De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Goed bezig! Dat heb je snel gedaan. Heb je nog lekker een hoop tijd over.

Douchen is wel een goed plan, ga ik ook maar eens doen.
Mogguh!! (kan nog net)

Ik ben ook zo traag als dikke ... eh jeweetwel.

Zo eerst de krant eens uitpluizen.
Deze, Bieb?

Zoo, ben je gelijk wakker.

Shit, is het al bijna geen morgen meer? Toch maar eens gaan douchen dan...
Over shit gesproken, dat heb ik ook al gedaan

Goed, panty aanhijzen, gezicht opsmeren, tanden poetsen, lunchen, vaatwasser doen en dan 'mag' ik alweer....
Môgge/Middag!

Hier ook lekker lui, zit met een kopje koffie in mijn stralend zonnige woonkamer! Half 2 komt schoonpaps tegelen dus voor die tijd moet ik me gedoucht hebben.

Fijn dat je met pil lekker hebt geslapen Cis! En je spullen ook al gepakt, goed zoooo!

Itsie, succes in het zkh. Is Itsman een beetje ziekjes?

Getverderrie Splint, die drol is best wel ranzig eigenlijk

Oh, en ik kijk ook nooit naar ballet n.a.v. het verhaal hoor. Ik hou ook niet echt van de verhalende klassieke stukken, veel te veel drama en gehang.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Getverderrie Splint!

Splint, je bent plaatjesgewijs goed bezig vandaag

En Frans al helemaal ingepakt voor haar leuke weekend, dat zou mij nou ook nooit lukken .

Ik ga eens rondkijken voor een leuke balletvoorstelling in de buurt, moderne dans past waarschijnlijk ook beter. Ik hou ook meer van moderne schilderkunst dan puur figuratieve schilderijen. Maar ik vond de muziek van het zwanenmeer ook zo mooi.

Bieb, succes met solliciteren en Its, sterkte in het ziekenhuis en beterschap voor Itsman!

Ik hoor hier net een kat spugen dus ik moet gaan opruimen
Het kan niet anders TH. Vanavond moet ik 'afscheidseksen' met E natuurlijk en morgen gewoon werken. Na het werk, snel eten en dan al naar schiphol. Dus het moest wel nu.

Ik heb net 2 sollicitaties naar 2 oud werkgevers gemailt. Misschien heb ik meer succes dan Bieb.

Ja Its, waarom naar het ZH?
Zo, ik ga douchen
moet seksen Frans? Klinkt leuk

Ik ga proberen te bellen zo. Zeg er wel even bij dat ik kijk hoe het gaat of vooral hoor hoe het gaat
Het Viva forum is papaja.
Jaja, dat is vast om de zaterdagavondseks in te halen. Vast ritme he? Woensdag én zaterdag. Nu dus woensdag én donderdag. Ik kan ook wel voor maandag gaan om de zaterdag in te halen, maar ik weet niet of ik dan zin heb. Misschien ben ik wel heel moe. Dus.

Staat in ons contract.

Echt waar.

Succes met bellen Tonks, ik hoop dat het goed gaat.
Ik heb helemaal geen zin in seks. Laat staan op vaste dagen

Die sollicitatie gaat vanavond de dwur uit bij mij! Straks niet vergeten om met de gastouder te overleggen
Het Viva forum is papaja.
Geen zin in seks?

Ik vlieg af en toe tegen de muren aan zo een zin heb ik.

Maarja, ik ben soms een beetje raar...

Ik ga mijn tanden borstelen en mijn panty aan doen
Frans, alvast heel veel plezier gewenst in London! Leuk!

Ik heb vanochtend en stukje middag gewerkt en moet nu wat administratie doen. Dan naar het ziekenhuis. Morgenochtend werken en morgenmiddag een verplichte introductiecursus voor nieuwe medewerkers in het ziekenhuis. Daar gaat m'n vrije middag.
quote:Francisca_ schreef op 20 januari 2011 @ 13:08:

Geen zin in seks?

Ik vlieg af en toe tegen de muren aan zo een zin heb ik.

Maarja, ik ben soms een beetje raar...

Ik ga mijn tanden borstelen en mijn panty aan doen

Fran, die muren wil man ook....

Ik knuffel wel maar seks vind ik zo'n gedoe
Optimist tot in de kist!
Ik ga zo weer: tab tab tab

Ik solliciteer wel maar de banen liggen hier niet voor het opscheppen ook niet met een theelepeltje. Ik heb ook niet echt een commerciele c.v. 't is allemaal "geitenwollen sok".

Fran, geniet lekker van je weekendje weg, als er iemand is die dat verdient na al het geklooi ben jij het wel!

Waardeloos Slofje zo'n verplichte cursus. Niks aan op je vrije middag, mag dat trouwens zomaar?

Ik heb trouwens mijn certificaat Non Violent Crisis Intervention gehaald. Nu weet ik dus hoe ik iemand in de houdgreep moet houden zonder hem/haar pijn te doen. Oh ja en heeeeeel kalmerend praten natuurlijk.
Optimist tot in de kist!
Voor Cis en Fant-man

quote:Olijfje_ schreef op 20 januari 2011 @ 15:52:

Voor Cis en Fant-man

[afbeelding]Sexy!
Optimist tot in de kist!
Variant op de hit vd jaren 80: Klim hem erin!
Optimist tot in de kist!
Ik moest voor mijn tweejaarlijkse mammografie. Behalve een heleboel gezeik was er volgens mij niets vreemds te zien. (en ik ben een soort van assertief geweest, heb in de auto pas gehuild )

Hier in ieder geval geen seks op het lijstje, itsman is grieperig en ik heb pijn aan de erwtjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hm, wel een liefhebber hier maar die vaste dagen hoeven niet van mij.

Als het ook maar een beetje richring sleur en vaste gewoonte gaat is mijn trek over

soms 3x per week,soms 1x...allemaal prima.

en zo'n wandje is niet nodig
en balen van de zere erwtjes Its,lekker met een dekentje op de bank (en een bak Ben&Jerry's )
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 20 januari 2011 @ 15:47:

Ik ga zo weer: tab tab tab

Waardeloos Slofje zo'n verplichte cursus. Niks aan op je vrije middag, mag dat trouwens zomaar?

Die uren worden gelukkig uitbetaald! Als je, na 3 uitnodigingen, niet geweest bent krijg je een aantekening in je dossier ttsss.

Dus ga ik nu maar, dan ben ik er vanaf. Zag net trouwens op het programma dat het incl. lunch is . Dus kan ik met een volle buik 3 uur luisteren naar blablabladiebla (sociaal beleid, patiënt- en klantgericht werken, OR, Arbo, hygiëne etc etc etc .

En nu slof ik hier weg, snelle chat met Sloffriend en dan naar het ZH.

Tot gauw allemaal
Pijn aan de erwtjes kan ik me goed voorstellen Its! Ik heb één keer een mammografie gehad en wist niet dat mijn dames zo plat konden worden Ik dacht echt: dat komt nooooooit meer goed!

enne..beterschap voor Itsman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven