Ik ben te lief?
woensdag 19 januari 2011 om 12:29
oh nog maar 3,5 maanden.... Laat hem dan nog maar even genieten van jouw lief zijn. Over een jaar verlangt hij met smart terug naar deze periode, als je wat meer gewend bent aan het samenwonen en de bitch in jou loskomt!
Ik denk dat jullie elkaar gewoon nog wat beter moeten leren kennen om echt helemaal jezelf bij elkaar te zijn.... Niks vreemds aan.
Ik denk dat jullie elkaar gewoon nog wat beter moeten leren kennen om echt helemaal jezelf bij elkaar te zijn.... Niks vreemds aan.
Only dead fish go with the flow
woensdag 19 januari 2011 om 12:32
In dat soort situaties kun je het bijna niet meer goed doen lijkt wel. Als je blijft zoals je bent dan ben je te lief, als je nu op zijn verzoek minder lief wordt ben je hem eigenlijk alleen maar aan het pleasen en ben je nog te lief.
Ik ben het met rider eens, hij zeurt.
Ik ben het met rider eens, hij zeurt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 19 januari 2011 om 12:36
quote:zonnetje1984 schreef op 19 januari 2011 @ 12:28:
Ja maar als je meer thuis bent dan hij...
Dan doe je toch automatisch meer
Als hij meer bij huis was, zou hij automatisch meer doen
Tja ga die discussie met hem hebben. Hij geeft dit toch aan, denkt er blijkbaar anders over. Ik snap niet echt waarom je dit topic hebt geopend, want je schrijft de hele tijd al dat je bent zoals je bent, en komt hier eigenlijk niet echt voor advies.
Maar zoals ik het lees, ben je gewoon hartstikke zoetsappig verliefd en zit je op die roze wolk en is niets teveel. Zo werkt dat toch! Enjoy.
Ja maar als je meer thuis bent dan hij...
Dan doe je toch automatisch meer
Als hij meer bij huis was, zou hij automatisch meer doen
Tja ga die discussie met hem hebben. Hij geeft dit toch aan, denkt er blijkbaar anders over. Ik snap niet echt waarom je dit topic hebt geopend, want je schrijft de hele tijd al dat je bent zoals je bent, en komt hier eigenlijk niet echt voor advies.
Maar zoals ik het lees, ben je gewoon hartstikke zoetsappig verliefd en zit je op die roze wolk en is niets teveel. Zo werkt dat toch! Enjoy.
woensdag 19 januari 2011 om 12:38
woensdag 19 januari 2011 om 13:28
Ben ik nou de enige die het een beetje alarmerend vindt dat hij na 3.5 maand al aangeeft dat ze te weinig tegengas geeft en te lief is? Dat zijn van die typische dingen die mensen ook zeggen als ze willen stoppen (als in: te weinig karakter). Als ik dat over mijn partner zou voelen/zeggen zou het bad news zijn.
woensdag 19 januari 2011 om 13:31
woensdag 19 januari 2011 om 13:32