Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
M'n auto wordt morgen nog niets aangedaan hoor, laat er alleen ff naar kijken door een kennis die een garagebedrijf heeft. Hij kan wel inschatten wat 't gaat kosten en hoeveel tijd 't kost.
Dat geef ik dan door aan de man die de bevallige derrière van m'n bolide heeft aangetikt en dan gaat hij bedenken of ie dat door z'n verzekering gaat laten betalen of dat ie dat cash gaat doen.
Anoniem_111863
woensdag 19 januari 2011 om 21:10
Ik ook!! Maar ik moet gaan spetteren met vent dus ik ben er straks wel weer op de aaipot!!!
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:10
Moeten we wel rap posten want ik wil ook op tijd naar bed, ben al dagen moe en gek genoeg slaapt de peuter hier zelden uit.
Enige oplossing is dus dat ik vroeg naar bed moet.
Dus als we een beetje ons best doen moet het lukken.
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:12
Ik zou er mee kunnen blijven rijden, is best een behoorlijke deuk in m'n bumper maar dat vind ik zo zonde. Staat wel armoedig dus laat 't wel uitdeuken. Ik denk dat de kosten ervan af hangen of er echt uitgedeukt moet worden in 't metaal of alleen de bumper.
Anoniem_111863
woensdag 19 januari 2011 om 21:12
Slapen kinderen niet uit??
*druipt af door deze desillusie*
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:13
Dat moet toch lukken? Ik vervuil 't net wel met onzin hoor, dat kost me meestal niet zo heel veel moeite
Sorry Tikker, was voor mij ook een grote schok..... had werkelijk niemand me van te voren over ingelicht. (en waarom wou ik ook alweer zo graag een 2e?> Oh ja, ff checken of deze dan wel kan uitslapen)
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:14
Dat komt dan toch goed uit Marels, brengen we alles weer een beetje in balans he.
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:14
Hoe ging de bejaardenquiz?
Anoniem_12701
woensdag 19 januari 2011 om 21:15
Weer grote brand in NH...... nu cacao fabriek in de Zaanstreek.