De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Neeeeee, Bengel, hoeft niet!

Ik twijfel nog over Black Swan. Eigenlijk hou ik niet van films waar iedereen zo lyrisch over is....Heel vaak zien wij de films die helemaal onderaan de lijst met favoriete films staan. Sja.

Wanneer ga jij?
quote:Bengelie schreef op 20 januari 2011 @ 20:46:

Maar rat, tot hoe laat dan????

Deze week heb ik wel weer meer dan 50 uur gemaakt. Ik ben trots op mezelf hahahaIk werk nu nog 5 uur per dag (zie posting hierboven) Maar normaal van half 8 tot 4.
quote:Bengelie schreef op 20 januari 2011 @ 20:46:

Maar rat, tot hoe laat dan????

Deze week heb ik wel weer meer dan 50 uur gemaakt. Ik ben trots op mezelf hahahaIk ben trots op mezelf dat ik dat NIET gedaan heb!
Ik ga na het weekend een crashdieet doen. Ik dacht, das weer eens wat anders.
quote:Splinter02 schreef op 20 januari 2011 @ 20:50:

[...]

Ik ben trots op mezelf dat ik dat NIET gedaan heb! Hahahaha. Ach ja, volgende week rustiger, dan zijn er schoolexamens. Ben ik op vrijdag zelfs vroeg vrij
quote:Francisca_ schreef op 20 januari 2011 @ 21:08:

Ik ga na het weekend een crashdieet doen. Ik dacht, das weer eens wat anders.Je maakt nu een grapje toch???
Nee, geen grapje.

Heb net poeder besteld. Ik wil een patroon doorbreken wat nu al anderhalf jaar suddert.
Ik denk dat het een goede beslissing is Cis.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik hoop het Its... Ik heb er goed over nagedacht
He Frans, wat voor dieet ga je volgen?
http://www.modifast.nl/nl ... wat-is-modifast-protiplus

Deze
Cis, liefje...een crashdieet werkt niet! Je komt er uiteindelijk alleen maar meer van aan omdat je lichaam in de spaarstand schiet. Als je dan weer normaler gaat eten, vliegen de kilo's er aan. DOE HET NIET!!!!!!!!!! *kijkt heullllll streng*

Maarre...de keuken is nog niet áf hoor. Zaterdag nog voegen en dan kan daarna alles op de definitieve plek gezet worden. Maar het tegelen, hakken en beuken is klaar! De tegels zijn prachtig, zal morgen ff foto maken. Ik heb vanmiddag voegen in de muur uit lopen krabben, die horen wit te zijn maar zijn nu bruin van alle aanslag. Stukje wegkrabben (en dan zijn ze dus ook al weer wit maar te diep) en dan met nieuw voegsel eroverheen en dan zijn die ook weer picobello. Niet te geloven hoe een muur alleen al opknapt met witte voegen!

Ratje, ik dacht dat het al over & uit was tussen DQ en Zoon? Maar kennelijk nog niet helemaal?

Fantje, ik sluit me wel bij Ratje aan over je werk. Heb je het geld nu per sé, heeeeeeeel hard nodig? Anders zou ik er idd toch eens serieus over nadenken er mee te kappen. Dit vreet je toch al beperkte energie met grote happen op en dat is toch niet de bedoeling? Je hebt het lang genoeg geprobeerd hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Cis, Ik ben het helemaal eens met Olijf. Je raakt die kilo's kwijt en daarna zitten ze er weer aan plus meer vaak....
ik denk dat het voor Cis, de knop is die ze nodig heeft.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 20 januari 2011 @ 21:29:

ik denk dat het voor Cis, de knop is die ze nodig heeft.

Ja, en het voordeel is dat je snel resultaat ziet, wat weer motiveert, dus na een paar kilo verlies kun je altijd overstappen naar een lichter dieet, wat misschien langer duurt, maar wel een blijvender resultaat geeft.

(en dit alles in 1 zin )
Wat Its zegt dus...

En ook wat Slofje zegt. Ik heb dit even nodig om een zetje in de goede richting te krijgen.
Bij mij moet er ook een kilootje of 5 af, maar ik ben op dit moment absoluut niet gemotiveerd , dus heeft het ook geen zin om ergens aan te beginnen.

Maar ben wel heel benieuwd naar jouw ervaringen straks Frans, en het resultaat natuurlijk !
Ik ga morgen voor het eerst in eeuwen weer naar Body Balance... nu al zin in!
Bodybalance, heerlijk. Ik wil eerst weer wat conditie opbouwen voor ik dat weer ga doen. Ik vind het best pittig. Oh ja, ik was er ook mee gestopt toen ik zo'n last had van m'n rug.

Straks weer even rennen!

Modifast heb ik ook wel eens fanatiek gedaan. Het werkt wel, al kwam na een tijdje de championsoep echt m'n neus uit. Je moet even zoeken naar wat je lekker vind.

Maar inderdaad, je moet het niet te lang doen, want dan heb je een schijn-resultaat. Om te starten kan het wel handig zijn.
Dit is nieuw Splint.

Maandag, dinsdag en woensdag 3x shake

Donderdag 2x shake en avondeten

Vrijdag 1x shake en lunch en avondeten

En zaterdag en zondag gewoon eten
Op die manier is het wel goed, denk ik. Omdat je de afwisseling houdt en er gewoon bij blijft eten. En dan is het ook niet alleen vocht wat je verliest.

In dat geval......ben ik benieuwd naar hoe het je bevalt!

Owww, domme ik. Ik ga rennen.
Succes Splinter, je kan het! Hou vol!
quote:Splinter02 schreef op 20 januari 2011 @ 22:08:

Owww, domme ik. Ik ga rennen.

Nu nog . Wat knap Splinter

Ik kan amper nog mijn ene been voor de andere krijgen
Drama Queen

ik zat al te denken aan Dom Qnien ofzo....vond al dat jullie rare spelling gebruikten

effe crashen kan wel om er even in te komen,om op gang te komen segmaar.

daarna gewoon gezond en aan het HMV dieet!!
You Go splint!

Ik heb trouwens al 20 dagen geen chocolade gegeten... Had afgesproken om tot mijn verjaardag geen chocolade te eten... En het gaat goed! ( Eet genoeg andere dingen maar het was ook niet om af te vallen)

Hoorde afgelopen weekend nog een (vond ik) geweldige opmerking, ik vond het echt een compliment.

Was uit, jongen zegt tegen me: Normaal ben ik een billenman, tot ik jou zag whahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven