Ik ben te lief?
woensdag 19 januari 2011 om 11:36
woensdag 19 januari 2011 om 11:38
woensdag 19 januari 2011 om 11:39
Ik hou een schoon huis, s'morgens als ik de deur achter me dicht trek wil ik dat het schoon is hahaha
Hij is bang dat hij dat straks allemaal vanzelfsprekend gaat vinden, maar daar is hij zelf bij toch..
Missch. moet ik soms maar wat makkelijker worden..
Hij is niet gewend dat er zo voor hem gezorg word..
En dat hij niet zoveel tegengas krijgt!
Hij is bang dat hij dat straks allemaal vanzelfsprekend gaat vinden, maar daar is hij zelf bij toch..
Missch. moet ik soms maar wat makkelijker worden..
Hij is niet gewend dat er zo voor hem gezorg word..
En dat hij niet zoveel tegengas krijgt!
woensdag 19 januari 2011 om 11:42
Zorgen doe je voor elkaar. Niet de een voor de ander. Je hoeft geen slordervos te zijn als je huis niet op en top aan kant is, voordat je de deur uit gaat.
Jullie wonen net samen schrijf je. Kan het zijn dat je daarom extra je best doet? Om het zo leuk mogelijk voor hem te maken? Misschien wel goed om dan wat relaxter te worden inderdaad. Je hoeft niet elke dag op je best te zijn, je vriend geeft nu min of meer aan dat je jouw andere kant ook best mag laten zien, geen schone schijn dus.
Jullie wonen net samen schrijf je. Kan het zijn dat je daarom extra je best doet? Om het zo leuk mogelijk voor hem te maken? Misschien wel goed om dan wat relaxter te worden inderdaad. Je hoeft niet elke dag op je best te zijn, je vriend geeft nu min of meer aan dat je jouw andere kant ook best mag laten zien, geen schone schijn dus.
Only dead fish go with the flow
woensdag 19 januari 2011 om 11:49
Het gaat er denk ik niet om dat jij van een schoon huis houdt en dat jij dat gemakkelijk op je neemt. Ik mdenk dat je vriend jou iets anders duidelijk wil maken, zoals: zonnetje, je mag echt HELEMAAL jezelf zijn bij mij. Dus ook met een kuthumeur, na een rotdag op je werk foeteren en je oprecht irriteren als hij tandpasta op de kraan smeert ipv op zijn tandenborstel. Dus niet de reactie: ach... ik maak het wel voor hem schoon, hij werkt zo hard. Maar een een keer: wat dacht je: ik smeer de kraan er eens gezellig onder, een keer wat anders?? al dan niet met een vette knipoog erbij. het hoeft natuurlijk niet direct dikke bonje te worden. Gewoon een beetje meer je eigen jus gooien over hoe je jullie gezamelijke leven ziet.
woensdag 19 januari 2011 om 11:52
quote:zonnetje1984 schreef op 19 januari 2011 @ 11:44:
Ik doe die dingen allemaal omdat ik dat zelf graag wil,
En hij denkt soms dat ik alles doe, om hem het naar de zin te maken..Waarschijnlijk voelt jouw vriend dat zo aan. Ga er niet meteen van uit dat het niet waar is. Soms ziet je partner het meer helder dan jezelf. Het kan best een blinde vlek voor je zijn. Blijf wel luisteren naar je eigen gevoel. Als jij van een schoon huis houdt, is dat zo. Dat hoef je niet te veranderen. je kunt ook voorstellen om in het weekend samen schoon te maken. Dan betrek je hem bij jouw ding.
Ik doe die dingen allemaal omdat ik dat zelf graag wil,
En hij denkt soms dat ik alles doe, om hem het naar de zin te maken..Waarschijnlijk voelt jouw vriend dat zo aan. Ga er niet meteen van uit dat het niet waar is. Soms ziet je partner het meer helder dan jezelf. Het kan best een blinde vlek voor je zijn. Blijf wel luisteren naar je eigen gevoel. Als jij van een schoon huis houdt, is dat zo. Dat hoef je niet te veranderen. je kunt ook voorstellen om in het weekend samen schoon te maken. Dan betrek je hem bij jouw ding.
woensdag 19 januari 2011 om 11:54
Ik ben ook van de verrassingen plannen weekeindje weg enzo
Ontbijtje op bed..
Briefje naar het werk..
Hij zei dat hij niet zo is.. Dat moet spontaan in hem opkomen zeg maar...
Ik zei tegen hem, als ik wat voor jou doe, verwacht ik dat echt niet terug, ik doe die dingen omdat ik dat graag wil...
Ik ben te gelukkig, misschien zoek ik nu ook wel dingen op, omdat het allemaal zo makkelijk gaat..
Ontbijtje op bed..
Briefje naar het werk..
Hij zei dat hij niet zo is.. Dat moet spontaan in hem opkomen zeg maar...
Ik zei tegen hem, als ik wat voor jou doe, verwacht ik dat echt niet terug, ik doe die dingen omdat ik dat graag wil...
Ik ben te gelukkig, misschien zoek ik nu ook wel dingen op, omdat het allemaal zo makkelijk gaat..
woensdag 19 januari 2011 om 11:59
woensdag 19 januari 2011 om 11:59