Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Haidiho Jin!

Compu, wat stoer van je dat je dat gezegd hebt! En wat stoer dat je Cg ´weg´ durft te doen bij anderen. Ik hoop dat het geregeld kan worden. Geeft jou en je gezin even wat adem. Zijn er geen instanties oid die Cg kunnen opvangen of wil je het liever in familie houden? Van mij krijg je ook een dikke . Hoe gaat het nu met Cv, of moet je die ook een weekend op pad sturen ?

Lekker uit eten geweest met de kinderen en familie. Was geslaagd! Ze lagen pas om kwart voor 10 op bed. Ik hoop zoooo dat dat morgen dus ook 2 uur opschuift qua tijd maar dat is wishfull thinking denk ik..
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 23-01-2011 21:42
Reden: Shit jouW... ben ik al gekwoot???
% gewijzigd
Dankjullie!

We hebben door bezuiniging nergens meer kans op, Amalia. Kan Mal over meepraten.

Gaat vast lukken met onze families.

Haha CV ook uitbesteden, goeie! Gaat best goed met hem nu, juiste periode om hem wat meer te laten doen. Komt goed.

Jin al terug! Was het lekker, even eruit? Hele eiland nu rotfunk? :-)

Help het je hopen Amalia, slaapt ze nu goed door? CB keertje per week, begin is er!
Morgen meisjes!!

Mijn laptop is stuk en op iPad kan ik niet inloggen wegens een vette Viva bug dus het schiet niet op hier

ik dus nu bijlezen op iPad en dan mobiel reageren....
Morgen!

Iphone dus wel weer gemaakt Suus? "Gelukkig" kun je in ieder geval wat dan... Verder alles wel oké? Schiet het al op, nadert start van de verbouwing al?

Compu: vannacht sliep de boel dus niet door gezien jouw tijdstip?
Nou lezen op de iPad is in ieder geval lekkerder lezen dan op de iPhone
Waar Star. Maar alles op foon tiepen is wel ruk. Na ja, woe laptop weg brengen, hopelijk snel gemaakt.

Compu wat goed dat je je grenzen bewaakt! Hopelijk geeft het logeerpartijtje van CG je een moment van rust.

Mamax, dat ziet er prima uit zeg! Mooie woonkeuken (dat wil ik ookhohook).

Na, 1 feb start aannemer dus dan gaat het er op lijken. Heb er zin in!!!

Ff posten want als weg zonde...
Jinny welkom thuis! Fijn dat het zo leuk was. Oudste het ook helemaal naar zijn zon gehad? Nog Hema leeg geshopt?

Hellus, huh? Huis verkopen? Optie? Verder teruglezen moet ik...

Fijn van juf!!! Update groep over schoonmama?

Sterretje alles leuk?

Mal fijn dat alles goed was bij VK. En wat gezellig dat Juud en Sjors mee waren naar open dag. Mr J trots alles laten zien?
Ja alles leuk, de meneer zit in Manchester dus die heeft hopelijk gewinkeld
Mamax die BSO klinkt leuk! Beter dan die suffe zooi hier. Ik heb al klacht ingediend...

Enka wat leuk van L als struik

Verder T weer opgeknapt? Oorpijn sucks..

Beestenboel daaro Bam :-)

Ik wil woe in voorjaarsvak ook meeten!!! Is centraal gelegen (of te wel Amalia of Star) een optie?

Ver kan anders ook wel maar dan moet jongste mokkel slapen in auto en kan ik dus rond half 12 weg hier. Eventueel kan ik Bam en Juul op pikken?
Das lekker rustig Star . De mijne gaat volgende week met zijn vrienden skiën. Ik vind het wel best
Mijn oudste viert vandaag haar verjaardag: het kind vindt haar fototoestel geweldig! Ik zeg je, Mario is er niks bij...

Oh ja, voor alle kindjes die ondertussen jarig geweest zijn: hieperdepiep hoera!!! Hopelijk hebben jullie een fijne verjaardag gehad met leuke feestjes en mooie cadeautjes!
Mooi huis heb je in de verkoop Mamax! Ben erg gecharmeerd van je voordeur, zo een staat ook nog op mijn verlanglijstje...

He balen Compu dat je er even doorheen zit, ik hoop dat het lukt met Cg een dagje uitbesteden in het weekend, kun je weer even opladen!

Jin alle ziektes e.d. achtergelaten? Kunnen de jongens gewoon een week weg of had je toestemming van school?

Suus veel plezier vandaag! Wanneer gaan ze bij jullie beginnen met verbouwen?

Star heeft meneer al wat leuks voor je gekocht? Blijft hij lang weg?

Vrijdag naar de school van J. geweest. Mooie school, leuke leerkrachten en geweldige kinderen daar! Helemaal goed!
quote:Suze2hier schreef op 23 januari 2011 @ 09:44:

Mijn oudste viert vandaag haar verjaardag: het kind vindt haar fototoestel geweldig! Ik zeg je, Mario is er niks bij...

