Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow ik ben er een avond niet (gisteren weer 'afspraak' gehad) en er zijn gewoon bijna 3 pagina's bijgeschreven.

Voor alle nieuwkomers en overlopers welkom hier! Ik kan het nog even niet helemaal bijhouden sorry, maar ga proberen als ik het wat rustiger heb te reageren.

Ik ben over twee dagen 26 (mag je toevoegen in je overzicht Rasa) en daarom heb ik met mijn 'afsprakenman' wat gepland om het samen te vieren. Hij kwam vorige week met het idee en vond het wat aan de snelle kant, maar na de afgelopen afspraakjes vond ik het toch wel een erg leuk idee. Aangezien we beiden momenteel bij onze ouders wonen gaan we lekker naar een hotel en samen de stad in om het te vieren. Heb er erg veel zin in.

Ohja hij gaf zelf aan dat wij een beginnede relatie hebben en ik voel mij daar ook goed bij. Lekker samen afspreken en leuke dingen doen en dat (hopelijk) opbouwen naar een relatie....
anoniem_103553 wijzigde dit bericht op 19-01-2011 22:47
Reden: spelfouten
% gewijzigd
@ Maggyt! wat klinkt dat lief, jouw date!! en uit je tekst klinkt het alsof jij het ook allemaal nog steeeds ziet zitten. Super fijn dus. Hoe lang zijn jullie al aan het daten?

@ Rasa:wat fiijn eigenlijk ook dat je die twijfels kunt uitspreken, communicatie verloopt bij jullie dus wel toppie?

En leuk! een afspraak voor zaterdagavond!

@ Poezelig. Het komt niet meer goed. Toch wel zo'n ''wee'' gevoel dat hij mss nog gaat smsen. Maar dat zal over paar dagen wel veranderen! Hij heeft duidelijk gemaakt (na mijn spijt-betuigingen) dat hij het niet meer wil.

@ Miepie. Als het een volgende keer bij iemand weer zo gaat, zal ik het proberen eerst met jullie te bespreken voordat ik een rare actie wil doen :p...

Kreeg wel toevallig vandaag een berichtje van iemand waarmee ik al tijden e-mail. Nog wel even gesproken op MSN. Was gezellig. Maar merk dat ik toch ga vergelijken. Weet nog niet wat ik ga doen, kan altijd daten om te vergeten of dat ik echt rustig aan ga doen omdat ik toch een paar maanden weg wil (maar deze kerel weet daar wel vanaf en wil toch afspreken). We zullen zien.

Morgen naar goede vrienden, lekker gek doen! dat is wel goed. En hopen dat ik ''de kerel die ik de bons gaf'' van het weekend niet tegekom in de stad!!
Wat fijn, die meelevende reacties. Dank jullie wel. Hopelijk kan ik ook een keer met zo'n positief verhaal komen als sommigen van jullie...

Marit, balen zeg. Hoop voor je dat hij toch nog bijdraait.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Overloper A&K meld zich ook weer even. Niet veel te melden maar veel te lezen gehad. Echt gewoon niet meer bij te houden. Hahaha! Sorry, dames én heer, ga even niet reageren wil toch echt gaan slapen.

Wil alleen even kwijt dat ik loop te twijfelen of ik niet alsnog weer contact met date 1 zal zoeken. We hadden het leuk en gezellig. Voelde ons lekker bij elkaar. Weet alleen niet of ik met onze verschillen, ook essentieel ivm kids/opvoeding, wel een toekomst met hem heb. Zal een subtiele hint door op zijn profiel te kijken hem aanzetten om te reageren?

*denk, twijfel, denk*

Morgen ga ik zeker tijd vrij maken om te reageren op jullie laatste ontwikkelingen.
Heb nu door een aantal bladzijden gescrolt en geniet van alle verhalen over engerds, stinkende of juist hele lieve mannen.

Eigenlijk wil ik alleen maar even kwijt dat .... ik denk dat ik HEM gevonden heb!

Jawel, via internet (Lexa)...zo'n anderhalf jaar geleden.

Vorig jaar op een van de eerste lente-avonden flesje rosee gedeeld met buuf (toen beiden single) over onze zoektocht naar een leuke vent... die je in ons dorp toch echt niet gaat tegenkomen in de plaatselijke kroeg of supermarkt. Daarop stoute schoenen aangetrokken en ingeschreven bij Lexa. Na een paar serieuze mailtjes en heel veel korte berichtjes wegklikken, kreeg ik een bericht van een " interessante". Die interessante stuurde leuke mailtjes en na 3 weken afgesproken om ergens wat te gaan drinken (buiten eigen regio om zeker te weten geen bekenden tegen tekomen). Vooraf natuurlijk wel buuf ingelicht en afgesproken dat we halverwege de avond even smscontact zouden hebben.

De klik was er! Vervolgens 2 maanden lekker geheimzinnig gedaan tegen kids en familie (maar vele malen koffie drinken bij de buuf), maar de klik bleef....dus toen aan de grote klok gehangen.....

Nu, begin 2011 nog steeds happy in love en volop plannen voor de toekomst!

Dus.....het kan echt hoor, die ENE tegenkomen via internetdating!
Ehm, maar als jij nu dan die ENE bent tegengekomen (lucky you!)...dan is de ENE nu toch bezet? Lastig!
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
Wat ben jij scherp zo op de donderdagochtend, Love2chat! :-)
quote:Melanthe schreef op 19 januari 2011 @ 07:41:

@BMarianne, heb je zelf nog iets tussen je matches zien zitten (en evt. ook aangeschreven)?

Zit nog steeds in stille verwondering naar die alsmaar voller rakende postbus te kijken, haha. Heb wel een aantal mannen iets teruggestuurd, maar dacht eigenlijk steeds 'best aardig/leuk, maar kansarm'. Maar vanmorgen een berichtje van iemand waarvan ik dacht 'mmmja!'. Dus die ga ik straks iets mailen. Woont overigens wel meer dan 100 km verderop, klein minpuntje.

Ik ben trouwens 52 (jaaaa, nu voelen jullie je weer lekker jong.... geen dank )
Hallo allemaal!

Na 4 maanden afwezigheid ben ik ook weer terug op dit verslavende topic wel af en toe mee blijven lezen, maar als niet-vrijgezel mocht ik natuurlijk eigenlijk niet meer meeschrijven. Sinds een paar weken ben ik echter weer op de markt (digitaal vreemdgaan van nu ex dmv sexchatsites)... ik was zo zó klaar mee dat ik dacht: nieuw jaar, nieuwe kansen! En aanstaande zaterdag heb ik een date We werden op basis van ons profiel gekoppeld via match.com... nooit op gestaan, maar wie niet waagt, wie niet wint. Wel als gratis member btw, ik wilde het eerst eens uitproberen.

Nu kwamen onze profielen voor 74% overeen en dat vind ik behoorlijk veel. Hij blijkbaar ook, anders had hij me natuurlijk geen berichtje gestuurd Al snel overgestapt op msn, ontzettend gezellig en eergisteren stelde hij ineens spontaan voor om af te spreken Ik verwacht er niet teveel van, al heb ik maar een leuke middag met een (nu in ieder geval nog) leuke man ... we shall see!
@ Anniemal. Wat rot van je ex. Maar goed dat jij de knoop hebt doorgehakt! Je verdient veel beter, dan zo'n rare man! En leuk!! een nieuwe date!!!! En het klikt ook al via het profiel, dat was wel fijn he! Die interesses die jullie dan al delen. Spannend. Houd je ons op de hoogte?

En toch, heb ik een gevoel van opluchting. Klaarblijkelijk nog niet klaar voor een man die gewild is bij de vrouwen. Dus mijn zelfvertrouwen nog even opkrikken en dan kijken wat er op de markt is?! Met nieuwe kansen, en ervaringen. Op advies van Rasa ook eens op het bindingsangst-topic gekeken. En, blegh herkende wel veel terug van mezelf. Dus niet zo leuk. Gelukkig zit ik in ontzettende leerfase (bijna klaar met studie, reizen, toekomstplannen, mezelf telkens willen aanpakken, verbeteren, groeien, etc.) dat ik dit er wel bij kan hebben! Kom maar op... leuke man, kijken of ik dan het avontuur wel aan durf, :p
@ Love 2 chat. Haha we geloven toch niet in die ENE? ;).

Er zijn vast heel veel leuke vrouwen! Zeker als een man van praten houdt! ;).

Of heb je stiekem ook issues als bindingsangst etc?
@A&K; waarschijnlijk heb ik het gemist, maar over wat voor verschillen heb je het dan?

@BMarianne; 100 km is wel een afstand ja. Maar ja, stel je voor dat het niks is; kan hij tenminste niet snel onverwacht en ongewenstbij je op de stoep staan!

@Anniemal; Jammer van je vorige "relatie'(of zaten jullie nog in de datingfase?), maar leuk dat je zaterdag weer gaat daten!!

Hou ons wel op de hoogte he?!

Ik ga zo maar eens kijken wat ik mee moet nemen voor ons weekendje weg en wat boodschappen ervoor doen. Goh, wat ben ik toch weer heerlijk voorbereid...;-(
@Marit; niks meer gehoord van hem?
@ rara70.. Nee niks meer gehoord. Had ik ook niet verwacht hoor. Maar gek genoeg voelt het nog steeds als opluchting. Niet meer dat onzekere gedoe! .
enne leukk dat je lekker alle voorbereidingen treft!!! ;). Hoe voel je je erbij? Zin in of juist nog wat spanning?
Heb er heel veel zin in en vindt het ook spannend! Lekkere dubbele gevoelens dus!

Voor het eerst 4 dagen op elkaars lip (dit is allemaal figuurlijk bedoeld natuurlijk...).

Net dit filmpje gezien, zou nog wel eens van pas kunnen komen dit weekend;

http://www.youtube.com/watch?v=bgn_bRpKBis

dubbel
Even snel:

@ Rara: Date1 vond het gewoon dat de moeder het meest voor de kinderen zorgt. Ziet ze ook maar om de week een weekend. Kids komen wel af te toe aanwaaien wanneer ze het bij moeders zat zijn. Maar als hij deze redenatie heeft bij zijn eigen kinderen, hoe denkt hij daarover dan bij kids van een ander? Daar was ik nog niet achter.

Fijn weekend. Hoop dat het leuk gaat worden.

@ Marit: Niet meer bij nadenken. Je gevoel zegt nu het is goed zo. Houden zo. Vallen, opstaan en weer doorgaan.

@ Anniemal: Jammer dat het niet heeft gewerkt. Goed van je dat je zelf de beslissing hebt genomen. En nu weer een leuke nieuwe date.

@ BM: In welke regio woon je? Ik heb hier in mijn woonplaats nog een hele leuke man in de aanbieding. Voor mij is hij te oud. Maar als ik jou leeftijd had dan had ik het wel geweten?

Heb er toch ernstig over getwijfeld..

@ Jetje: Leuk dat je even komt vertellen dat je HEM via ID hebt leren kennen. Geeft de burger moed. Haha!

@L2C: Hoe oud ben jij nou? En nee, geen hengelen (wie weet komen we elkaar tegen via Badoo, haha) Bijna iedereen heeft het nu geschreven. Ben gewoon nieuwsgierig.

Kreeg vandaag nog berichtje van mijn date van maandag. Dat hij er van baalde dat hij elke keer aan moet horen dat hij lief en aardig is maar er geen aantrekkingskracht is. Had wel medelijden met hem. Andere kant, hebben we daar niet allemaal meestal last van? Heb hem dat ook maar geschreven.
2x beetje overdreven.
@ Marit, Rara en A&K (anders krijgen jullie allemaal dezelfde reactie, in het kader van beeldvervuiling ) : leuk is anders, maar zo´n flapdrol hoef ik niet. De datingfase waren we al voorbij, hij had mijn ouders al ontmoet, etc... en dan krijg je dit. Ik verdenk hem eigenlijk van een ziekelijke verslaving, maar ga er verder geen tijd en aandacht meer aan besteden. Dat is ie helemaal niet waard.

Alle pijlen op mijn date van zaterdag! Niet dat ik er heel hoge verwachtingen van heb, gewoon met open vizier ingaan Update komt snel!

P.s. Badoo heb ik helemaal achter me gelaten (komt ex ook vandaan), de meest rare snuiters en totaal geen inhoud. Ik heb me wel weer opnieuw ingeschreven bij RP, maar op de een of andere manier kom ik dezelfde mannen tegen die ik ook al eerder daar heb gezien. Zou er dan niemand daar succes hebben???
@ Marit: Vandaag even het hoofd leeg kunnen maken bij je vrienden? Wel lekker dat je je nu opgelucht voelt. Enneuh...klopt; genoeg leuke vrouwen, ja. Ik ben benieuwd naar de volgende die langs komt dansen...

Je had het er eerder over dat je je gevoelens makkelijk kan blokkeren. Ze helemaal wegstoppen is misschien niet handig, maar ze (té) makkelijk duidelijk maken (denk dat dát wel een issue te noemen is; ik weet niet eens hoe ik "bindingsangst" moet spellen! ) daar zitten ook scherpe randjes aan, is mijn ervaring. Dat ga ik toch wat rustiger aanpakken. Wandel je mee op de gulden middenweg?

@ Rara: Ik ben op m'n best op de donderdagochtend. En vaak ook op dagen met een klinker erin. Oh, en alvast een fijn weekend gewenst!

@ BMarianne: Leuk om te zien dat er ook vrouwen zijn die wat makkelijker denken over afstand. Ik woon zelf in het Oosten van het land en merk dat de leuke vrouwen niet alleen op loopafstand zitten. Maar goed, ik vind het lekker om een stukje over de weg te zweven / relaxt muziek luisteren. En als dat zweefgevoel ook nog eens wordt versterkt door een schokdempende roze wolk, wat betekent afstand dan eigenlijk? (Buiten de EU daten wordt me overigens iets té gortig... )

@ Anniemal: Wat een klojo, achteraf gezien dus toch niet echt "Mr. Right", good riddance! Matchen op profiel klinkt interessant, maar vraag me af wat het eigenlijk betekent. De term "opposites attract" komt niet zomaar ergens vandaan. Ben benieuwd naar je ervaringen en hoop natuurlijk voor je dat die 74% garant staat voor een leuke ontmoeting (en misschien meer)! P.S.: "An, niet mal" of meer "Annie, mal"? :-)

@ A&K: Ik ben 34. Had het al eens aangegeven en ik ben intussen inclusief leeftijd ook in het overzichtje opgenomen door Rasa. Gaat hard hier, hm? :-) Oh, en wat die aantrekkingskracht betreft...is dat voor jou iets dat nog kan veranderen? Een relatie beginnen vanuit enkel gevoelens van leuk, aardig en vriendschap zou ik zelf erg moeilijk vinden; er moet toch iets zijn in de ander wat echt wat met je dóet?
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
@ Love2Chat: ja waar ik hem allemaal niet voor heb uitgemaakt. Naar eigen zeggen deed hij het om te checken of hij nog in de markt lag, maar als je er (achteraf) ook achterkomt dat hij zijn Baboo-profiel nooit verwijderd heeft, maar op onzichtbaar voor bestaande contacten had gezet om stiekem achter je rug om verder te kunnen neuzen, slaan bij mij spontaan weer de vlammen uit . Nee dan ben je eerlijk van aard... schijnheiligerd.

Dat matchen op profiel... ik ben ook heel benieuwd! Wordt ook mn eerste date via Match.com (volgens mij ook wel bekend als Lexamore). Natuurlijk hebben we blijkbaar veel overeenkomsten, maar we zijn er gedurende onze gesprekken ook achtergekomen dat er wel degelijk verschillen zijn Wellicht een mooie combi?
Oh ja, normaal gesproken is het eerder ´Annie... mal´, dan ´An... nie Mal´

Zo te zien loop ik nog achter qua leeftijd, dus bij deze: 25 jaar jong
quote:Anniemal schreef op 20 januari 2011 @ 17:56:onzichtbaar voor bestaande contacten had gezet om stiekem achter je rug om verder te kunnen neuzen,Huu, kan dat daar? Vind ik eigenlijk al vrij dubieus, bah.
Zo te zien zijn er hier weer een aantal met dates dit weekend, dat wordt bijkletsen

Ik ga morgen met Dateman/Ronnie (hm, of dat nu zo'n geschikte naam is...) eten. Ben benieuwd. Heftige week gehad, dus eigenlijk ben ik wat op, maar hij laat met korte berichtjes weten dat ie even aan me denkt, ipv met steeds bellen = fijn. Ik heb er toch ook wel weer zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven