Veroveren, dan dumpen ..

18-01-2011 01:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik dat nou alleen of onmoet ik echt alleen kerels die playen.

Ben 44, heb een ongelofelijke kloterelatie achter de rug.

Mijn ex was gescheiden toen ik hem ontmoette, zijn ex had al een ander enz.

Hij pakte me in maar telkens als zijn ex weer vrijgezel was, liet hij mij stikken.

Vervolgens kwam hij dan weer huilend aan mijn deur als 't met ex weer fout afliep.

Ik zeg 't hier nu zoals 't toen was maar kreeg dit pas later in de gaten.

We hebben een kind gekregen, later ontmoette hij een vrouw die weer meer type ex was en ging er met haar vandoor.

Inmiddels hebben we goed kontakt, maar nooit geen relatie meer met hem ook al wil hij nu weer terug na verbreken relatie met die andere

vrouw.

Dit terzijde.

Wat mijn punt is, ik ben uiteindelijk zwaar verliefd geworden op een man die me echt veroverd heeft.

Heb me nog nooit zo begeerd en gewild en geliefd gevoeld.

Deze man droeg me letterlijk op handen, hebben zo'n enorme klik, zelfde interesses ideeën, levensvisie.

Durf ik mijn gevoel open te stellen voor hem, gaat hij twijfelen en wil terug naar zijn gezin.

Ik ontmoet dus mannen die eigenlijk wel alleenstaand zijn maar emotioneel nog niet los van ex.

Ze zijn verliefd, ik laat ze stralen, en exlief ziet weer die leuke man en wil misschien terug waardoor hij gaat twijfelen.

Word er niet goed van, want hoe weet je nou nog of een man het echt meent met je?

Ga niemand veroveren als je niet los bent van een ander, is zo kwetsend als iemand zich openstelt voor je en dan laat je haar vervolgens doodleuk vallen omdat een ex weer terug wil.

Doet pijn.
Zelf ben ik het type die denkt dat de enige goede relatie een lange termijn relatie is. Ik heb er nog nooit een gehad, dus uit ervaring kan ik niet spreken (ben ook 20 jaar jonger).

Ik zou nooit een vrouw proberen te "veroveren" of een vrouw proberen te dragen.

Mijn insteek is dat een relatie gelijkwaardig zou moeten zijn. Ik weet dat niet alle mannen zoals mij zijn, maar ik zou in een vroeg stadium elk geval een gedeelte van mijn gevoelens tonen. Gewoon om te weten hoe iemand erop reageert.

Het is mogelijk dat jij in eerste instantie aangetrokken voelt tot de verkeerde soort mannen.
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt :)
Dus eigenlijk word je nogal als "reboundgirlfriend" gebruikt?

Waarom schop je zo'n vent niet direct de deur uit als je merkt dat hij nog gevoelens voor een ex heeft? Je moet echt zorgen dat je voor jezelf (!) en voor je partner op nummer één staat!

En heus niet elke vent is zo'n slappeling, als jij jezelf belangrijk genoeg acht en dat ook uitstraalt trek je vanzelf zulke types niet zo snel meer aan. Je verdient zoveel beter dan dat.
quote:vraagtekenxy schreef op 18 januari 2011 @ 02:09:

Ik zou nooit een vrouw proberen te "veroveren" of een vrouw proberen te dragen.

.Waarom zou je iemand willen dragen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2011 @ 02:17:

[...]

Waarom zou je iemand willen dragen?Dat wil hij juist niet, lijkt me ook nogal vervelend voor je rug op den lange duur
Dat deed hij ook zeker, toonde emotie en liet zijn gevoel zien in woorden en daden.

Hij was zichzelf maar door twijfel stootte hij me af.

Zo'n man gaat stralen van de aandacht die hij kreeg, en exlief ziet die stralende man en wil hem terug.

Ook ik straalde waardoor mijn ex mij weer leuk vond, maar ik kies voor degene die me laat stralen.
En ja, dat ze nog gevoelens voor ex hebben, vertellen ze je natuurlijk niet.

Het is als die nieuwe schoenen, maar these boots are made for walking, niet om in de kast te zetten of op een reservebank.
Je laatste vergelijking vat ik niet helemaal, maar het lijkt me idd logisch dat ze dat niet op de eerste date vertellen. Maar zoiets merk je toch wel denk ik dan?

Ben je zelf onzeker? Ik wil je absoluut niet beledigen natuurlijk, maar kan het zo zijn dat jij, omdat je misschien onzeker bent, makkelijk te benaderen bent door zulke mannen? En dat je daardoor de echt leuke types niet aantrekt?

Misschien praat ik poep, maar ik denk even mee
Ontmoet jij deze mannen vlak na hun vorige relatie?
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt :)
quote:vraagtekenxy schreef op 18 januari 2011 @ 02:28:

Ontmoet jij deze mannen vlak na hun vorige relatie?Good one, die kun je meestal beter ff links laten liggen totdat ze eroverheen zijn..
Ik ben op zich niet onzeker, word dat wel hierdoor natuurlijk.

En jullie hebben misschien wel gelijk dat ze eerst maar eens fijn wat langer op zichzelf moeten gaan.

Maar 't komt zo vol overtuigend over dat ze voor je gaan, zeker bij laatste gaf mijn intuïtie geen alarmbel.

Leek deze echt los zoals hij zich openstelde.

Ik heb me heel afwachtend opgesteld, tot ik me durfde openstellen.

En toen, haakte hij af!
Volgens mij laat je je nogal makkelijk inpakken.
Kan iemand aan deze boerin uitleggen wat 'playen' is?
Ben geen boerin, weet echt wel wat playen is.

Ik laat me niet snel inpakken, 't tegenovergestelde eerder.

Ik trek misschien de 'foute' man aan, dat klopt denk ik wel.
ja hoor dat kan ik wel uitleggen.

(ik denk dat september zichzelf bedoelde als boerin)

Het is de favoriete hobby van mannen die sowieso geen fatsoenlijke relatie kunnen onderhouden. Het gaat dan om het spel en niet om de knikkers. Alles wordt uit de kast gehaald om de dame in kwestie te veroveren, als de buit echter overtuigend binnen is (met andere woorden, de man kan alles maken en het is allemaal toch wel goed) dan is het spel afgelopen. De ultieme test hiervan is terugkeer naar de ex zonder definitief verbreken contact vanuit de nieuwe verovering. Vrouw heeft verloren...helaas....u komt niet langs start en krijgt geen 200 gulden...

Het goede nieuws is: het is zeer herkenbaar gedrag, iedereen heeft het gelijk door. Het slechte nieuws is: niet herkenbaar voor het slachtoffer in kwestie. Nog slechter nieuws: 70% van de mannen die zich hieraan schuldig maken, heeft het zelf niet eens door. (dat wil niet zeggen dat het hun schuld niet is overigens)
quote:champoepel schreef op 18 januari 2011 @ 01:43:

Heb ik dat nou alleen of onmoet ik echt alleen kerels die playen.

Ben 44, heb een ongelofelijke kloterelatie achter de rug.

Mijn ex was gescheiden toen ik hem ontmoette, zijn ex had al een ander enz.

Hij pakte me in maar telkens als zijn ex weer vrijgezel was, liet hij mij stikken.Vervolgens kwam hij dan weer huilend aan mijn deur als 't met ex weer fout afliep.

Ik zeg 't hier nu zoals 't toen was maar kreeg dit pas later in de gaten.We hebben een kind gekregen, later ontmoette hij een vrouw die weer meer type ex was en ging er met haar vandoor.

Inmiddels hebben we goed kontakt, maar nooit geen relatie meer met hem ook al wil hij nu weer terug na verbreken relatie met die andere

vrouw.

Dit terzijde.

Wat mijn punt is, ik ben uiteindelijk zwaar verliefd geworden op een man die me echt veroverd heeft.

Heb me nog nooit zo begeerd en gewild en geliefd gevoeld.

Deze man droeg me letterlijk op handen, hebben zo'n enorme klik, zelfde interesses ideeën, levensvisie.

Durf ik mijn gevoel open te stellen voor hem, gaat hij twijfelen en wil terug naar zijn gezin.

Ik ontmoet dus mannen die eigenlijk wel alleenstaand zijn maar emotioneel nog niet los van ex.

Ze zijn verliefd, ik laat ze stralen, en exlief ziet weer die leuke man en wil misschien terug waardoor hij gaat twijfelen.

Word er niet goed van, want hoe weet je nou nog of een man het echt meent met je?

Ga niemand veroveren als je niet los bent van een ander, is zo kwetsend als iemand zich openstelt voor je en dan laat je haar vervolgens doodleuk vallen omdat een ex weer terug wil.