Van je geloof gevallen Suus ? Jij was toch niet van het vieren voor een verjaardag? Leuk dat ze er zo blij mee is!

Ik lees net dat Amaal d'r huis beschikbaar heeft gesteld. Leuk als je ook komt, zie ik de freules ook eens in het echt.

Hel, zou je echt deze kant op willen dan? Vanaf hier toch wel weer een stuk verder naar werk.

Amalia, foto's staan boven. Het zijn ook alleen foto's van Maxi, die van Mini zat nog steeds in de planning

Juud, voordeur is mooi hè? Ben er zelf ook nog steeds weg van.

Sinds gisteren de borden op het huis. Voelt toch wel gek...
Hallo allemaal! Ik had een 24 uurs ban dus ik kon er niet op!

(ik had Elninjoo uitgescholden, vandaar)

Het ging vannacht zo slecht met Mr J en de epilepsie dat we spoed HAP hebben gebeld, die kwamen met een ambulance. Gelukkig was de aanval aan het afnemen en viel Mr J al weer half in slaap. Dus was het niet meer nodig om iets te doen. Maar het was echt heel heftig en het duurde ruim een half uur.

Nu heeft hij wat verhoging en wil niet eten en drinken. Misschien een buikgriepje.
Stressed is just desserts spelled backwards
[quote]compu schreef op 23 januari 2011 @ 04:48:

We hebben door bezuiniging nergens meer kans op, Amalia. Kan Mal over meepraten./quote]

Kun je niet vragen of iemand van MEE of een schoolmaatschappelijk werker jullie helpen met het indienen van een verzoek voor zorg in natura? PGB wordt slecht afgegeven, maar jullie zouden toch best recht kunnen hebben op een BSO en dan in ZIN?

Ik vind het waanzin dat jullie dat niet zouden kunnen krijgen met de diagnose en gedragsproblemen (klinkt een beetje zwaar zoals ik het zeg, zo bedoel ik het niet hoor, het is gewoon meer werk). En dan zou CG misschien op zaterdagen naar een opvang kunnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heftig Mal! Duimen voor een rustige nacht vannacht! Hebben jullie vandaag een beetje kunnen bijslapen? (oh nee je had een feestje toch?)
Jee Mal, wat naar! Gelukkig nam het wel af uiteindelijk, maar wel heel sneu! Heb je het idee dat het ook niet afnam door nieuwe medicatie?

Suus: blij dat meisje blij is met haar toestel! Leuke dag gehad?
Klote Mal! Zo'n adrenalinemoment. Gelukkig werd hij weer rustig in zijn slaap. Hoeveel medicatie heeft hij nu?

Gedragsproblemen kunnen we nog niet aantonen, komt nog Mal.

BSO ben ik nog niet aan toe eigenlijk. Probeer eerst even hoe het zo gaat. Vandaag oma geweest, over twee weken weer. Was prettig.

En jij dan, er was ooit sprake van nachtjes weg. Heb je er nog behoefte aan?

Heb je die meter nog bij zijn bedje?

Was je ook onder de indruk van Dexter op tv van de week?

Vragenvuurtje, sorry...
Ik geloof dat er hier wel een aantal wat knuffels kunnen gebruiken!

Mal en Compu

Heftig, Mal dat je de ambulance moest bellen, dat zal er wel ingehakt hebben, weer wat bijgekomen? Mr J de nacht goed doorgekomen?

Compu: Ik kan alleen maar bewondering hebben, zoals jij met alles omgaat. Ik zet nog maar eens een keer mijn petje voor je af..

Fijn dat het lekker was en dat Cg bij oma kon spelen.
Jinny, Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De jongens weer helemaal fit?
Lief Bam.
Hier weer een mooi clownsmoment vanochtend..

Ik vraag aan Juul, wil jij even de melk pakken jongen.

Ja hoor mama.

Juul: Mama waar is de koelkast? ( Hij stond met een brede smile naast de koelkast en deed alsof hij niet zag dat hij er naast stond en dan die kop erbij).

Ik zeg: naast je.

Juul: Kijkt quasi verbaasd en kijkt even in het rond zet grote ogen op ohhhh hier is de koelkast en heeft uiteraard de grootste lol.

Nou koelkast gevonden eind goed al goed

Roept Juul: mama ik heb de melk hoor, alsjeblieft!

Dus ik draai me om staat hij met een denkbeeldige pak melk en een enorme ondeugende kop voor me.

Hahahahaha echt geweldig. En hoe hij erop komt geen idee,

Echt een clown die aap van mij!
Hieperdepiep voor Jeetje!

Hiep Hiep Hoera voor Jeetje!

Hieperdepiep hoeraaaaaa voor Jeetje! Gisteren al gevierd lees ik, handig. Leuke dag gehad?

Mal en Compu, ook van mij. Beetje bijgekomen van de schrik Mal?

Compu, jij nog wat wijzer geworden van bezoek aan ha laatst (ivm slapen van CG)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven