Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_111863
woensdag 19 januari 2011 om 20:39
Ik hou ook niet zo van Pink maar het gaat om de kado's die Kampen heeft gekregen.
Ik heb er helemaal geen invloed op. En hoef dus niets te doen of te laten. Het enige wat verstandig is om je ei in conditie te krijgen/houden is niet roken en niet drinken.
Is dat geen héél raar gevoel? Dat je geinsemineerd bent en dat je weet dat NU dat eitje aan het werk moet zijn en dat je er nog geen invloed op hebt ook?
Zullen we de eer aan morgen laten? Kan jij nog een nachtje slapen over een nieuwe titel.
Anoniem_111863
woensdag 19 januari 2011 om 21:03
Zal ik een nieuwe ava nemen? Nieuw topic, nieuw ava. Ik heb ook een nieuw motto maar die zie je nog steeds niet. Ondertussen weet ik ook niet meer wat mijn nieuwe motto is..