Tsja, ...
vrijdag 14 januari 2011 om 19:42
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.
Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.
Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.
Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.
Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?
'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.
Iemand ideeen?
Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.
Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.
Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.
Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?
'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.
Iemand ideeen?
zaterdag 15 januari 2011 om 19:25
quote:hieperdepiep87 schreef op 15 januari 2011 @ 18:10:
Gebeld. Gevraagd of ik gelegen belde.
Kon wel even zei hij.
Gevraagd wanneer het hem uitkwam dat ik stoelen kom halen.
Kan dinsdagavond wel. Als ik zin heb kan ik na m'n stage langskomen en dan gelijk een hapje meeeten...
Maar wat dat dan weer betekend?! Dat zal ik dinsdag wel merken.
En waarom die stoelen daar nog staan. Ben naar het kerstdiner heen met iemand meegereden. 's avonds bij hem blijven slapen en de volgende dag met OV terug naar huis in galajurk en op hoge hakken. toen afgesproken dat ik stoelen nog wel een keer zou ophalen (werk bij zijn huis in de buurt).
Niet gaan analyseren. Jij gaat de stoelen halen, en hij heeft je uitgenodigd om een hapje mee te eten. De rest zie je wel (zoals je al zegt).
Dit ging nog beter dan verwacht. Zonde van de tijd dat je je zo druk hebt lopen maken en hebt lopen opvreten he?
En veel plezier dinsdag.
Gebeld. Gevraagd of ik gelegen belde.
Kon wel even zei hij.
Gevraagd wanneer het hem uitkwam dat ik stoelen kom halen.
Kan dinsdagavond wel. Als ik zin heb kan ik na m'n stage langskomen en dan gelijk een hapje meeeten...
Maar wat dat dan weer betekend?! Dat zal ik dinsdag wel merken.
En waarom die stoelen daar nog staan. Ben naar het kerstdiner heen met iemand meegereden. 's avonds bij hem blijven slapen en de volgende dag met OV terug naar huis in galajurk en op hoge hakken. toen afgesproken dat ik stoelen nog wel een keer zou ophalen (werk bij zijn huis in de buurt).
Niet gaan analyseren. Jij gaat de stoelen halen, en hij heeft je uitgenodigd om een hapje mee te eten. De rest zie je wel (zoals je al zegt).
Dit ging nog beter dan verwacht. Zonde van de tijd dat je je zo druk hebt lopen maken en hebt lopen opvreten he?
En veel plezier dinsdag.
zaterdag 15 januari 2011 om 19:27
quote:Lolita78 schreef op 15 januari 2011 @ 18:24:
En, hoe voel je je nu? Was ie blij dat je belde? Ga je mee eten? En dan?
Blij? Dat kan ook zijn omdat die stoelen nu in de weg staan
Waarom de boel verder doodanalyseren. Ze gaat er gezellig eten (en meteen de stoelen halen). Dat is toch even voldoende?
En, hoe voel je je nu? Was ie blij dat je belde? Ga je mee eten? En dan?
Blij? Dat kan ook zijn omdat die stoelen nu in de weg staan
Waarom de boel verder doodanalyseren. Ze gaat er gezellig eten (en meteen de stoelen halen). Dat is toch even voldoende?
zaterdag 15 januari 2011 om 19:46
quote:iris1969 schreef op 15 januari 2011 @ 19:43:
Noem mij cynisch, maar ik denk het volgende: hij vindt je niet vreselijk, want dan ging je niet bij hem eten, maar hij vindt je ook niet te gek, want dan had hij zelf gebeld. Hij denkt nu lekker lui: wie weet.....
Gok ik ook, maar;
Wij weten het niet.
Noem mij cynisch, maar ik denk het volgende: hij vindt je niet vreselijk, want dan ging je niet bij hem eten, maar hij vindt je ook niet te gek, want dan had hij zelf gebeld. Hij denkt nu lekker lui: wie weet.....
Gok ik ook, maar;
Wij weten het niet.
zaterdag 15 januari 2011 om 19:53
Ik heb een vriendje gehad dat ook ergens' anders' voor belde, en toen in het gesprek (we hadden net een paar keer gezoend, het was nog niet echt wat tussen ons) toegaf dat het een back up story was. Ik vond het wel schattig eigenlijk...Maar misschien is het anders voor mannen, ik was in ieder geval vertederd.
zaterdag 15 januari 2011 om 21:27
quote:valentinamaria schreef op 15 januari 2011 @ 21:25:
nou hieperdep, je hebt gebeld, heel dapper. dinsdag zie je verder. goed letten op wat hij zegt en doet. laat je niet paaien als je denkt dat hij niet echt voor je gaat.
maar je ziet het vanzelf, jij weer ff rustig.Zo ben je volstrekt afhankelijk van zijn grillen. Bepaal liever je eigen koers, dus wat wil jij ipv wat wil hij.
nou hieperdep, je hebt gebeld, heel dapper. dinsdag zie je verder. goed letten op wat hij zegt en doet. laat je niet paaien als je denkt dat hij niet echt voor je gaat.
maar je ziet het vanzelf, jij weer ff rustig.Zo ben je volstrekt afhankelijk van zijn grillen. Bepaal liever je eigen koers, dus wat wil jij ipv wat wil hij.
zondag 16 januari 2011 om 08:23
@ valantinamaria: ik wilde even zeggen dat ik (na het lezen van ook andere topics) vind dat je heel vriendelijk doch eerlijk reageert en dat waardeer ik heel erg.
Ga dinsdag wel kijken hoe het gaat. Misschien betekend het meer voor mij dan voor hem, maar dan weet ik het ook maar weer.
Wil het dan gewoon even goed afsluiten ipv 'gewoon' geen contact meer hebben.
Ga dinsdag wel kijken hoe het gaat. Misschien betekend het meer voor mij dan voor hem, maar dan weet ik het ook maar weer.
Wil het dan gewoon even goed afsluiten ipv 'gewoon' geen contact meer hebben.
zondag 16 januari 2011 om 16:28
dank je hieperdepiep. ik kan nogal bot overkomen, ben wel eerlijk en probeer alles van meerdere kanten te bekijken. daarnaast vind ik dat vrouwen best initiatief mogen tonen, anders komen we geen stap verder op deze wereld.
in elk geval ga je hem dinsdag zien en word je weer wat wijzer. hoef je niet eindeloos in zenuwen af te wachten, want hij zit toch in je hoofd. dat begrijpt iedereen hier ondanks alle stoere praat ook wel. het merendeel van de topics gaat over mannen en alle problemen die we daar mee hebben.
ik ben benieuwd hoe het dinsdag gaat, laat het ons wel weten.
succes!!!
in elk geval ga je hem dinsdag zien en word je weer wat wijzer. hoef je niet eindeloos in zenuwen af te wachten, want hij zit toch in je hoofd. dat begrijpt iedereen hier ondanks alle stoere praat ook wel. het merendeel van de topics gaat over mannen en alle problemen die we daar mee hebben.
ik ben benieuwd hoe het dinsdag gaat, laat het ons wel weten.
succes!!!
wij slapen nooit.
dinsdag 18 januari 2011 om 19:23
Nou, mijn update: heb de stoelen binnen
Maar aan zijn gedrag verder was weinig af te leiden. Heb nu besloten dat dat prima is, en dat ik me daar niet meer druk om ga maken (in ieder geval proberen) want, ik kan zijn gevoel/gedrag toch niet veranderen!
Ga gewoon verder met m'n leven en kijk wel hoe het allemaal loopt.
Maar aan zijn gedrag verder was weinig af te leiden. Heb nu besloten dat dat prima is, en dat ik me daar niet meer druk om ga maken (in ieder geval proberen) want, ik kan zijn gevoel/gedrag toch niet veranderen!
Ga gewoon verder met m'n leven en kijk wel hoe het allemaal loopt.
dinsdag 18 januari 2011 om 23:11
[quote]hieperdepiep87 schreef op 14 januari 2011 @ 19:49:
Laatste post-seks berichtjes:
ik: Heb je bed verlaten en ben weer onderweg naar huis. lekker werken. Xx
- Lekker geslapen? Xx
ik: Heerlijk
- Mooi zo spreek je snel? X
ik: Lijkt me een top plan.
- Precies!
Kan het zijn dat hij door jouw luchtige toon van smsjes, denkt dat het voor jou als ONS bedoeld is?
Ik vind de smsjes nogal luchtig, prima natuurlijk, maar wie weet denkt hij dat het voor jou niets betekende. Ik haal er nl niet uit dat je hem wel echt leuk vindt.
Laatste post-seks berichtjes:
ik: Heb je bed verlaten en ben weer onderweg naar huis. lekker werken. Xx
- Lekker geslapen? Xx
ik: Heerlijk
- Mooi zo spreek je snel? X
ik: Lijkt me een top plan.
- Precies!
Kan het zijn dat hij door jouw luchtige toon van smsjes, denkt dat het voor jou als ONS bedoeld is?
Ik vind de smsjes nogal luchtig, prima natuurlijk, maar wie weet denkt hij dat het voor jou niets betekende. Ik haal er nl niet uit dat je hem wel echt leuk vindt.
woensdag 19 januari 2011 om 07:51
@ Namita: nu ik het zo terug lees, is het inderdaad een beetje oppervlakkig. Dat is een beetje omdat ik geen echte ervaring met daten heb en me ook niet wil opdringen. Maar toen ik van hem ook een oppervlakkige reactie terug kreeg voelde ik me toch een beetje gekwetst. Ook omdat hij de eerste is waarmee ik seks heb gehad....