Doet pijn.Je hoort wat je wil horen en mannen voelen aan dat je makkelijk te paaien bent. Tot nu toe heb je het tegendeel ook niet echt bewezen. Het klinkt alsof je niet gelijkwaardig wil zijn, maar je als een prinses wil laten behandelen (op handen gedragen/veroverd worden).
Zodra je een man tegenkomt die nog maar net uit een huwelijk/relatie is dan zeg je hem geen belangstelling te hebben.

9 van de 10 mannen en vrouwen die net een relatie achter de rug hebben of waar de inkt van de scheidingpapieren nog niet eens droog is zijn helemaal niet toe aan een nieuwe relatie die willen seks,aandacht kunnen niet alleen zijn etc.
Goede uitleg over playen van diepvries! Ik besef door dit te lezen ineens dat ik in mijn vorige 'relatie' wel degelijk met een player te maken had, al dacht ik dat hij dat niet was. Hij hoorde bij die 70% die het zelf niet eens besefte. Maar het ging precies zoals jij beschrijft. Thanks!
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Verder heb ik geen tips voor TO. Behalve dat ik maar al te goed weet hoe het voelt om heftig veroverd te worden en daarna in bedekte termen 'gedumpt' omdat de veroveraar ineens gaat twijfelen net als je erin begint te geloven. Heel pijnlijk.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Inderdaad. Veel mannen spelen dit spel op de hierboven beschreven manier en dat is heel pijnlijk. Je voelt je misbruikt en je kwetsbaarheid wordt ook misbruikt. Erg jammer dat het zo vaak schijnt te gebeuren (heb t zelf ookeegemaakt helaas)
niet meegemaakt, maar goed om te weten
Mja, hoe weet je nou of een man te vertrouwen is?

Laatste was al een tijdje gescheiden.

Kan 't misschien zo zijn dat 't eraan ligt wie de keuze maakte om uit elkaar te gaan?

Bedoel als hij zelf die keuze maakte was hij er waarschijnlijk al aan toe om iets nieuws te beginnen.

Andersom mss niet.

Beide gevallen nam de vrouw het besluit omdat ze een ander had.

Misschien dat ze daarom weer hoop kregen thuis als vrouwlief weer vrij was.
quote:champoepel schreef op 19 januari 2011 @ 20:23:

Mja, hoe weet je nou of een man te vertrouwen is?

Laatste was al een tijdje gescheiden.

Kan 't misschien zo zijn dat 't eraan ligt wie de keuze maakte om uit elkaar te gaan?

Bedoel als hij zelf die keuze maakte was hij er waarschijnlijk al aan toe om iets nieuws te beginnen.

Andersom mss niet.

Beide gevallen nam de vrouw het besluit omdat ze een ander had.

Misschien dat ze daarom weer hoop kregen thuis als vrouwlief weer vrij was.

Dat kan er iid mee te maken hebben.

Iemand die zelf de relatie verbreekt is daar vaak in zijn/haar hoofd al een hele tijd mee bezig terwijl degene die 'gedumpt' wordt misschien nog wel in de veronderstelling was dat het wel weer goed zou komen of die had misschien zelfs wel geen idee..

Zou heel goed kunnen dat ze weer hoop kregen omdat ze zelf die scheiding helemaal niet gewild hadden.

Maar goed daar heb jij natuurlijk verder niets aan.

Was jijzelf wel toe aan een relatie?

Het kan best zo zijn dat je door wat je meegemaakt hebt (onbewust) dit soort types aantrekt omdat je ergens weet dat het toch nooit een echte langdurige relatie kan worden.
Ja, ik ben er wel aan toe.

Emotioneel ben ik los van mijn ex, heb het hele rouwproces doorlopen.

Wij zijn nu 10 jaar uit elkaar, waarvan hij er 9 bij zijn vriendin heeft gewoond.

Wat ik wel merk is dat mijn ex ineens sinds vorig jaar enorm aardig en behulpzaam is.

Is ineens vertrokken bij zijn liefde van zijn leven.

Mss voelsprieten, ik heb geen relatie meer gehad ook mede door ziekte in familie stond ik er totaal niet voor open.

Nu wel, dat straal je dan blijkbaar uit.

Voor ex te laat.

Wel balen dat er nou weer zo'n twijfelaar voorbij kwam.
@champoepel:

Had hij haast om in een relatie te springen of deed hij het rustig aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven