Sperma slikken

maandag 3 januari 2011 om 23:11

zaterdag 8 januari 2011 om 22:59
donderdag 13 januari 2011 om 00:44
De 'smaak' van de ene man is zeker niet die van de andere, dus hoe lekker het is om te slikken wisselt volgens mij nogal.
't Valt me wel op dat veel mannen het niet gek vinden om je te zoenen nadat ze jou gebeft hebben, maar wel als je hen gepijpt hebt...
Gelukkig heb ik met huidige scharrel van alles geen last: is lekker en zoent toch nog nadat ik 'm klaar gepijpt heb
't Valt me wel op dat veel mannen het niet gek vinden om je te zoenen nadat ze jou gebeft hebben, maar wel als je hen gepijpt hebt...
Gelukkig heb ik met huidige scharrel van alles geen last: is lekker en zoent toch nog nadat ik 'm klaar gepijpt heb
donderdag 20 januari 2011 om 12:16
Als ik klaarkom van het pijpen slikt mijn vriendin het bijna altijd door. Over de smaak heeft ze nog nooit geklaagd.
Eigenlijk vind ik het een beetje raar dat sommige dames de man wel in hun mond laten klaarkomen, maar het dan niet doorslikken. Ik bedoel, als je het sperma in je mond gehad hebt, dan moet je de smaak toch ook al geproefd hebben, of je het nu doorslikt of niet ? Of klopt dat niet ?
Eigenlijk vind ik het een beetje raar dat sommige dames de man wel in hun mond laten klaarkomen, maar het dan niet doorslikken. Ik bedoel, als je het sperma in je mond gehad hebt, dan moet je de smaak toch ook al geproefd hebben, of je het nu doorslikt of niet ? Of klopt dat niet ?
donderdag 20 januari 2011 om 16:41
Inderdaad, eenmaal hij het in je mond heeft gelost, heb je meteen de smaak te pakken (wat heb je dat mooi uitgedrukt, donderstraal ). Die smaak valt best mee, da's toch mijn ervaring, met mijn man. Misschien heb ik (en heeft die !) geluk met zijn smaakje.
In ieder geval, als ik hem doe klaarkomen door te pijpen slik ik het ook altijd door. Dat heeft iets heel, heel intiems. Ik vind het ook erg geil om hem dan aan te kijken, die voldane blik in zijn oogjes, zo lief...
En praktisch: zo geeft het ook geen troep.
Ik zie het een beetje als een beloning. Ik doe mijn best om hem te verwennen. Doordat ik hem zo lekker in de watten leg komt hij klaar. Het zaad is dan wat ik als beloning ontvang, zijn geschenk aan mij.
In ieder geval, als ik hem doe klaarkomen door te pijpen slik ik het ook altijd door. Dat heeft iets heel, heel intiems. Ik vind het ook erg geil om hem dan aan te kijken, die voldane blik in zijn oogjes, zo lief...
Ik zie het een beetje als een beloning. Ik doe mijn best om hem te verwennen. Doordat ik hem zo lekker in de watten leg komt hij klaar. Het zaad is dan wat ik als beloning ontvang, zijn geschenk aan mij.
donderdag 20 januari 2011 om 20:13
Heerlijk om een man te voelen schokken als hij klaar moet komen, hij wil steeds dieper,laat hem heerlijk diep in mijn mondje spuiten en slik het door.
Regelmatig yoghurt met ananas laten eten geeft sperma een heerlijke smaak.
Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. Hahaha
Regelmatig yoghurt met ananas laten eten geeft sperma een heerlijke smaak.
Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. Hahaha
vrijdag 21 januari 2011 om 02:04
quote:friekevcl schreef op 20 januari 2011 @ 16:41:
Inderdaad, eenmaal hij het in je mond heeft gelost, heb je meteen de smaak te pakken (wat heb je dat mooi uitgedrukt, donderstraal ). Die smaak valt best mee, da's toch mijn ervaring, met mijn man. Misschien heb ik (en heeft die !) geluk met zijn smaakje.
Mooi omschreven.
Mooi omschreven.
vrijdag 21 januari 2011 om 02:58
quote:leathergirl55 schreef op 20 januari 2011 @ 20:13:
Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. HahahaWant die man vindt het niet lekker om sperma in zijn mond te hebben? Wat raar? Sperma is toch het lekkerste wat er te smikkelen valt? Als ik de "slikkende vrouwtjes" moet geloven? :puke:
Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. HahahaWant die man vindt het niet lekker om sperma in zijn mond te hebben? Wat raar? Sperma is toch het lekkerste wat er te smikkelen valt? Als ik de "slikkende vrouwtjes" moet geloven? :puke:
woensdag 26 januari 2011 om 15:49
Wat de smaak van sperma betreft zijn er wel degelijk verschillen.Wij (mijn man en ik) hebben voor in het weekend een huisvriend.Tijdens deze weekenden gaat het er nog al eens heftig aan toe.Als ze klaar komen in mijn mond blijft de smaak van mijn man altijd veel zachter van smaak.Onze huisvriend is ook een aantal jaren jonger,misschien dat dat een oorzaak kan zijn......hij geeft wel veel meer zaad dan mijn man.Krijg het bij hem met 1 keer slikken echt niet weg.Maar het blijft verslavend lekker.Als je het nog nooit geprobeerd c.q. gedurfd hebt om te doen; gebruik een joint,heeft mijn intieme vriendin ook gedaan.Sindsdien slikt zij het sperma ook
donderdag 27 januari 2011 om 09:29
quote:jaenette schreef op 26 januari 2011 @ 15:49:
1. Als ze klaar komen in mijn mond blijft de smaak van mijn man altijd veel zachter van smaak.
2. ......hij geeft wel veel meer zaad dan mijn man.Krijg het bij hem met 1 keer slikken echt niet weg.
3. Maar het blijft verslavend lekker.
@1; "ze"?? Vrolijke huisvriend gebruikt geen condoom??
@2;
@3; Je bent een vent. Nu weet ik het zeker.
1. Als ze klaar komen in mijn mond blijft de smaak van mijn man altijd veel zachter van smaak.
2. ......hij geeft wel veel meer zaad dan mijn man.Krijg het bij hem met 1 keer slikken echt niet weg.
3. Maar het blijft verslavend lekker.
@1; "ze"?? Vrolijke huisvriend gebruikt geen condoom??
@2;
@3; Je bent een vent. Nu weet ik het zeker.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.