Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Konijntjes leuk, hier huppelt er ook 1.

Ik bedoel uiteraard zorgen naar gelang he.... Met moeders op de achtergrond

Juul heeft al vaak gevraagd om een vogeltje, maar nu blijft het hangen.

Iemand vroeg of hij dat ergens anders gezien had. Ik denk van wel, hoe komt hij anders op het idee!
quote:Star schreef op 21 januari 2011 @ 15:24:

[...]

Pinooooooookkio

ik bleef met die bakken Playmobil zeulen, Maxi's kamer leeg, Mini's kamer leeg, alles weer terug

Ziet er mooi uit, voor dat bedrag zou het toch zo weg moeten zijn zou je denken Ik hoop het. We vragen wel meer dan andere huizen in de buurt, maar wij hebben dan ook zowel voor als achter een uitbouw en net een nieuwe ketel. Ik vind het wel spannend hoor, blijft toch ook het huis waar we onze jongens na lange tijd eindelijk bij ons hadden
Ik wil graag van die Franse Hangoor. Alleen heb ik overal gelezen dat je konijnen niet alleen moet houden omdat het echte groepsdieren zijn. Twee vind ik dan wel erg leuk, maar dat moeten er dan natuurlijk geen 20 worden...
Ziet er piekfijn uit Mamax, heel leuk huis (en precies zoals het in werkelijkheid is). Ik zou het zo kopen!
Het staat te koop hoor, Hel
Hallo!

Daar ben ik weer! Vanmorgen naar VK (alles was goed!) daarna gewinkeld en ik ben met Juud en Sjors naar de open dag geweest van de school van Mr J, drukke dag dus
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn dat alles goed was Mal! gek idee, dat ik bij deze zwangerschapsduur al bevallen was van Mini...
quote:mamax schreef op 21 januari 2011 @ 16:43:

Fijn dat alles goed was Mal! gek idee, dat ik bij deze zwangerschapsduur al bevallen was van Mini...

Ja, daar denk ik ook wel eens aan... dat jij al bevallen was nu.

Deze week moest mijn schoonzusje in Jinnystad naar het ziekenhuis omdat ze al iets ontsluiting kreeg en weeënactiviteit. Zij is ook 29 weken nu (maar dan tweeling). Gelukkig gaat het nu wel weer goed na medicatie.
Haha, je motto Mal, hoe kom je daar nou bij? Fijn dat alles goed was! En wat leuk dat je met Juud en Sjors naar Mr. J z'n school was. Hoe vonden zij de school? En vond Mr. J het leuk dat jullie er waren?

Mamax, als jij een koper weet voor ons huis, dan denk ik dat het een hele goede kans maakt als ik het hier in de groep gooi.

Maatje 'dr ene juf is volgende week voor het laatst, werd vorige week aangekondigd. Maatje was er helemaal ontdaan van, want na dat gesprek had ze zich helemaal verzoend met juf. Maar vandaag werd bekend gemaakt dat de andere juf voortaan 5 dagen op de groep komt. Dus ze is weer helemaal happy (en ik ook; is echt een gouden juf).
Mamax wat ben je emo

Woensdag kan hoor, bij mij? Zal L leuk vinden om Maatje weer te zien Hel! En mini en maxi ook natuurlijk .

Mal fijn dat alles goed is!! Ik moest ook vaak denken aan mamax toen Desje in m'n buil zat. Raar hè?
quote:mamax schreef op 21 januari 2011 @ 15:39:

Ik wil graag van die Franse Hangoor. Alleen heb ik overal gelezen dat je konijnen niet alleen moet houden omdat het echte groepsdieren zijn. Twee vind ik dan wel erg leuk, maar dat moeten er dan natuurlijk geen 20 worden...

Dat hoorde ik dus pas achteraf, toen we deze koe-nijn al hadden.

Ik vind deze kooi te klein voor 2, en het is ook een vrij dwars konijn, haha. Maar goed geen konijn om mee te spelen maar wel een hond, doet het ook goed
Meurning dears
Goedemorgen!
goedemiddag!
Goeiemiddag.
Mamax, ziet er goed uit op Funda! Ik zou het bijna kopen Echt, ziet er top uit. Mooi wit in de woonkamer. Ik mis de foto;s van mini en maxi En de vissen, aaaaahhh. Stijlvol allemaal.

En leuk ook boven, ben ik nooit geweest. Mooi bed heeft Maxi. En sjieke badkamer zeg, wow!

Moet toch snel weg gaan? Mooi huis, goeie lokatie en een fijne prijs.
Goedenavond!
Goedenavond!
Nou, goedemorgen, goedemiddag en goedenavond dan maar!

Mamax: ziet er mooi uit hoor! Hopelijk loopt het als een trein!

Mal; fijn dat alles weer goed was!

Hel: balen van de juf! Gelukkig krijg je er een leuke voor terug!

: kreeg vanmiddag mail dat er een leerkracht weggaat, en er daardoor een interne wisseling gaat plaatsvinden. Ties zijn ene juf gaat naar een andere groep. Hij houdt dus zijn andere, ervaren, juf en krijgt er een nieuwe bij. Hopelijk ook een goeie. Ben benieuwd. Heb dit op school natuurlijk vaker meegemaakt, en toch vind ik het als moeder zijnde opeens heel spannend!
Hoi hoi,

Mal, fijn dat alles weer ok was! Lekker op weg ben je.

Mamax, succes met het huis! Ga nog spieken hoor.

Ben best druk met die drie hier. Heb even geuit dat ik het niet helemaal trek. CV doet meer zijn best en om het weekend gaan we mevr een dagje uitbesteden. Hopelijk bij familie. School heeft ons wat advies gegeven.

Eens zien hoe dat gaat werken.
Goed zo Compu, komt wel goed bij jullie, jij hebt girlpower enzo
Goed zo Compu!
Goedenavond!

Vakantie was super, zijn nog een dagje langer gebleven. Ik ga thee drinken, doei!

Compu, .
Jin: fijn dat je er weer bent en heerlijk om te horen dat jullie het lekker hebben gehad! Poes "goed" achter kunnen laten?
Hhaaaaaaa Jinster!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven