Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
hahahaha amalia. die is goed!

Hahah star, met je winterdepressie
Een dikke voor B., Mr. J en Mal. Wat duurt wachten toch lang dan!

Niemand jarig vandaag? Zo'n tabel bovenin staat zo stom, maar het is wel handig.

Amaal, ben in de voorjaarsvakantie maandag en woensdag thuis. Gezellig om dan wat af te spreken!

Net even lekker gewinkeld met mams. Zomaar weer eens leuk geslaagd bij Esprit, dat was al weer even geleden.
Heel leuk Mamax! Wanneer is de voorjaarsvakantie eigenlijk?? Erg zeg.

Aangezien mijn ouders nu mijn buren zijn ga ik die kant ook niet meer op voor een paar dagen Dus naast een uitstapje Ikea ofzo zijn we gewoon thuis
19-27 februari Amalia. Ouders wonen al vlak bij je dus? Snel gegaan zeg!
Sinds kerst wonen ze er.

Oh dan alweer voorjaarsvakantie? Leuk. Ja, gaan we afspreken.
Mamax: zie nog geen foto's op Funda. Wel bord in de tuin? Heb je reacties van buren? Lekker winkelen, leuk!

Amalia: Had het eerder al eens ergens gevraagd maar hoe gaat het nu met je ouders in de buurt? Sneu voor B. geen idee. Misschien griep onder de leden? (Daar kan spierpijn ook bij horen toch?)

Mal: Vervelend weer aanval. Fijn dat deze medicatie wel helpt... 10 feb. Spanned!

Star: blgh, beterschap!

Hier vanmiddag synchroonplassers. Dochter natte broek, zoon te lang gewacht dus stond in de wc in zijn broek te plassen. Vervolgens wedstrijdje hard huilen. Handige harry's. Vandaag maar 3 natte broeken voor dochter. We houden vol!
Ik ben fan van Imodium hoor

O Bridge, wat zal het heerlijk GEROKEN hebben bij jullie vanmiddag
Geruikt?

Echt ziek hè... Arme Star...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMFG.

Sterk spul hè?

Whahaha zowat een derde broekplasser hier
Ja ik kan er me iets bij voorstellen
Bridge, heb net het adres van de makelaar bij de krabbels gezet, daar staat hij morgen op. Funda wordt zaterdag. Geen idee wanneer het bord komt, zal van de week wel worden. Aantal buren weten het al wel. Ze hebben overal uitverkoop en ik had natuurlijk heel erg nieuwe dingen nodig voor werk

Mini is nog maar net zindelijk, maar die natte broeken hadden we hier maar een paar dagen. Dat is dan weer een voordeel als ze laat zindelijk worden.
Ah morgen even spieken dus. Leuk!
Vind je het wel gezellig Amalia, je ouders bijna naast je?

# broekplasser, ai ai dat zal idd stinken, bridges
Zo, hier net serie van kingdoms van Lego besteld voor de kleine man. Er zit helaas geen draak bij, maar goed die scoor ik wel een keer van playmobil.

Wel alle anderen wensen worden vervuld

Dinsdag mag hij trakteren op school, en gaan we pannenkoeken eten in een pannenkoekentoestand.

Hij mag 1 vriendje uitnodigen, dus dat is dolle boel..
Nee niet bij die van jou Amalia, want die had alleen het kasteel en ik wilde heel de serie. Ik doe nooit iets half ;)

Ik heb alleen de kleine doosjes niet omdat dat ook leuke kadootjes zijn om te vragen voor zijn feestje.
Klinkt goed Bam! Zal de man vast blij mee zijn!
Dat denk ik ook ja.

Hij was gisteren al aan het vertellen wat hij kreeg voor zijn verjaardag aan iemand en bedacht zich net op tijd dat het helemaal nog niet zeker is dus hij zei heel snel : misschien...
Ziet er leuk uit Bam!

Wie is de mol? Ik twijfel tussen Art en Horace.
Art!
volgens mij is het Art ook niet, mar goed ik heb het nog nooit goed gehad

Hier weer iets nieuws. Juul wil een vogeltje.

Ik heb maar gezegd dat hij het aan zijn papa moest vragen

Nu schijnt hij het de hele tijd over een vogeltje te hebben en dat ie tottie moet heten, hahaha

manlief vroeg of het konijn dan weg mocht.. Dat was een resoluut nee, want dat is zielig goed zo jongen. Hij wilde wel 3 dieren

Manlief loopt er niet heel warm voor, en mij maakt het geen bal uit al ben ik niet zo met vogeltjes, maar goed.

Als hij er 1 krijgt dan moet hij hem helemaal zelf verzorgen...

Iemand toevallig nog een kooitje over?
Goedemorgen!
Goeiemorgen!

Nou, Horace is het in ieder geval niet. Misschien dan toch Karin, hoewel die het er dan wel erg dik bovenop legt. Maar zij zat wel heel erg op Horace, aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat zij hem zo snel ingevuld heeft dat ze er evenveel fout had, maar sneller was dan Horace...

Bam, ik ben niet van de vogeltjes, dus aan mij heb je niks. Kun je op marktplaats niet een voordelige kooi vinden?
Van mij hoeft een vogeltje ook niet noodzakelijkerwijs, maar ik heb er ook weinig moeite mee, als die jongen dat leuk vindt.
Bam, draak En een vogeltje haha, nou ja wij hebben hier na T's verjaardag 2 vissen.

Mal, dat duurt nog lang zeg, spannend.

Mamax, haha nieuwe werkoutfits. Ja zo kan je het ook inpakken.

Star, stop maar gelijk met die immodium, is niet goed voor je

Bridges, houd vol!

Amalia, hoe is het nu met B?

Kreeg gisteren een briefje van het KDV, L moet donderdag in het groen komen want hij is struik in de musical Ze gaan de musical van de Mol doen.

En T is weer thuis vandaag, klaagde over oorpijn en had koorts. Nou ja nog maar een dagje lekker rustig aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven