordt zo te horen niet echt wakker. Slaapt net een klein uurtje, mag nog wel even. Moet eigenlijk afwassen en twee ladingen was opvouwen. Geen zin. Slaapjestijd is mamatijd, geen huishoudtijd. Dus vgs mij doe je het helemaal goed hoor Amalia

Daarstraks even met Mare op de fiets een boodschapje in de stad gedaan, door het park, mooi met dat dunne laagje sneeuw. En op de vijvers al kindertjes op het ijs. Echt zo'n lekker ouderwets winters tafereeltje. Maar het was toch wel erg koud voor zo'n end fietsen. Mare had helemaal ijskoude voetjes toen we thuis kwamen. Nou ja, weer een excuus om 'r lekker te knuffelen!
O, misschien is drabber wel algemeen idd. Ik hoorde het bij m'n schoonfamilie voor het eerst en dat zijn echt Westfriezen. Maar dat zegt natuurlijk niks.

Ha ha, luxeprobleem Bridges? Weet niet hoor. Als jij het zo voelt is het toch zo?

Even denken, heb ik nog meer oninteressante mededelingen waardoor ik de afwas kan uitstellen? Mmm. Moet er dan misschien toch maar eens aan beginnen...
Haha Hel, leuk afwassen! Kan inderdaad genoeg andere dingen bedenken.

Ik ga maar even boodschappen doen... En daarna zoonlief ophalen...
Oja, wilde vanochtend met Mare weg (naar Ikea): auto lekke band . Had echt geen zin om met deze kou en een ongedurige Mare aan m'n broekspijp te gaan staan prutsen (weet niet eens waar de krik zit in deze auto - schaam schaam). Maar de wegenwacht bellen vond ik net weer té (als het nou langs de snelweg was oké, maar hij staat hier voor de deur...). Dus nou ja. Vriend moet morgen maar in aktie hoor.
Doeg Bridges, boodschap-ze!
ik zag het Mamax, maar het is een winkel en niet via internet, balen...zit ik daar een maand op te wachten
Bridges, fijn verlof gewenst! Zeg je dat zo? Nah, je snapt me.

Grappig van de oud-ll, heb je zelf ook het gevoel dat je oud wordt!

Haha Amalia, ik moest even om je lachen over de tijd voor jezelf, wat je fout doet.. Dat gevoel heb ik ook altijd. Ik leg mezelf nu op om eerst even op te ruimen en daarna de tijd voor mezelf te nemen. Hh werk doe ik met CG erbij of 's avonds.

Op school zijn er geen slechthorende ouders. Sommige kindjes zijn slechthorend geboren en een paar door ziekte (hersenvliesontsteking).

Ik vroeg me ook af waarom er geen spraak bij het verhaal aan te pas kwam, ze wilden dit graag eens laten zien zeiden ze. Veel mimiek in elk geval!

Het einde van het verhaal was dat alle kindjes een koekje uit de boom mochten eten.

Klanken/liplezen weet ik niet zo goed een antwoord op, dat zal ik in het nieuwe jaar denk ik wel begrijpen.

CV is thuis, joepie, vakantie!!!
Enka wat fijn dat Finley een ander huisje krijgt!

Star hoe was de kerstborrel?

Mamax ik vind de omslag doek wel leuk, ben je al op visite geweest?

Amalia is de jas al binnen, alles al in huis voor zondag?
Compu wat leuk dat ze het naar haar zin heeft op het schooltje en ben jij er ook al aan gewend, en je man? Ben je er nog bij als ze daar is of heb je dan lekker een paar uurtjes voor jezelf?

Kokos hebben ze bij jullie geen discobowlen Dat is gewoon bowlen met knipperende discolampen en harde muziek, niet echt iets voor jou dus.

Krijgt je man bij zijn nieuwe baan ook weer een auto? En waarin had je wat meer flexibiliteit verwacht dan?

Brigde al gewend aan je verlof? Vind je het moeilijk om je werk door een ander te laten doen? Nou al die woorden van jullie ken ik niet hoor. Drabber, loof nog wat en pieeuwen daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Jij dan Mal? hebben wij ook onze eigen woorden?

Bam veel plezier morgen! Ga je zelf alles aan elkaar kletsen of laat je dat doen?
Morgen lekker met een vriendinnetje en zonder kind naar de stad! Kerstcadeautjes kopen en ik wil wat nieuws om aan te trekken, maar ja wat koop ik dan? Positie of gewoon? Eerst maar kijken of ik wel wat ik vind.

De 31e mag ik naat het ziekenhuis voor de echo en het gesprek met de gyn. Ben zo benieuwd....
Ik ben meer het typetje, voor achter de schermen, dus dat laat ik doen
Wie heb je daarvoor gestrikt, Bamman?
Hallo allemaal!

Nou we zijn begonnen met het afbouwen van 1 medicijn, moet in 8 weken hoor, maar ben ik vind het nogal spannend ! Ik hoop zo dat het goed gaat en dat het positief uitpakt voor zijn ontwikkeling. Deze schijnt nogal spraak en coordinatie te storen dus wie weet hoe het gaat over een paar weken. Maar goed, eerst kijken of de aanvallen niet toenemen.

Onze planning voor de kerst; zaterdag beetje opruimen en boodschappen doen. Zondag waarschijnlijk lekker zwemmen met de kleine man. Maandag komt de thuiszorg en is M vrij. Dan gaan we met zijn tweetjes een dagje sauna doen (bij jouw schoonouders Juud). Leuk, leuk heb ik zin in! Dinsdagavond komen mijn ouders 's avonds eten. Woensdag gaan we (jaja) gourmetten bij mijn zus met de hele bups.

menuutje voor dinsdag:

vooraf carpaccio

dan eendenborst in bloedsinaasappelsaus

met erbij aardappelpuree en spruitjes en zelfgemaakte appelmoes

toetje weet ik nog niet (mag niet te vet zijn voor mijn moeder) iemand tips?

Jonathan eet pasta met pesto in witte saus en broccoli

Hmmm ik zat net te bedenken dat dit mijn laatste normale hele week met mijn kleine lieverd was. De komende 2 weken is M wat meer thuis en vrije dagen etc en dan begint hij op zijn KDV maar ja, het went vast snel . Ik zal hem wel missen die dagen.

Enka, wat fijn dat Finley een goed huisje heeft gekregen. Dat is wel super (hopelijk verzacht dat het verdriet een beetje).

Juud, spannend de 31e een echo! Ik zou gewoon een soort van leuke blouse/tuniek kopen die nu zo in de mode zijn, die kan je nog heel lang aan. Heel veel mode van nu is wijdvallend, best leuk hoef je niet perse meteen positiekleding aan.

Mamax, ik vond die omslagdoek helemaal te gek!

Bridge, raar he al die dubbele gevoelens. Maar je kan je nu wel lekker voorbereiden op wat gaat komen.

Ik wil nog wel meer typen, maar ik moet echt aan het werk ! Ik MOET een voorstel af hebben deze week en ik heb het weer tot het laatste laten aankomen omdat ik niks wist te verzinnen, maar nu heb ik eindelijk een idee (werken onder druk is soms beter voor mij ) Kom later wel weer terug.
Stressed is just desserts spelled backwards
Lekker Mal dat je maandag gaat. Ga je ook lekker brunchen? De salades zijn zo lekker!

Spannend hoor dat afbouwen en hij doet het zo goed dat dit ook goed moet gaan. Het zal zeker wennen zijn als hij naar het kdv gaat. Ik denk dat je de eerste paar keer wel een traantje laat en met je ziel onder je arm loopt. Maar het went en dan is het ook wel lekker om wat tijd voor jezelf te hebben. En hij is daar natuurlijk in goede handen.

Ooh mijn kerel komt binnen...
Hel, rekening houden ivm borstvoeding doe ik niet meer. Meestal krijgt ze 's ochtends vroeg een slok en that's it.

Bridge, je gaat vast wel genieten van je vrije tijd. Zal gewoon wel even wennen zijn. Als je een keer visite wil hoor ik het wel,gezellig :-)

Oeeee de 31ste is al snel Juud, spannend!

Borrel gezellig, lekkere hapjes ook niet geheel onbelangrijk

Mal, komt echt goed met kleine stoere Mr. J. op kdv. Hij gaat het er vast zo leuk vinden met een boel andere kindjes!
Juud, ik zou kiezen voor die elastische (wikkel)jurkjes die je zwanger en niet-zwanger kunt dragen. Daar had ik echt wat aan toen. Sissy Boy en King Louie hebben altijd goeie.

Ik ben tot nu toe bij CG (1 lokaal verder) gebleven. We krijgen soms ook gebarenles. Maar het zou beter voor me zijn om even weg te gaan. Komt nog wel.

Star, heeft Ceetje al kerstoutfit gepast en zichzelf bewonderd? Heb je dan ook 2 verschillende outfits? Ken je die verkoopster nog uit de winkel (die zwanger was)? Zoja, dan heb ik nog nieuws over haar.

Spannend zeg Mal. Van de medicatie en straks het dagverblijf. Ga jij de eerste keer mee of samen? Succes met het voorstel maken!

Oooh wij hebben een huge doos Australian gehad en ik moet mezelf bedwingen! Elke dag 1?
Spannend Mal, dat afbouwen! Gaat vast heel goed! Grappig dat jij het dan weer jammer vindt dat dit de laatste week helemaal samen was, terwijl ik nu denk: hmm, dit was de laatste week dat Laurens 2 dagen weg was. Ha ha. Ik hoop dat jij straks ook zo positief bent en niet te vergeten want nog belangrijker: dat Mr J het net zo naar zijn zin heeft als Laurens het had!

Jaaa, de jas kwam vandaag al binnen. Bij Olliewood streven naar binnen 10 werkdagen, dus ik baalde al. Maar ze hadden ook wel door dat ik er op zat te wachten met die kou denk ik! Al is hij niet heel dik, hij lijkt me wel lekker zitten. L heeft hem nog niet gepast, want die lag al op bed. Wilde weer niet slapen vanmiddag! Hebben meer kinderen dat hier? Hij slaapt 's nachts het klokje rond, dus niet absurd lang ofzo.

Wat een suffe tv weer. Wanneer komt er weer wat normaals? Het is toch winter? De tijd van binnen zitten en goeie tv programma's kijken? Maar wat krijgen we: gouden loekie, Nou Bridges, jouw feestje: goeiemoggel heeft gewonnen :-)
trusten!
trusten

Lijkt me wel moeilijk te volgen alleen met gebaren, of hebben jullie het al aardig onder de knie? Wel leuk zeg, al die werkjes mee naar huis. Komt vanzelf dat je er niet meer bij hoeft te zijn, ze doet het toch erg goed, begreep ik (voor compu)

Bridges: Dat gevoel komt vast nog wel, het is ook pas net.

Wat heb je allemaal voor kadootjes gekregen?

Mamax: Leuk 2 plankindjes, overwegen wij ook (of iets in die aard)

Juud: Dat is al best wel snel, leuk zeg.

Leuk stadten zonder kindje, moet ik ook weer eens doen, want met kind is er bar weinig aan, hahaha

Heb je wat leuks gekocht (ik neem aan dat je dit vanavond past leest )

Star: Feestoutfit Ceetje, ik geloof dat ik wat mis, ik heb al wel teruggelezen, maar ik denk met mijn neus

Mal, Spannend voor je, dat Mr J naar het kdv gaat over 2 weken, maar die kleine bikkel gaat het vast helemaal geweldig doen. En over een tijdje vind je het vast erg fijn, dat je wat tijd voor jezelf hebt

Ik kreeg ook een kaartje van Mickey, en ook van een boel andere meiden. Mijn dank is er groot!!

Ik heb de onze pas gisteren gepost, dus ik verwacht dat ie er ergens halverwege januari wel zijn

Cin: lekker vacantie, geniet ervan!!
Amalia: Past de jas bij Laurens. Heb je met Ideal betaald?, valt me op dat ze bij Olliewood dan sneller zijn, als dat je het overmaakt.

Helen: hmmm, ik wilde wat zeggen maar ik is het kwijt, komt dan straks wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven